Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jos joskus olette saanut isoa.

Vierailija
01.01.2008 |

Niin pitääkö se myytti paikkansa, sen jälkeen ei halua enää palata pieniin tai normaalimittaisiin. Sama pätee kaitpa miehiin, jos joskus saanut piukkaa niin haluaako enää paltata normaaleihin tai löysempiin?

Jääkö sitä ehkä kaipaamaan jotain siitä tunteesta????

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan vaan sentakia kun kaipasin sitä ison tunnetta ja sen miten se täytti mut kokonaan. Rakastajalla oli se iso.

Vierailija
2/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on aina ISO!! Kyl mä mieluummin nain isokalusta miestä, ku sellasta, jonka munan näkee just ja just suurennuslasin avulla.. mut sit taas.. ku on saanu ISOa, niin ei se keskimittanen munakaan hirmu paha oo, jos vaan se käyttäjä osaa hommansa!

" Ei koolla ole väliä, vaan sillä, miten asiat hoidetaan.."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tapailin miestä jolla todella paksu ja suht pitkä, ei kuitenkaan mikään jätti. Nykyisen kanssa kun on niin mietin sitä tunnetta minkä se paksu sai aikaan. Ei se kuitenkaan mikään ongelma ole. Varmaan monet miehetkin miettii jos saanut todella piukkaa tai isorintaista naista ja nykyisella on pienet tai on vähän löysempi.

Vierailija
4/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta kahden tosi ison kanssa. Siis kaksi perättäistä suhdetta.

Sanon vielä että tiedän etten ole itsekään täydellinen enkä monen miehen makuun.

Vierailija
5/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaan on suomalaismiehillä valitettavan harvassa.

Mutta keskikokoinen voi päteä toiseen keskikokoiseen verraten niin, että osaa käyttää sitä vehjettään vaikkei niin iso olisikaan..

Vierailija
6/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on useammasta miehestä.. (muutamista kymmenistä) ja voin kertoa, että kun sitä isoa on saanut, niin kyllä sitä jää kaipaamaan. Nyt on isomunainen mies ja hyvä niin! Jos joskus emme enää olisikaan yhdessä, niin ikävä jäisi.. miestä ja sitä munaa!

Se vaan tuntuu paremmalta. Ja kyllä, kyllä sillä pienemmälläkin munalla käyttöä on, mutta ajatelkaas sitä isomunaista joka osaa myös käyttää sitä penistään.. Taivas aukeaa...

Vierailija
7/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kykenisi enään vaihtamaan valkoiseen...;)

Eikä kyseessä ole nyt ollenkaan elimen koko, vaan koko pakkaus...

Vierailija
8/49 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy myöntää että vot :)

Vierailija
9/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kai se on jäänyt jotenkian alitajuntaa ja sitä isoa kaipaa tietyssä tilassa/tilanteessa. Kerran 2 kk suhteessa miehen kanssa jolla oli kivuliaan iso ja paikat minulla taas aina hellät. En kaipaisi jokapäiväiseen arkeen niin isomunaista miestä mutta pikkuisen on jänyt kiihoittamaan ajatus saada vielä kerran maistaa...

Vierailija
10/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, jos sessio kestää pitkään, mua alkaa jo kivistää, sen verran kookkaasta on kyse. Silloin haluan ratsastamaan. Nautintikon on itseasiassa suurempi silloin, kun klittakin hieroutuu samalla.

Vierailija
11/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi käännätte siinä vaiheessa kelkkanne, kun käy ilmi, minkä kokoinen muna on?

Vierailija
12/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva suhde nykyään jatkuu niin kauan ilman seksiä että rakastumaan ehtisi. Olen naimisissa ja seksiä oli miehen kanssa ensimmäisellä viikolla.

Vierailija
13/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Huh, jos sessio kestää pitkään, mua alkaa jo kivistää, sen verran kookkaasta on kyse.

Vierailija
14/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikki. Isojen kanssa oma märkyys ei yleensä riitä.

Vierailija:

Kerran 2 kk suhteessa miehen kanssa jolla oli kivuliaan iso ja paikat minulla taas aina hellät.

Vierailija
15/49 |
02.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeen helposti muistelee erästä heilaa jolla oli ns iso kalu. Se tunne ja se fisuaalinen kokemus oli erinlainen kuin normaalisti. Jotenkin se kiihotti kun näki miten se meni sisään ja ulos. Se täyteliäinen olo oli mukava.

Vierailija
16/49 |
03.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli uittanut sitä megamunaansa vaikka missä ja siinä oli vaikka mitä tauteja.

Nyt kun olen saanut itseni taas terveeksi, kuvottaa koko tyyppi. Ei sillä koolla ole väliä, vaan että vehje toimii ja ihminen sen vehkeen kanssa on mukava.

Vierailija
17/49 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut tiettyyn tunteeseen, niin miksi pienempään siirtyminen ei harmittaisi? Ex-vaimoni ei ollut synnyttänyt, ja kyllä tähän uuteen oli totuttava aika pitkään. Varmaan oli tiukkuudessa muutenkin ero, ei pelkästään synnytyksen takia. Sama kai se on naisilla kun vaihtavat " kokoa" .

Vierailija
18/49 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan pienimunaisen kanssa ja meinasin kesken hommailujen lopettaa kesken. Halut katosivat ja tuli tosi vastenmielin olo. En edes halunnut mitään loppuun asti, mutta en voinut enää keskeyttääkään kun olis ollut hänelle tosi noloa. Hän olisi halunnut jatkaa seksisuhdetta kanssani, mutta en mitenkaan voinut. Muuten äärettömän seksikäs ja mukava mies, mutta kauhea olen, en mitenkään voinut koska hänellä oli mun pikkurillin kokoinen elin. Tosi kurjaa miten luonto ei voi luoda kaikille sopivasti...

Vierailija
19/49 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosi kurjaa miten luonto ei voi luoda kaikille sopivasti...

Juu, tosi kurjaa on. Sinullekaan luonto ei tuota tunneälyä ja aivoja liiemmälti luonut...

Vierailija
20/49 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksi teki kipeää melkein joka asennossa, varsinkin kun hänellä oli halu " porata" niin syvälle kuin vain suinkin...ei kiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi