tätä on työttömyys
olen ollut jo pidemän aokaapoissatöistä kun kilahdinpomolle ja sitten tultiin taksilla hakemaan. en ennytenää takaisinvaan marssinsuraan kortistoon, minulle ei vittuilla. mutta ette siskot arvaakaan kuinka vitttaakunrahaa ei ule. olen myös rukoillutjeesusta, mutta jeesus euvastaa vainpimeä tyhjyyskuin ex-mieheni peräsuoli.onneksiseni olensäilyttänt itsekuniotukseni vikka välillä VIHaan vihaan vihaaaaan ITSEÄNI. MINULLA ON IKÄVÄ XMIESTÄNI sek olhänne kanssaan pea muttaa hän jtti minutkoska olen äkkipikainen. ens viikola pitäsmennä taas oikeuteen lasten takia. yrittää ottaa mun lapet itselleen. en tiedä kyllä aikesta holimaata elä'mä on välillä hanokvrsinkin kun olen humalassa. minulla on ikävä mieheni häntää
Kommentit (5)
Mene töihin, vaikka se pilaa laiskottelun, pitäähän siellä olla ainakin 5 pv viikossa, noin 8 h päivässä..huh! tiukkaa tekee.
en jaksanut sen pidemmälle lukea, tekstistäsi ei saa mitään selvää. Näemmä yhdyssanat on pop nykyään av:lla, nyt niitä tehdään jo ihan omalla tavalla, ennen kun ne jätettiin kokonaan erillisiksi sanoiksi. Vaihtelu virkistää.
suomen kielen lehtoriksi. Mee töihin.
Opettelisi kirjoittamaan, niin pääsisi töihinkin.
ei saa mitään selvää kun tekstissä niin paljon kirjotusvirheitä!!!!!!!!!!!!!!!