Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksistä: Kielen vaellus

Vierailija
29.06.2008 |

Mitäs naiset pidätte suuseksin aikana jos kumppani käyttelee kieltään myös pyllyreiän puolella ja sen ympäristössä

a) Aivan taivaallisen nautinnollista

b) Huippua, kumppani ei vaan usein innostu tekemään

c) Kokemusta on, mutten erityisemmin välitä

d) Ei ole kokemusta, mutta kiinnostusta olisi kokeilla

e) Ei kiinnosta edes kokeilla

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sanoisin, että edellinen kumppani tekisitä ja oli huippua :) nykyiselle en ole edes ehdottanut

Vierailija
2/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, jos tykkää, mutta ei minun takiani kannata. B-rappu ei ole meikäläisen juttu muutenkaan. Kokeiltu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin. Vaatii taitoa mieheltä, eikä se silti naisesta tunnu useinkaan heti hyvältä.

Kun siihen tottuu ja sen tekee oikein, voi saada orgasmeja yhtälailla kuin pilluseksistäkin. Sanoipa vaimoke vähän aikaa sitten, että ei olisi ikinä voinut uskoa, että peppupanosta voi saada orgasmeja.

B-rappu ei ole meikäläisen juttu muutenkaan. Kokeiltu on.

Vierailija
4/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen orgasmin pelkästä peppureiän nuolemisesta että pääni kolahti seinään ja puraisin itseäni huuleen. Ihan käsittämätön orkku ;-D

Vierailija
5/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on erittäin yleisiä lapsiperheissä ja tarttuu mukavasti peppureikiä nuoltaessa. Nam!

Vierailija
6/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siihen tottuu ja sen tekee oikein, voi saada orgasmeja yhtälailla kuin pilluseksistäkin.

Olisiko naisiakin erilaisia? Eipä paljon tee mieli totutella, kun varovaisen ja hitaan aktin jälkeen on perse monta päivää kipeä ja tuntuu repsottavan ulkona (pukamat, joista ei normaalisti ole vaivaa), eikä aktikaan tunnu muulta kuin siltä, että paska sahaa edestakaisin. Peukku pepun reiällä tekee kyllä kutaa, mutta sekin vain enemmän psyykkisesti kuin fyysisesti.

Orkkuja en muuten saa pilluseksistälkään ilman muuta stimulaatiota. Sellainen anatomia, ei koske oikeaan paikkaan tarpeeksi voimakkaasti. En usko, että johtuu mistään estoista tms, kun avioelämämme on muuten varsin vapaata ja railakasta ;)

Vierailija
7/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nuolee joka kerta ilmeisesti nauttii siitä, itselle siitä ei mitään erikoiskiksejä tule. Sormi takamuksessa sen sijaan tuntuu hyvälle : )

N36

Vierailija
8/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kieli eksynyt kertaakaan edes sinne pimpsan puolelle. Sekin olisi jo aika ihme. Tissejä sentään suostuu suutelemaan ja imemään, mutta sen alemmas ei mene. On sanonut, että naisen paikat ovat ällöt, joten varmaan se persreikä myös on sitten ällö, kun ei edes perus-suuseksiä suostu antamaan.

Vierailija
9/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Orkkuja en muuten saa pilluseksistälkään ilman muuta stimulaatiota. Sellainen anatomia, ei koske oikeaan paikkaan tarpeeksi voimakkaasti. En usko, että johtuu mistään estoista tms, kun avioelämämme on muuten varsin vapaata ja railakasta ;)

[/quote]

Ikäpäivänä en siis ollut saanut orkkua pelkällä panemisella. No, vastaan tuli mies joka oli hiukkasen verran paremmin varusteltu kuin yksikään exä.. Ja mä tulin kolmannella työnnöllä ;)

Vierailija
10/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siihen tottuu ja sen tekee oikein, voi saada orgasmeja yhtälailla kuin pilluseksistäkin.

Ikäpäivänä en siis ollut saanut orkkua pelkällä panemisella. No, vastaan tuli mies joka oli hiukkasen verran paremmin varusteltu kuin yksikään exä.. Ja mä tulin kolmannella työnnöllä ;)

Eli ei ollut syy mun anatomiassani, vaan miesten.. :P

Vierailija
11/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen vaimoni on alkanut saada emätinorkkuja, vaikka minulla ei olekaan keskimääräistä isompi kulli (16 x 4,5 cm). Kolmannella työnnöllä? No se ilo loppui lyhyeen...

Eli ei ollut syy mun anatomiassani, vaan miesten.. :P

Vierailija
12/23 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin ilo loppui lyhyeen?? ..ei se mies vielä siihen lauennut..

Vierailija
13/23 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kieli eksynyt kertaakaan edes sinne pimpsan puolelle. Sekin olisi jo aika ihme. Tissejä sentään suostuu suutelemaan ja imemään, mutta sen alemmas ei mene. On sanonut, että naisen paikat ovat ällöt, joten varmaan se persreikä myös on sitten ällö, kun ei edes perus-suuseksiä suostu antamaan.

Jos naisenpaikat on ällöt

Vierailija
14/23 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.bbbbbbbbbbbb

Vierailija
15/23 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pahemmin imeskele tissejäkään

Vierailija
16/23 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa :/ Sä et tietenkään saa orgasmia yhdynnässä saati missään muussakaan? Tulee mieleen, että annatko vain säälistä että mies on hiljaa eikä ruinaa?

Kaameeta tollanen...

vaimo32, lapset 12 ja 6

Vierailija
17/23 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
18/23 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa :/ Sä et tietenkään saa orgasmia yhdynnässä saati missään muussakaan? Tulee mieleen, että annatko vain säälistä että mies on hiljaa eikä ruinaa?

Kaameeta tollanen...

vaimo32, lapset 12 ja 6

vaikka minä tykkään ottaa suihin, niin on kuulemma tosi eritekammonen. Alussa teki sitä silloin tällöin, mutta kun vihille mentiin, se oli loppu. Hieroo kyllä sormin, mutta ei se ole sama asia. Saan hänen kanssaan helposti yhdynnässä, mutta kaipaan suuseksiä aivan tautisesti. (Ex-mies oli muuten p...a, mutta hyvä nuolemaan). Olen harkinnut vieraita...

Vierailija
19/23 |
12.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on toisin päin ei eikä anna pimpsaa kielileikkeihin ei etes anna katsella pimpsaa saati nuoleskella. suoranainen yhdyntäkin on rajallista

Vierailija
20/23 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä mahdatte olla?

???miehen kieli eksynyt kertaakaan edes sinne pimpsan puolelle. Sekin olisi jo aika ihme. Tissejä sentään suostuu suutelemaan ja imemään, mutta sen alemmas ei mene. On sanonut, että naisen paikat ovat ällöt, joten varmaan se persreikä myös on sitten ällö, kun ei edes perus-suuseksiä suostu antamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan