Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken postittamassa pääsiäiskortit! Lähettääkö kukaan muu pääsiäiskortteja?

Vierailija
10.04.2025 |

Kukaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Laitoin kullalle kortin jossa on söpö karitsa. Eilen laitoin oranssiin laatikkoon.

Vierailija
2/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän ja lähetän muitakin kortteja. Saan myös ja se on mukavaa. Luin juuri yli kaksikymmentä vuotta saamiani kortteja ja kirjeitä, joita olin saanut ulkomailla asuessani. Säästän aina joitakin kauniiseen rasiaan ja ihmettelen miten kauniita kortteja on joskus ollut. Ja ihmisillä oli aikaa käydä ostamassa niitä ja viedä postilaatikkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää lähetän ja saan myös, jee. Postin aikatauluihin en luota enää yhtään eli pistän kortit hyvissä ajoin liikkeelle. Lisäksi jokaiseen korttiin laitan asiaankuuluvan tarran.

Vierailija
4/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vain laiton ja se menee mun siskolle joka jaksaa vielä itse askarrella kortteja ja lähetellä. Ennen lähetin enemmän, mutta nyt se on niin kallista lystiä, etten enää lähetä, kuin lähemmille joulukortit ja joskus synttärikortit.

Pääsiäskortit on jääneet lähettämättä siitä syystä, että yksi kotrri tulee maksamaan jo lähemmäs  5e postimaksuineen.

Vierailija
5/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun joku lähettää pääsiäiskortteja, ja mitä vaan kortteja perinteisen postitse. Niitä on ihana saada.

Vierailija
6/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun muistutit, ap!

Minulla on pino vanhoja pääsiäiskortteja - taidanpa laittaa muutaman tärkeimmille ihmisilleni (eli lastenlapsille :)

Vierailija
7/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä laitoin pääsiäiskortteja aika monta.  Tykkään lähetellä muitakin kortteja ja aina niitä on kiva saadakin. Usein lähetän kortit kirjekuoressa, niin voin kirjoittaa kuulumisiakin mukaan enemmän. Samalla postimaksulla menee muutakin kuin pelkkä kortti.

Minulla on useampi jo aika iäkäs ystävä tai  tuttava, joita muistan korteilla.  Kyllä nuoremmatkin ystäväni vielä kortteja lähettävät.

Vierailija
8/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset kortit lähettelin noin 30 vuotta sitten. Harva noita säästää + maksaa maltaita. Mieluumin jutskaan ftf kuin lähettelen kortteja.

Vierailija
9/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin juuri tänään, etten ehdikään tänä pääsiäisenä. Askartelen aina kaikki kortit itse ja nyt en ole vielä edes aloittanut.

Vierailija
10/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähettää, jos olisi joku kelle lähettää. Kissani ei osaa varmaan sellaista arvostaa.

Vierailija
11/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäiskortti olisi kiva ylläri.

Vierailija
12/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi korttia laitoin jo Tiistaina menemään, toivon ehtivän Pääsiäiseksi. Posti kulkee nykyään niin hitaasti, ettei ole varmaa perillemeno. Kirjakaupasta löysin tosi kivoja kortteja. Lähettelen myös Joulu-, syntymäpäivä-, nimipäivä-, ja ystävänpäiväkortteja. Niitä on kiva saadakin.

Vierailija
13/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun muistutit, ap!

Minulla on pino vanhoja pääsiäiskortteja - taidanpa laittaa muutaman tärkeimmille ihmisilleni (eli lastenlapsille :)

No, nyt ne on lähetetty :D

Vierailija
14/14 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 postitettu, ei meillekään kukaan laita, on tainnut pääsiäiskorttien lähettämisestä tulla unohdettu laji.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän