Jos joku vielä puhuu mulle äitiyslomasta niin vedän turpaan.
En ole saatana lomaa tämän 6kk aikana nähnyt sekunttiakaan. Paskalla ei saa istua rauhassa, ei ehdi syödä, ei katsoa peiliin, ei lukea lehtiä, ei katsoa televisiota, ei siivota, yms.
Vittu tästä on loma kaukana.
Kommentit (38)
En ole saatana lomaa tämän 6kk aikana nähnyt sekunttiakaan. Paskalla ei saa istua rauhassa, ei ehdi syödä, ei katsoa peiliin, ei lukea lehtiä, ei katsoa televisiota, ei siivota, yms. Vittu tästä on loma kaukana.
En kyllä käsitä miten lapsen kanssa voi olla niin vaikeeta et ei muka kerkee SYÖDÄ,prkl kyllä seki nukkuu joskus niin sillon kerkee tai laittaa sitteriin tms siks aikaa. Kyllä meillä onnistu et kävin suihkussa ja tyttö oli sitterissä sillä aikaa tai nukku,päivällä nukku vauvana max kerralla sen 30min, niin kerkes siinä tehdä vaikka sun mitä. Taidan vaan tehdä itsellesi niin vaikeeksi asiat, tiedän yhden samanlaisen ihmisen kavereistani jolla on lapsi ja ei muka kerkee tehdä mitään kun lapsi vie aikaa,paskan marjat. Korvien välissä sitä on vikaa. Kerkeethän tuota netissäkin näköjään käydä :D
Eiköhän ap ole kaikki normaalit keinot käyttänyt lasten viihdyttämiseksi. Esikoisen kanssa mulla oli niin vaikeeta vauva-aika että toivoin vain olevani kuollut suurimman osan ajasta. Nyt kuopuksen kanssa kaikki on tosi helppoa, esikoisesta edelleen todella paljon enemmän vaivaa (jos nyt lapsesta saa näin sanoa) kun vauvasta. Lapset ovat erilaisia! Jos mulla olis kuopus ollut samanlainen kuin esikoinen niin en todellakaan tiedä miten olisin selvinnyt.
Kyllä jos asiat pittää tehdä itselleen niin vaikeeksi niin kaikkihan on vaikeeta sen jälkeen.
Nyt hampaat irvessä viimeiset kuukaudet ja sit työkkäriin ja lapset päiväkotiin.
Itselläni on yksi lapsi. 0-2-vuotiaana se huusi, huusi ja huusi. Mikään ei ollut koskaan hyvin. Ei allergioita, ei sairauksia. Tyyppi oli vain tyytymätön. Ei auttaneet helistimet, eivät kantoliinat. Minä olin umpiväsynyt ja vittuuntunut, mikä tietenkin heijaistui myös lapsen olemukseen.
Kaikki muuttui, kun jäin itse uupumuslomalle ja lapsi meni hoitoon.
Muistan sen helpotuksen tunteen, kun lapsi pääsi ammattitaitoisen pph:n hoiviin ja mä sain levätä ja kasata itseni kokoon.
Olen nähnyt muunlaisiakin vauvoja. Ne ovat tyytyväisiä, jokeltelevat lattialla, istuvat sitterissä onnellisina jne. Sellaisten lasten äidit eivät tajua, millaista on elää vaativan vauvan/taaperon kanssa 24/7/365.
Nyt tämä kiljukaulani on 8-vuotias ja meillä menee tosi hyvin. Mutta KOSKAAN ei enää vauvoja minulle. Never again.
lisää vaivaa kun pitää siivota ennen sen tuloa ja se vielä maksaakin joka käynti. Ei oo rahaa ainakaan sellaiseen.
