Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni saa aviottoman lapsen

Vierailija
12.01.2010 |

Mitä ihmettä tekisi tässä tilanteessa?

Miehelläni on pieni yritys, myymälä, jossa on yksi vähän päälle 20-vuotias tyttö töissä. Olen jo aiemmin katsonut, että tyttö taitaa olla raskaana, mutta en ole kysynyt mitään, kun en tiedä onko ollut suunniteltua, jne.

No, eilen kävin myymälässä niin, ettei mies ollut paikalla. Tyttö pyysi mua takahuoneeseen ja alkoi kamalasti itkeä, että kun hän on raskaana ja mieheni on lapsen isä ja mitähän tästä tulee...

Jotenkin en voinut kuin sääliä tyttöä. Ihan mukava tyttö. Mutta että mies on tuollaisen pikkutytön kanssa ollut...

Soitin miehen paikalle. Hän tunnusti tilanteen pakon edessä. Mutta ilmoitti heti, että tytön olisi pitänyt tehdä abortti ja hän ei halua erota, jne. Yritin siinä lohdutella tyttöä, että abortti nyt ei ainakaan olisi ollut mikään ratkaisu (selkeästi on jo niin pitkällä raskaus, ettei voisi enää sitä tehdä).

Minulla on ihan suunnaton raivo miestä kohtaan. Sanoin, että paras, kun ei tule kotiin yöksi. Nukkui kai myymälän sohvalla. Ja nyt aamulla tuli käymään, itki ja ruikutti.

En vaan voi jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eniten säälittää tuo myyjätyttö ja omat lapset...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siihen lisäksi vielä tunkeileva anoppi ja utelias naapuri.

Vierailija
2/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on totta, niin sinä ap kyllä kuulostat niin kypsältä ja vahvalta ihmiseltä, että hoidat tämän kaiken fiksusti.

Lapsihan on kuitenkin syytön kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minä en ainakaan sitä kirjaa lukisi :D

Vierailija
4/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika olennaista.

Vierailija
5/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä moni nainen pystyis samaan tekstiin jos mies olis just jääny kiinni.

Vierailija
6/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän kirjoitusvirheitä!

Vierailija
7/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, jos ovellesi ilmaantuisi nuori aikuinen, joka sanoisi olevansa lastesi sisaruspuoli?

Nyt voit punnita suhdettasi mieheesi. Rakkaudentäyteistä elämää sinulle ihan niillä ehdoilla, kuin itse haluat! Mies on jo kertonut oman tahtonsa. Säkin olet nyt tosi vapaa valitsemaan tulevaisuutesi miehesi tai jonkun muun kanssa, mutta toivottavasti kaikki lapset saavat hyvän lapsuuden.

Vierailija
8/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarina ei kuulosta yhtään todelta. Tiedän mitä on tulla petetyksi, eikä siinä todellakaan tippaakaan sääli kumpaakaan pettäjää.

Vierailija
9/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä kertaa on pakko. Siis oikeasti, itse olisin tuossa tilanteessa käynyt sen pikkulehmän kimppuun ja samoin mieheni. Ja en TODELLAKAAN säälisi sitä tyttöä. Ja miestä en ottaisi takaisin.

JOS tämä on totta, niin ap ota ero. Mies teki virheen ja niistä sakotetaan.

Vierailija
10/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyin antamaan anteeksi, kun rakastin ja näin, että toinen katui. Uskoin hänenkin rakastavan minua. Nyt ollaan kyllä erottu, mutta ihan muista syistä.

Olen siis kokenut kovia ja tuollainen tapahtuma ei siksi minua enää järkyttäisi. Se ei loukkaisi minun omaa identiteettiäni. Vastaan vain omista teoistani ja elän ihmisten kanssa, jotka vastaavat omistaan ja joita myös rakastan.

Vierailija
11/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattele myös omia lapsianne ja perhettänne, ei miehelläsi varmastikaan ollut tarkoitus perhettä hajottaa vaan ainoastaan ns."yhden illan juttu".

Vierailija
12/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENsin sain selville että aviomieheni ja lasteni isä oli pettänyt ja seuraavana päivänä asiaa kysyessäni sitten, että nainen oli pitkällä raskaana. Että silleen. Tästä nyt jo muutama vuosi ja erottu ollaan. että ei nää aina oo provoja nää jutut, kyllä näitä sattuu. Onneksi ei joka perheessä.

Vierailija
13/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei "tyttöä" tässä tilanteessa säälisi jos tällainen olis totta. Aikuinen nainen joka himoissaan on miestäsi halunnut. Naurettavaa!

Vierailija
14/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten eron ottaisin. Toivottavasti miehesi kantaa vastuun lapsestaan. Jos oikeasti sinun kanssasi haluaisi olla ja sinua rakastaisi, ei pettäsi sinua.

Niin ainakin minä ajattelen. Yhden pettäjä miehen olen ulos pistänyt ja paremman olen tilalle saanut.

Vierailija
15/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutamista": lyhyesti ja ytimekkäästi: olet idiootti, kypsymätön lehmä. Sanon minä, joka en "yleensä solvaa muita". Mutta olen kurkkuani myöten täynnä teitä täysidiootteja, jotka syyllistävät naisina toisia naisia. Et ansaitse naiseuttasi millään tasolla.

siis tarkoitin lähinnä sitä, että mitä itse suutuksissani ajattelisin siitä tytöstäkin. Mielestäni se että ap säälii tyttöä, on niin feikkiä. En todellakaan kuulu niihin naisiin, joiden miehet olisi väkisin vieteltyjä vaan päinvastoin, minusta meidän naisten tulee pitää yhtä ja auttaa toisiamme. Eikös sitä niin sanota että helvetissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan?

Vierailija
16/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan miehesi aviossa, sun kanssa

Vierailija
17/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.n kertoman kaltaista tyttöä ! Nykyisin, en joskus vuosia sitten. Voimia ap.lle jos tarinasi on todella aito, eikä täällä usein harrastettu "kokeilu-kirjoitus".

Vierailija
18/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten voisinkin uskoa tarinan,eipä oo kauheen harvinaista!

Vierailija
19/22 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus nähnyt, harmi kun en muista nyt sen leffan nimeä.

Vierailija
20/22 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutamista": lyhyesti ja ytimekkäästi: olet idiootti, kypsymätön lehmä. Sanon minä, joka en "yleensä solvaa muita". Mutta olen kurkkuani myöten täynnä teitä täysidiootteja, jotka syyllistävät naisina toisia naisia. Et ansaitse naiseuttasi millään tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan