Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Proteiinia virtsassa jatkuvasti raskausaikana

Vierailija
12.01.2010 |

Mistä voi johtua?

Juon kovasti, pesen alapääni ennen näytteenottoa.

Joka kerta on ollut yhdellä plussalla proteiinit.

olen tässä miettinyt että mistä voi olla kyse? Meinaako minun munuaistoiminta heikentyä?

Rv nyt 29+2.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se liitty raskausmyrkytyksen oireisiin. Verenpaineet oli myös koholla ja oli turvotusta.

Vierailija
2/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuvan väsymyksestä/rasituksesta(?) Terkkakaan ei osaa sanoa muuta kuin että seurataan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään koko ajan virtsassa jotain proteiiniä ja punasoluja yms. söin 2kk sisään 2 antibioottikuuriakin (epäilivät et olis virtsatietulehdus ollut) mutta sekin poisti vaan punasolut virtsasta ja proteiinit pysyivät. verenpaineet oli pitkään kuitenkin ok, kunnes yhtäkkiä nekin alkoivat nousta ja lopulta kuvioon tuli todella suuri turvotuskin.. ja raskausmyrkytyshän se (taas) oli. Nyt meillä tuhisee 15 päivän ikäinen neiti, jonka synnytys käynnistettiin 4 päivää ennen laskettua aikaa tuon mun tilan takia. (esikoisesta mulla oli myös raskausmyrkytys, keskimmäisestä ei ja kolmannesta nyt taas oli).

Vierailija
4/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä sitäkin oli, nyt paineet normaalit.

Väsyä ja rasitustakaan ei pitäisi kauheasti olla, olen levossa supistusten vuoksi.

ap

Vierailija
5/5 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaiset "falskaa" sen verran monella raskaanaolevalla. Näin sanoi minun nefrologini (munuaistautien erikoislääkäri). Minulla on siis munuaissairaus, mutta edes minulla ei kukaan hötkyillyt vaikka proteiineja olikin jatkuvasti pissassa kun olin viimeksi raskaana, koska niitä oli vain vähän. Raskausmyrkytyksessä proteiinien pitää olla jo useammalla plussalla, lisäksi pitää olla kohonnut verenpaine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän