G: Miehenne seksifantasia(t) + ikä?
Laittakaa myös oletteko toteuttaneet tai toteuttamassa sitä tai onko mahdollisesti toteuttanut sen ennen kuin alkoi olla sinun kanssasi?
Oma mieheni on 19 ja haluaisi ensin katsoa, kun harrastaisin seksiä jonkun naisen kanssa ja sitten perään haluaisi harrastaa seksiä minun kanssani. Ei kuulemma sen toisen.
Ei olla toteutettu enkä kyllä usko, että toteutetaankaan. Ei ole myöskään toteuttanut ennen minua.
Kommentit (35)
Se fantasia on parempi kuin toteutus.
No oman mieheni fantasiana on kusileikit ja hiekkarantapano. Häntä kiihottaa ajatus hiekasta esinahan välissä. Tämä on tosi!
Pidän häntä kajahtaneena. Toisaalta kaikki on kokeiltu seksin saralla. Touhu on mennyt sairaaksi ja mikään ei enää kiihota ainakaan minua.
Onneksi nyt vanhempana elämästä löytyy paljon muutakin kuin seksi.
Sanotaanko hänelle vain heippa ja annetaan taksiraha? :D Kauheita. Ja kellä on 19-vuotias "mies"? :D Ei ihme jos on vielä seksifantasioita. Hehhe.
vaikea löytää tollasta pervokaveria. Luulen että miehes sanoi kohteliaisuudesta että ei halua panna sitä toista kun olet vähän mustis. Eli haluais panna molempia koska on niin kova panomies.
Tahtoisi panna minua samaan aikaan kaikkiin reikiin, mutta koska se on mahdotonta, tyytyisi myös siihen että annan hänen sitoa minut ja hän saa sitten leikkiä minulla koko yön ;).
mutta mitä on kertonut, ollaan myös kokeiltu, eli peppu ja sidonta.
voiko tuollaisia pitää vastuuntuntoisina kansalaisina?
mies insinööri ja nainen ties missä ammatissa?
Aristokraatit?
että sitoo minut ja 3 miestä hoitelee minut ja hän sitten lopuksi viimeistelee. ikää 40 v.
19-vuotias "mies"? :D Ei ihme jos on vielä seksifantasioita. Hehhe.
Ei ne fantasiat kuule katoa muilta kuin niiltä, joilta arki tappaa kaiken muunkin luovuuden ja innon.
Meillä ei mitään kovin erikoista, sidontaa (molemmisa rooleissa) ja erilaisia ei-vaniljajuttuja, mutta ei mitään Uncle Sam:iin verrattaa huikeaa pervoilua :D. En tiedä onko kertomatta jotain erikoisempaa, mies ei avaudu sanallisesti kovin helposti, vaikka tekemisten suhteen on varsin ennakkoluuloton.
Sanotaanko hänelle vain heippa ja annetaan taksiraha? :D Kauheita. Ja kellä on 19-vuotias "mies"? :D Ei ihme jos on vielä seksifantasioita. Hehhe.
omani ei ole minulle kertonut, enkä tahdo tietääkkään.. Pitäköön fantasiansa..
Paitsi ne mitä voimme kahdestaan toteuttaa...
mies 45v. olemme toteuttaneet montakin fantasiaa sekä hänen että mun. suurin ehkä se että mies halusi katsoa kun vieras panee mua ja ja hän myös, vuorotellen. ja se tehtiinkin ja iha hauskaa oli ;).
Hän toivoisi minut istumaan hänen kasvojensa päälle. Sitten pierisin koko suoleni tyhjäksi, samalla kun hän runkkaisi itseään setelinippuihin.
Kyllä minunkin mies on insinööri. Olin aluksi järkyttynyt asiasta. Lopulta pääsimme kompromissiin. Fantasiat fantasioina eikä niitä tarvitse toteuttaa (onneksi).
mitään fantasioita. Tai ainakaan hän ei tuo niitä esiin. En usko että on tai jos on ovat kovin "kilttejä". Mies ajattelee enemmän aivoillaan kuin antaa "kullin kuljettaa".
Tämä on kyllä minusta välillä vähän tylsää...
Itsellä fantasioita piisaa, mutta ne eivät ole toteuttamiskelpoisia!
Niin ja itse olen 43-vuotias nainen
onahn noita oksennusfaneja naisissa, jotka haluavat saada toisen silmät vuotavana heikoksi
Hän toivoisi minut istumaan hänen kasvojensa päälle. Sitten pierisin koko suoleni tyhjäksi, samalla kun hän runkkaisi itseään setelinippuihin.
Kyllä minunkin mies on insinööri. Olin aluksi järkyttynyt asiasta. Lopulta pääsimme kompromissiin. Fantasiat fantasioina eikä niitä tarvitse toteuttaa (onneksi).
minä taas tahtoisin sormettaa mieheni takapuolta. ei ole vielä halunnut
Han tahtoo pukeutua Usan Patriootiksi seksin aikana. Se uncle Sam hattu ja kuteet. Sitten alkaa sikailu. Minusta se on hauskaa. Alussa pidin miestäni vähän kahelina. Hän on ollut jenkkifani jo pienestä pitäen.