Eihän. Kun se viihdyttää lapsia kun sinä siivoot,
tai vie lapset ulos? Ja sinä nukut.
meillä kävi perhetyöntekijä kun meille syntyi keskoskaksoset. huusivat vuorotellen ja yhtäaikaa ties mitä vaivojansa ja se eukko vaan odotteli että mä tarjoilisin pullaa kahvin kanssa. niin ja länkytti jotain parisuhteen tärkeydestä. oli hermo hieman tiukalla kun ei yhtään apua saanut. se henkinenkin apu olisi ollut tärkeää, mutta ei tuota akkaa ainakaan kiinnostanut meidän elämä sen vertaa, että olisi oikeasti edes yrittänyt kuunnella saatikka oikeasti auttaa. kaksi kertaa se kävi surkuttelemassa kuinka ihanaa se vauva-aika olikaan ja sitten kerroin ettei ole enää tervetullut meille.
jossain varmaan saa jotain oikeetakin apua perhetyöntekijöiltä. toivottavasti.
mutta vaativat silti koko ajan jotakin. Ei perkele ihminen saa kotonaan olla hetkeäkään rauhassa. Työpaikkaanikaan en palaa, kun en kestä sitä että joku vinkuu minulta koko ajan jotakin. HALUUN VAAN OLLA RAUHASSA enkä koko ajan palvella, passata, auttaa, viihdyttää, huomioida, yms.
sinä taas.
Kuulkaa, tälle sekopäälle on ihan turha jaella ystävällisiä neuvoja (vaikka minusta onkin hienoa, että niin moni on valmis tsemppaamaan ja sanomaan ystävällisiä sanoja. Valitettavasti se ei vaan tässä tapauksessa auta.)
Anna jo ne lapset pois, sinä pilaat heidän elämänsä. Miksi edelleen pidät heitä, jos et kerran heitä rakasta? Yritä nyt tuntea sen verran empatiaa, että ajattelet lastesi tulevaisuutta.
Periaatteessa nuo kakarat ovat ihan tyytyväisiä mutta vaativat silti koko ajan jotakin. Ei perkele ihminen saa kotonaan olla hetkeäkään rauhassa. Työpaikkaanikaan en palaa, kun en kestä sitä että joku vinkuu minulta koko ajan jotakin. HALUUN VAAN OLLA RAUHASSA enkä koko ajan palvella, passata, auttaa, viihdyttää, huomioida, yms.
sanon, että tämähän tarkoittaa sitä, että ongelma on SINUSSA, ei lapsissa. Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa: joko haet itsellesi apua tai annat lapsesi huostaanotettaviksi.
rauhassa ja vedän turpaan kohta jokaista joka edes kysyy multa livenä jotakin. Haluun olla rauhassa jo kysyn kyllä itse jos kommunikoida haluan.
Isälle nuo kakarat saavat muuttaa heti ensi tilassa ja turha odottaa että niitä joka 2. viikonloppu tänne ottaisin.
aiemmin ajatellut, että tämä hullu on provo, mutta tuo viimeinen "pidän lapset oman mukavan elämäni ylläpitämiseen" -kommentti sai mut toisiin aatoksiin.
Joten terkkui Porvooseen!
saatanan olla edes kotonaan rauhassa. Olen kyllä niin naama norsunvitulla että saisin kyllä olla missä tahansa muualla rauhassa kun kaikki pelkäis mua.
No, onneksi isukki tulee jo klo 17 ja minä painun nukkumaan ja herään huomenna jos herään. Ja älkää vittu kysykö multa yhtään mitään klo 17-09 tai turpaan tulee ja lujaa.
Onkohan sulla itsesi kanssa ongelmia. Tee testi. illalla kun lapset ovat olleet nukkumassa vähän aikaa, mene heidän luokseen. Istahda sängyn viereen. Silitä siloposkia. Jos et pysty hellyyttä tuntemaan niin olisin huolestunut.
Mulla on itelläkin joskus tuollanen olo kun sulla.
Mut olen oppinut lapsille olee purkamatta. Olen lapsia hommannut niin niitä rakastan loppuelämäni.
Ota syliin vaikka väkisin. Istahda ihan rauhassa. Ajattele millaista olisi jos joku päivä et lasta pystyisi halaamaan, heidän persoonansa ei olisikaan läsnä ja valaistamassa.
