G: AV-ketjut, joita et yleensä jaksa avata:
minulla nämä 20v vs. 30v äidit, jotka kisailevat siitä kumpi parempi ikä hankkia lapsia.
Kommentit (25)
ap:lla, lisäksi en avaa seuraavia:
- Facebook-ketjut
- Mistä saa (kalliin merkkihaalarin nimi tähän)
- Sikainfluenssan aikana sikainfluenssaketjut
- JoulukorttiketjutNuo tuli äkkiseltään mieleen.
Nomination-ketjut! Miten saatoin unohtaa? Ovat kyllä täysin EVVK-osastoa.
-vauvat
-horoskooppi, runo
-karppaus
Tämä jatkuvasti palstalla pyörivä aihe ei kiinnosta. Myöskään en lue "sektio - alatiesynnytys"-taistelua.
ja usein ketjut joiden otsikosta ei selviä mitä aihetta käsittelee
-imetysaiheet
-reima-aiheet
-päiväkotiaiheet (virikelapset)
-käykö mun mies vieraissa?-aiheet
-kestot vs. tavalliset
-ABORTTI (ihan liikaa fanaatikkoja)
-Vuokra vs. omistusasunto
-facebook
-telkkaria koskevat
-reimatecin (tms merkkivaatteen) paremmuus
-rasistiset ketjut
-lestadiolaisketjut
-aborttiketjut
Ei mua kiinnosta mitä nimiä muut lapsillensa antaa!
miksiköhän täältä löytyy niin paljon vauva-keskusteluja....
Oisko tää osoite vauva.fi?
kun omat on jo isompia. Siksi en juuri seikkailekaan täällä muualla kuin av:lla. Mutta toki vauvoistakin saa puhua, minä vaan en niihin osallistu.
Päivähoitotaisteluista en jaksa lukea, enkä ainaisesta valituksesta saamattomasta/epäreilusta/pettävästä miehestä tai läskeistä.
Kaikilla meistä ei ole vauvaa tai sellaista enää edes halua. Siinä vaiheessa ei paljoa enää kiinnosta, kenellä on linea negra ja miksi. Minä ainakin olen jäänyt tänne hengailemaan siltä ajalta, kun vauva ja perhe olivat vielä yksi ja sama. Nykyään tosin tuntuu siltä, ettei ole oikein haluttu palstailija, mutta perheen keskustelu on kuollut, niin mitäs teet... :(
miksiköhän täältä löytyy niin paljon vauva-keskusteluja....
Oisko tää osoite vauva.fi?
nimiketjut täälläkin.
En käsitä, miten ihmisillä riittää mielenkiintoa noihin! (Siis ei millään pahalla, varmaan useat mua kiinnostavat asiat ovat sellaisia, johon moni sanoisi hohhoijaa.)
eli rasistiset, uskovaiset vs. ateistit, imetys tai kotiäiti vs. uraäiti-, laihdutus- ja jotain turhia julkkiksia koskevat avaukset jää ainakin väliin.
sellaset, mistä jo otsikosta tietää että on provo. Typerät kiistat, mitkä vaan toistuu vuodesta toiseen Juuri imetys, merkkivaatteet, joulukortit... Sikainfluenssa jutut, tänään kaupassa nähtyä (missä yleensä kauhistellaan lihavien ostoksia, facebook jutut... onhan näitä.
lisäksi:
- Olenkohan raskaana- ketjut ("menkat just loppu, mutta outo tunne alavatsassa ja hirvee sulkaanhimo, onkohan tää nyt sitä....") Varmaan kiinnostaisi jos itse olisin tai yrittäisin olla raskaana :)
- Homoketjut ("en ymmärrä miten joku VOI olla homo..") Ihan sama kuin ihmeteltäisiin miten joku VOI olla ruskeasilmäinen :D
- Mamuketjut joissa rasistit provoavat
- Ketjut, joissa linkki etuoven johonkin asuntoon ("Mitä mieltä tästä", "eiks oo kauhee!")
- Ketjut, joissa kysellään jotain paikkakunnasta, jota en tunne
"sektio ei ole synnytys" ja "panin tänään varattua miestä".
venähtäneitä ketjuja. Enkä sitä "kuinka voi olla näin täydellistä"-ketjua.
juuri edellä mainituista aiheista, kuten imetys, paino, omistusasuminen vs. vuokralla asuminen, synnytys jne.
Myös ton yhden äidin kirjoituksia (siis sen jolla vauva ja kolmivuotias ja joka provoilee ihan urakalla) en avaa.
ap:lla, lisäksi en avaa seuraavia:
- Facebook-ketjut
- Mistä saa (kalliin merkkihaalarin nimi tähän)
- Sikainfluenssan aikana sikainfluenssaketjut
- Joulukorttiketjut
Nuo tuli äkkiseltään mieleen.