Naiset jos joskus olette saanut isoa.
Niin pitääkö se myytti paikkansa, sen jälkeen ei halua enää palata pieniin tai normaalimittaisiin. Sama pätee kaitpa miehiin, jos joskus saanut piukkaa niin haluaako enää paltata normaaleihin tai löysempiin?
Jääkö sitä ehkä kaipaamaan jotain siitä tunteesta????
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut parivuotta sitten 43 vuotiaana ja mieheni ei tiedä siitä . Olin yksin käymässä ravintolassa mieheni ollessa työmatkalla . Pöytääni tuli iso ainakin kaksimetrinen mies ja kun itse olen 158 senttinen niin pituus - painoero oli aika suuri . Mies tarjosi minulle ja illanpäätteeksi päädyin hänen tykönsä . Nopeasti se meni niin että olin alasti ja niin oli mieskin , hänellä seisoi kulli joka oli aivan järkyttävän kokoinen en saanut millään edes nuoria suuhuni puhumattakaan kättä ympäri vaan siihen tarvittiin kaksi kättä . Mies kaivoi jostain liukkaria kun ensin oli sormettanut sekä nuollut pilluani sitten hän siveli sitä liukuainetta pi,luun ja paljon . Kun mies alkoi tunkemaan sitä jättää minuun niin kyllähän se sattui mutta annoin jatkaa vaan , kyllähän hän sai kulliaan sisään aivan pohjaan asti , mies nai minua tosi pitkään en tiedä kuinkakauan mutta ainakin puolituntia ennenkuin häneltä tuli ja sainhan minäkin ,
Et vieläkään ole oppinut kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
älytäntä juttua isoista. se on mikä on kuten naisillakin esim tissit. ajatelkaa ees omia poikianne.
Kun ne pojat tekee isovehkeisen miehen kanssa niin ei tarvi poikien hävetä sängyssä.
Kaikenkokoisia on mulle tullut vastaan. Kolme isoa. Muut olleet keskikokoisia ja pieniä. En mä ainakaan ole huomannut, että mitenkään erityisesti olisin jäänyt kaipaamaan isoa. On siinä toki se upea "täyttymisen tunne" joka tuntuu aivan ihanalta mun mielestä!
N 37v
Ei ole norsun kalua suurempaa tullut enää vastaan joten unohtakaa pikkukullit teillä ei ole saumaa edes jutella kanssani.
Juuri tuo täyttymisen tunne, minkä joku yllä kirjoitti. Se on ihana! Olen saanut monesti isoa, ja kyllä kaipaan sitä nyt kun olen naimisissa miehen kanssa jolla normaalimittainen penis. Mutta se onkin ainoa asia mitä kaipaan, mieheni osaa kyllä tyydyttää minut ja on ihana rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo täyttymisen tunne, minkä joku yllä kirjoitti. Se on ihana! Olen saanut monesti isoa, ja kyllä kaipaan sitä nyt kun olen naimisissa miehen kanssa jolla normaalimittainen penis. Mutta se onkin ainoa asia mitä kaipaan, mieheni osaa kyllä tyydyttää minut ja on ihana rakastaja.
Ei sitten käynyt mielessä pitää kiinni noista isoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten käynyt mielessä pitää kiinni noista isoista?
Ei, aika juntteja olivat noin muuten :D
Hups väärä ketju