G: Miehenne seksifantasia(t) + ikä?
Laittakaa myös oletteko toteuttaneet tai toteuttamassa sitä tai onko mahdollisesti toteuttanut sen ennen kuin alkoi olla sinun kanssasi?
Oma mieheni on 19 ja haluaisi ensin katsoa, kun harrastaisin seksiä jonkun naisen kanssa ja sitten perään haluaisi harrastaa seksiä minun kanssani. Ei kuulemma sen toisen.
Ei olla toteutettu enkä kyllä usko, että toteutetaankaan. Ei ole myöskään toteuttanut ennen minua.
Kommentit (35)
Fantasioi seksistä nukkuvan naisen kanssa, siis niin että nainen ensin nukkuu ja mies alkaa räpeltämään ja pikkuhiljaa nainen herää voipuneena tjtn:D olemme toteuttaneet muutamaan kertaan niin että muka nukun, ei sytytä minua, pokassa on pitämistä kun kutittaa ja naurattaa mutta miehen mieliksi:)
noi kaks kun yhdistää niin mies näkee tähtiä : )
oma miehei toivoisi suihinottoa, en ole vielä halunnut minä taas tahtoisin sormettaa mieheni takapuolta. ei ole vielä halunnut
en oikeastaan ole mieheni kanssa edes keskustellut asiasta, mutta kyllä hänellä muutamia ihme haluja on..
Juurikin tämä että haluaa naida kun nukun, joten olen antanut siihen luvan ja monesti olen herännytkin siihen kun hän työntyy sisään ja itsestä se tuntuu ihanalta :)
Toinen on että mieheni rakastaa katsella minua jos strippaan hänen edessään tanssin tahtiin ja esittelen hänelle alusvaatteita keimaillen ja hän makaa sängyllä katsellen..
On puhunut että peili pitäisi saada kattoon.. haluaisi vissiin katsella kun pompin hänen päällään.
Yksi asia on mitä en voi sietää mutta hän ei voi asialle oikein mitään..nimittäin juuri ennen laukeamista hän työntää sormen minun perseeseen ja siihen loppuu tämän neidin halut.
Ollaan puhuttu asiasta, mutta ehkä hän niin "kiimoissaan" sen unohtaa joskus kun se menee sinne automaattisesti :D hyi
Eilen pissasin ukkoni kyrvälle.
Voi olla etten ole KOSKAAN nähnyt sitä yhtä jykevänä tämän jälkeen. Kannatti kusta!
Aika rajoittuneen oloista seksiä joillakin :O En tiedä miehen fantasioista, mutta mun mielestä ihan normaalia, seksiin kuuluvaa hommaa monien "fantasiat" En ymmärrä mikä on hankalaa suihin otossa tai työntää sormi peräaukkoon, joko itse tai että se työnnetään. Enkä ajatellut mitään takapuolen suihinottoa, vaan ihan miehen kiihottamiseksi sitä tehdään samaan aikaan.
Ja toiseksi, ei sitä toista naista lähetetä taksilla että heippa vaan, monesti naiset touhuaa keskenään, kun mies omaansa panee samaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2010 klo 10:36"]
mitään fantasioita. Tai ainakaan hän ei tuo niitä esiin. En usko että on tai jos on ovat kovin "kilttejä". Mies ajattelee enemmän aivoillaan kuin antaa "kullin kuljettaa".
Tämä on kyllä minusta välillä vähän tylsää...
Itsellä fantasioita piisaa, mutta ne eivät ole toteuttamiskelpoisia!
Niin ja itse olen 43-vuotias nainen
[/quote]
Täällä samoin, pelkään että mieheni on hieman mielikutukseton. Hän ei myöskään ole masturboinut koskaan. Itselläni on fantasioita esim haluaisin pukeutua huoraksi ja vietellä mieheni tai leikkiä "isken sinut baarista" mutta mieheni ei suostu mihinkään näistä.
Fantasian asteella vielä on myös se että meillä olisi kolmantena pyöränä nainen. Ei tietenkään mies suostu.....tylsää.
En tiedä muista fantasioista kuin omistani mitkä ovat ihan tavallisia ja toteutuskelpoisia.
Yksi niistä on että haluaisin paneskella etelänlomalla illalla hotellin parvekkeella...seisten takaapäin.
Haluaisi katsella kun rakastelen toisen naisen kanssa... Minä en panis pahakseni jos joskus löytyy oikea ihminen ja tilanne niin saatetaan jopa toteuttaa :-D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2010 klo 15:10"]
Eilen pissasin ukkoni kyrvälle.
Voi olla etten ole KOSKAAN nähnyt sitä yhtä jykevänä tämän jälkeen. Kannatti kusta!
[/quote] Tämä on kyllä mun suosikki, vielä kun kehtaisi rouvalle ehdottaa.
Laitoin vaihtoon.
eli kun mies toivoo kumppanin oksentavan kalulleen. olikohan se gagging, eli yökkäily. eräs homomiesystäväni oli ollut järkyttynyt, kun uusi seksikumppani oli toivonut "käkkinkiä". hän kun kuulemma koki sen nöyryyttäväksi. ystäväni oli jättänyt tyypin kalu pystyssä sänkyyn, pukeutunut tyynesti ja lähtenyt baariin. samalla reissulla oli tavannut nykyisen kumppaninsa, jonka kanssa ovat nyt olleet yhteensä parikymmentä vuotta.
oma kumppanini on aika arka, eikä oikein osaa tuoda omia fantasioitaan esiin sanoin, mutta toisaalta hän kyllä mielellään saattaa ehdottaa seksiä jossain ihmisten ilmoilla, eli se lienee hänen fantasiansa. suon sen hänelle mielelläni. en itse tahdo tulla nähdyksi, mutta sellaista on joskus nuoruudessani tapahtunut, enkä pidä sitä mieheni fantasiana siis mitenkään pahana asiana.
Se fantasia on parempi kuin toteutus.
No oman mieheni fantasiana on kusileikit ja hiekkarantapano. Häntä kiihottaa ajatus hiekasta esinahan välissä. Tämä on tosi!Pidän häntä kajahtaneena. Toisaalta kaikki on kokeiltu seksin saralla. Touhu on mennyt sairaaksi ja mikään ei enää kiihota ainakaan minua.
Onneksi nyt vanhempana elämästä löytyy paljon muutakin kuin seksi.
Fantasiani oli aina yläkoulussa päästä panemaan rinnakkaisluokan kiiaa. Kiia oli hyväpeppuinen ja kaunis. Mutta niin se vain toteutukin meillä kotona kahdestaan. Harrastimme ihanaa peppuseksiä ♡. Nautin kun hän kiljui kaluni ollessa hänen sisässään. Hän myös otti suihin taidokkaasti
Muun muassa suihinottoja yllättävällä paikalla yllätyksellisesti, seksiä julkisella paikalla, stripparit, roolileikit jne. Eniten syttyy siitä kun nainen ottaa ite kunnolla ohjat. Noita tavanomaisia, itsellä on vähän hurjemmat fantasiat meistä enkä saa miestä suostumaan edes sitomaan mua ja lyömään pyllylle. Miehellä ikää 30
noi kaks kun yhdistää niin mies näkee tähtiä : )