Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millanen mies alkaa suhteeseen raskaana olevan yh:n kans? Epäilyttää. Tapasin

Vierailija
11.01.2010 |

netin kautta ihan kiinnostavan oloisen miehen, jonka kans ehdin käydä parilla treffeillä (ei seksiä) ennen kuin sain tietää olevani raskaana exälleni, nykyiselle kaverilleni jonka kans ollu satunnaisseksiä. Ilmotin sit tälle miehelle että olen raskaana ja aion pitää lapsen, että oli kiva tutustua ja hyviä jatkoja.. No, haluaa jatkaa tapailua ja toivoo meille suhdetta! Mulla ennestääm viel 5v lapsi. Miksi olen hyvinhyvin skeptinen????!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei, koska ei olla nähty tai ei ainakaan tiedetä kuka kyseessä.

Vierailija
2/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta elmästä lähes samaa ihmettelen minäkin, että millainen mies alkaa suhteesen NELJÄN lapsen yksinhuoltajan kanssa.. onneksi alkoi, sillä olemme hyvin rakastuneita toisiimme, elämme nykyisin avoparina ja odotamme yhteistä lastamme. Lähes päivittäin ajattelen tätä vieläkin ja hämmästelen.. Olen niin onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä voi siis olla joukossa. Ja sinä olet ilmeisesti viehättävä ja valloittava, kun lapsetkaan eivät ole este.

Vierailija
4/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös e Heidi Klum ollut myös raskaana kun tapasi tulevan miehensä.

Vierailija
5/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot sellaselle ihan A-luokan paketti! Yks kersa jo valmiina ja toisen kanssa pääsee kokemaan vauva-ajan ihan ku omaa hoitas ja mikä parasta joku vois vaikka luulla sitä sen lapseks ja näin tuhkiksen ei tarvii myöntää vajaavaisuuttaan kenellekään.

Vierailija
6/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet pelkää lapsia. Ja siinä mies toi tilanne on aika hyvä, koska mies (=mahdollinen tuleva isäpuoli) ois mahollisesti kuvioissa jo ihan lapsen syntymästä asti. Mutta joka tapauksessa sun kannattaa olla varovainen ihan siksikin, että et loukkaa ittees nyt kun olet raskaana, ja sen myötä muutenkin herkempi noille tunne-elämän jutuille.

Vierailija
7/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli raskaana exälle kun tapasi nykyisensä... menivät ihan naimisiinkin ja ovat olleet pitkään yhdessä.. yhteistä lasta eivät ole saaneet vaikka ovat kai pitkään yrittäneet.

Vierailija
8/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka rakastui raskaana olevaan naiseen. Mies on kiltti ja lapsirakas, ja heillä on nyt jo pari yhteistäkin lasta. Maailmassa kaikki on mahdollista!

Vierailija
9/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä horo

Vierailija
10/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä horo

on horo ja millä perustein?

Vierailija
11/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on niin monenlaisia. Minulla oli kova vauvakuume kun tapasin nykyisen mieheni ja kerroin toisilla treffeillä että haluan lapsen. Siitä taisi mennä kuukausi niin olin raskaana ja ollaan edelleen onnellisesti yhdessä. Toinen lapsi tulossa :)

Eli ei kaikki miehet pelkää perhe-elämää. Ehkä mies voi tosiaan olla hedelmätön joten se, että ap on raskaana toiselle miehelle voi olla jopa huojennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi