Naiset jos joskus olette saanut isoa.
Niin pitääkö se myytti paikkansa, sen jälkeen ei halua enää palata pieniin tai normaalimittaisiin. Sama pätee kaitpa miehiin, jos joskus saanut piukkaa niin haluaako enää paltata normaaleihin tai löysempiin?
Jääkö sitä ehkä kaipaamaan jotain siitä tunteesta????
Kommentit (49)
Ei. Olen saanut isoa ja sen jälkeen rakastunut palavasti mieheen, jolla oli huomattavasti pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 vuotias nainen ja meillä oli kylässä kaksi mieheni tuttua miestä . Otimme paukkuja ja pelasimme korttia , jossain vaiheessa peli meni räsypokaksi ja minä tietenkin ensimmäisenä alasti . Huomasin miten nämä vieraat miehet katselivat alastonta vartaloani kun jatkoimme peliä , kun yksi miehistä kans oli alasti huomasin miten sillä seisoi kulli ja se oli tosi iso . Kun humalassa olin niinkuin varmaan muutkin jouduin hävijänä ottamaan kaikilta miehiltä suihin muttei loppuun asti . Kun miehistä joku hävisi niin hävijäjä joko puristeli tai imi nännejäni sekä nuolivat pilluani , kiihoituin siitä niinpaljon että sanoin ja seuraava hävijä joutuu naimaan minua . No se isokaluinen mies hävisi ja minä menin selälleni sohvalle jalat kunnolla leviällä ja mies kömpi päälleni , kun mies ohjasi kaluaan pilluuni niin eihän se meinannut mennä , mies teki töitä että pikkuhiljaa sai kalunsa vähän sisään , sattuihan se mutta humalan antamin voimin kest
Just tuli vaimon kanssa puhetta koon merkityksestä kun tv.stä tulee asiasta tanskalainen dokkari. Vaimo myönsi, että kullini ollut aina vähän liian iso hänelle ja tehnyt kipeää. Myönsi senkin, että on siitä huolimatta aina halunnut kullini tyveä myöten sisään. Saanut tai ottanut siten parhaimmat ja rajuimmat orgasminsa kipuilusta huolimatta tai juuri siitä syystä.
Kyllä mä kaipaan. Jo pelkästään sitä näkyä miltä se näytti pystyssä. Millaista sitä oli hyväillä. Muutenkin kaipaan meidän seksiä, miten täydellistä se oli. Kaikki ne kiihkoilut. Aina kun ajattelin ettei hän pysty enää, hän halusi huohottaen penis koko ajan pystyssä vielä kerran. Niin kiihkeää, hitaita työntöjä ja vasta ihan lopussa nopeasti, orgastista. Hän oli mun eka.
Onhan iso mahtava näky, muttei se panemiseen vaikuta, kun ei ihan mitätön ole. N58
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 vuotias nainen ja meillä oli kylässä kaksi mieheni tuttua miestä . Otimme paukkuja ja pelasimme korttia , jossain vaiheessa peli meni räsypokaksi ja minä tietenkin ensimmäisenä alasti . Huomasin miten nämä vieraat miehet katselivat alastonta vartaloani kun jatkoimme peliä , kun yksi miehistä kans oli alasti huomasin miten sillä seisoi kulli ja se oli tosi iso . Kun humalassa olin niinkuin varmaan muutkin jouduin hävijänä ottamaan kaikilta miehiltä suihin muttei loppuun asti . Kun miehistä joku hävisi niin hävijäjä joko puristeli tai imi nännejäni sekä nuolivat pilluani , kiihoituin siitä niinpaljon että sanoin ja seuraava hävijä joutuu naimaan minua . No se isokaluinen mies hävisi ja minä menin selälleni sohvalle jalat kunnolla leviällä ja mies kömpi päälleni , kun mies ohjasi kaluaan pilluuni niin eihän se meinannut mennä , mies teki töitä että pikkuhiljaa sai kalunsa vähän sisään , sattuihan se mutta humalan antamin voimin kest
Opettiko se sut myös kirjoittamaan? Samoja kirjoitusvirheitä kun yhdellä palstan satusedällä. Jutun juonikin tuttu.
Edellistä ilmeisesti ahdistaa. Sinunko mielestä kukaan nainen ei voisi tykätä isosta pillua chillaavasta ja kurittavasta kullista? Sinun harmiksi täutyy sania, että olet väärässä.
Ei todellakaan.
Isomunaisin ei tuntunut minusta superhyvälle, sen jälkeen on ollut ihanaa seksiä tavallisten kullien kanssa.
Olen saanut kokeilla monenlaista vaikka kumppaneita ollut alle 10.
Pari isoa ollut. Toinen oli sellainen minuuttimuna, joka työnteli muutaman kerran, laukesi ja käänsi kylkeä. Sille naisen tyydyttäminen oli sivuseikka. En ollut silloin synnyttänyt joten paikat oli piukat. Seksi oli ihan hirveä kokemus tuon miehen kanssa. Sattui, eikä itse saanut nautintoa.
Toinen oli paksu, muutoin vaan vähän normaalia isompi. Tämä mies osasi tyydyttää naisen. Hän huolehti että olin ensin rentoutunut ja kostunut. Sitten vasta työntyi sisään. Seksi oli maagista.
nykyisellä miehelläni on kyllä keskivertoa vähän isompi, mutta keskiverto paksuudeltaan. Seksi on superhyvää. Hän varmistaa joka kerta että minä saan ensin.
exällä oli keskivertoa pienempi, mutta osasi käyttää tosi hyvin kaluaan. Nautin seksistä hänenkin kanssaan. Hän vaan ei lauennut juuri koskaan syömässä lääkityksen vuoksi.
Aikoinaan asuessani Saksassa, olin avoliitossa tummaihoinen länsi-Afrikasta olevan miehen kanssa. Suhteemme loppui ikävästi, hänen jouduttuaan onnettomuuteen, jonka seurauksena hän sitten menehtyi. Ihanat muistot kuitenkin jäivät.