Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassan huolimattomuus

Vierailija
13.01.2010 |

Ostin marketista ison määrän vaatteita ja kun kotona tyhjensin kassia huomasin, että kolmessa vaatteessa oli hälytinmolluskat kiinni! Eipä hälyttäneet kaupassa. Nyt on sitten lähdettävä uudestaan kauppaan poistattamaan hälyttimet, matkaa on useita kilometrejä, SUUTUTTAA!

Miten itse toimisit; menisitko kauppaan ihan kiltillä asenteella vai moittisitko kassaa? Jos yhdessä vaatteessa olisi ollut hälytin, en olisi näin ärsyyntynyt, mutta kolmessa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soittaisin varmaan sinne tai sähköpostilla laittaisin jonnekin ketjun ylemmälle tasolle valituksen :-)

Vierailija
2/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...

Se kassanhoitaja (kassa = tietokone minne ostokset lyödään, ei ihminen) kun on myös vain ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin joku ehtii syyttää minua itseäni huolimattomuudesta. Minä en kaupassa pakannut vaatteita pussiin vaan kassahenkilö pakkasi ne yksitellen samantien kun veti viivakoodilla hinnan.

Vierailija
4/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jäänyt kahteen vaatteeseen hälytin, katkaisin pihdeillä.

Vierailija
5/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika ei ole kassanhoitajan huolimattomuudessa, vaan siinä vekottimessa, joka siinä kassalla nuuskii, että missä hälyyttimiä on. Se ei selvästi toimi ollenkaan.

Noin pääsääntöisesti kilttiasenne tuottaa parempia tloksia kuin moittiminen. Kyllä ne tajuaa moittimattakin, että jossain on vika kun vaatteisiin jää hälyyttimiä...

Vierailija
6/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään väheksy sun harmitusta, mutta ihmisiä ne kaupan työntekijätkin on! Sitä paitsi, joutuisit menemään takaisin, vaikka hälytin olisi vain yhdessä vaatteessa...

Asiakkaat ei useinkaan tunnu tajuavan sitä, että niiden pikainen "tuuletus" saattaa pilata työntekijän koko työpäivän. On tosi kurjaa saada hirvittävä lasti paskaa niskaan pienestä erehdyksestä.

Kassa on varmasti erittäin pahoillaan, eikä mokannut tarkoituksella. Parempaa palvelua saat, kun menet ihan normaalilla asenteella.

Vierailija
7/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei hälyttäneet myöskään ne kassalla olevat laitteet, joiden perusteella myyjät huomaavat ne hälärit. Vai onko marketeissa sellaisia, ainakin vaatekaupoissa on.

Vierailija
8/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika ei ole kassanhoitajan huolimattomuudessa, vaan siinä vekottimessa, joka siinä kassalla nuuskii, että missä hälyyttimiä on. Se ei selvästi toimi ollenkaan. Noin pääsääntöisesti kilttiasenne tuottaa parempia tloksia kuin moittiminen. Kyllä ne tajuaa moittimattakin, että jossain on vika kun vaatteisiin jää hälyyttimiä...

Moitteen voi sitten osoittaa vialliseen laitteeseen. Kyllä asiakas saa olla harmissaan, jos joutuu kaupassa tapahtuneen virheen (oli sitten ihminen tai kone) takia palaamaan sinne kauppaan uudemman kerran...

Vierailija
9/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tosiaan olla vikaa kaupan hälytinsysteemeissä. Nytpä voisinkin antaa hyviä vihjeitä mistä kaupasta saa vohkittua vaatteita. No, jääköön tällä kertaa, olen rehti kansalainen. :-)

ap

Vierailija
10/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään väheksy sun harmitusta, mutta ihmisiä ne kaupan työntekijätkin on! Sitä paitsi, joutuisit menemään takaisin, vaikka hälytin olisi vain yhdessä vaatteessa... Asiakkaat ei useinkaan tunnu tajuavan sitä, että niiden pikainen "tuuletus" saattaa pilata työntekijän koko työpäivän. On tosi kurjaa saada hirvittävä lasti paskaa niskaan pienestä erehdyksestä. Kassa on varmasti erittäin pahoillaan, eikä mokannut tarkoituksella. Parempaa palvelua saat, kun menet ihan normaalilla asenteella.