Ei tää auta mut kuitenki
en ymmärrä miksi alkaa tekemään lapsia jos ei tajua sitä vastuuta ja sitä ettei ne lapset vaan istu kiltisti nurkassa ja tee asioita omatoimisesti heti synnyttyä.
Jotenkin kauhea lukea joitakin kommentteja täällä tästä.
saatanan olla edes kotonaan rauhassa. Olen kyllä niin naama norsunvitulla että saisin kyllä olla missä tahansa muualla rauhassa kun kaikki pelkäis mua.
No, onneksi isukki tulee jo klo 17 ja minä painun nukkumaan ja herään huomenna jos herään. Ja älkää vittu kysykö multa yhtään mitään klo 17-09 tai turpaan tulee ja lujaa.
sairasta haluta olla kotona rauhassa, mutta sitä sun olis pitänyt miettiä ennen kuin lapset teit. Mietitkö silloin, onko sinusta vanhemmaksi?
Jos sinulla on nyt vaikkapa synnytyksen jälkeinen masennus, niin mikset hyvä ihminen hakeudu hoitoon? Mulla on ainakin sellainen kuva, että tuohon vaivaan saa kyllä heti apua. Mutta onko sittenkin vain kivempaa räyhätä av:lla ja huutaa lapsillesi kuin oikeasti TEHDÄ ASIALLE JOTAIN?
Jos sä et ole valmis tekemään tuolle asialle mitään - siis joko hakemaan itsellesi apua tai antamaan lapset pois - niin mun mielestä sulla ei ole mitään oikeutta tulla tänne jatkuvasti räyhäämään tuota samaa vitun asiaa.
ja mitä "mukavaa elämää" se nyt sitten muka on, jos et kerran saa olla kodissasi rauhassa? Mä kun käsitin, että se on sulle tärkeintä?
Kuule, Suomessa on niin paljon kaltaisiasi sossupummeja, että etköhän sä saa ihan hyvät rahat ilman niitä lapsiakin. Mikset ajattelisi lapsiasi edes sen vertaa, että tekisit heille palveluksen etkä pitäisi heitä enää luonasi? Eikö sulla ole YHTÄÄN empatiaa? Ole hyvä ja vstaa tähän.
Vaikka tää alottaja oliskin täys provo, niin AIKUISETN OIKEESTI tollasia täysin sekopäitä on olemassa.
Valitettavaa on että tiedän enemmän kun yhden tapauksen joka teki mukuloita hirveen liudan vain rahan takia ja kyllä se sossun avulla eleli ja elelee paremmin kuin moni "tavis" perhe.
Kuvitteletteko että lehdissä olleet kamalat lapsikohtalot on pelkkää satua? Ne on keskenkasvaneiden/ epänormaalien / tunnevammasten lapsia joita pahoinpidellään, jätetään yksin kun lähetään baariin, hylätään pakkasessa kuljeksiin niin että taksi löytää, annetaan käyttöön seksileikkeihin jne jne Lista on loputon.
Voi kun joku tietäisi mitä alottaja tällä hakee. Pelkkää huomoita vai onko nää kirjotukset pahaenteisesti sellasia että seuraavaksi sattuu jotain pahaa lapsille.
no suosittelen ettet hanki enempää
kai te nyt hyvät ihmiset tajuatte, että ihan selvä provo. älkää nyt mieltänne pahoittako tuollaisen lapsellisen vittuilun takia. ei ole huolestumisen arvoinen tapaus.
oman mukavan elämäni ylläpitämiseen. Paitsi että tämä elämä ei ole ollenkaan mukavaa. JA SAATANAN KAKARAT NYT VITTU SE PÄÄ KIINNI TAI MÄ LÄHEN MENEMÄÄN JA JÄTÄN TEIDÄT KESKENÄÄN HUUTAMAAN!!!!
Anna lapsesi jollekin, joka haluaa niitä rakastaa. Ei tarvitse itsesi kärsiä enää hetkeäkään. Sairas olet.