Mä ohiksena tähän olen osallistuntu, ja sanoisin, että tuon moitteen voi siis toki esittää ystävälliseen sävyyn. Mutta kyllä asiakkaallakin on oikeus harmistua moisen virheen sattuessa. Jos kauppa ei ota kielteistä palautetta vastaan, homma ei kehity yhtään.

Ei se palautteen antaminen aina ole myyjälle huutamista.

Vierailija
11/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palautteen antaminen aina ole myyjälle huutamista.

Vierailija
12/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitäpä syvään ja laske kymmeneen tai vaikka sataan jos siltä tuntuu. Virhe on tapahtunut etkä sinä sitä saa messuamalla muuksi muuttumaan.

Joko kassatäti ei ole hoksannut hälyttimiä itse tai sitten tosiaan se häläreitä nuuskiva laite on rikki ja kassantäti siihen luotettuaan on toisaalta tässä uhri itsekin.

Inhottavaa toki mennä uudelleen mutta ota huumori käteen ja hymyä huuleen. Maailmahan ei tähän kaadu.

Vierailija
13/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tosiaan olla vikaa kaupan hälytinsysteemeissä. Nytpä voisinkin antaa hyviä vihjeitä mistä kaupasta saa vohkittua vaatteita. No, jääköön tällä kertaa, olen rehti kansalainen. :-) ap

Vierailija
14/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lahjakortti tai kahvipaketti ym

Vierailija
15/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, että kävin ostoksilla ja nyt kotona huomasin, että hälyttimet ovat kiinni vaatteissa. Kysyisin uskaltaako niitä itse poistaa mitenkään vai onko tultava kauppaan takaisin. Kertoisin myös, että on välimatkaa sen verran, että hieman riepoo lähteä sinne takaisin.

Voit saada hyvitystä kun esität asiasi fiksusti.

Vierailija
16/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katkaise ne itse pihdeillä. helppo homma.

Vierailija
17/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäisin asiani nätisti (tiukasti mutta asiallisen ystävällisesti). Lähtisin kyllä liikkeeseen, mutta tekisin selväksi odottavani siitä jonkinlaista korvausta, virhe kun on liikkeen.

Vierailija
18/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet kauppaan asiaa hoitamaan pyhässä raivossa, niin saat toki asian hoidettua. Tulokseksi toki tulee harmistunut asiakas, harmistunut myyjä ja huono kasvatushetki lapsille.

Jos taas menet asiallisesti, niin kaikille jää hyvä mieli ja palkkioksi voit saada vaikka lahjakortin.

Vierailija
19/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ne vaatteet sitten värjäytyi sinisiksi!

Vierailija
20/27 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiva oli kuulostella, miten muut tällaiseen reagoisivat. Ärsyttää kyllä juttu edelleen, koska luulin saavani ostamani vaatteet heti käyttöön ... tarvetta olis ollut. Mutta nyt täytyy odotella, että pääsen seuraavan kerran kyseiseen kauppaan. Matkaa on eikä kyseinen kauppa kuulu viikottaisiin kauppakohteisiimme. Mutta eiköhän tämä ärsytys laannu kun vähän aikaa maltan hengitellä rauhallisesti, kuten joku ystävällisesti kehoittikin. :-)

Onko jollain tietoa; voidaanko hälyttimet poistaa missä tahansa kaupassa? Jos menisin meitä lähimpänä olevaan kauppaan ja pyytäisin poistamaan hälyttimet, suostuisivatkohan?

ap