Martina&Eskon katumainoskuvasta
Mua jotenkin häiritsee, että mun pienet pojat jäävät kuin nauliintuneena katsomaan sitä Martinan alastonkuvaa, joka tuntuu melkein jokaista ratikkapysäkkiä koristavan.
"Äiti, mikä tolla naisella on?"
Nainen on luonnottoman näköinen kuvassa ja tatuoinnit suuressa vatsassa järkyttävät pieniä.
Kommentit (8)
Olen itsekin tatuoitu ja olen ollut raskaana (luonnollisesti jos meillä lapsia on). Ei meidän lapset ole ikinä ihmetelleet asiaa, ehkä osaavat suhtautua siihen luonnollisesti koska ovat nähneet sellaista koko pienen elämänsä. Mun mielestä lapsia pitäisi opettaa suhtautumaan kaikkiin ihmisiin avarakatseisesti, joillakin on kehitysvammoja, joillakin tatuointeja (myös raskausaikana) ja joillakin vaan asennevammoja :)
Öö on ehkä vähän tai pikkusen eri asia jos kadulla tulee vastaan kehitysvammainen, kuin alaston Martina Aitolehti...
Ei ole äidin asenteesta kiinni, kuinka lapset suhtautuvat yllättävään katumainoskuvaan. Myöskään tässä kohtaa avarakatseisuuden opettaminen pienten lasten kohdalla on aika kaukaa haettua.
Lapsia pitää suojella, ei "karaista".
vaikuttaa kehittyvään lapseen. Te ette muuten välttämättä näe lastenne järkytystä.
En mäkään tykkäisi, että lapset joutuu katselemaan mainoksissa alastomia/puolialastomia naisia. Siis noin yleensäkin ne pysäkkimainokset on kai aika ällöjä.
erikoista mainostaa raskaudella ohjelmaa, jonka ainoat raskauteen liittyvät kohdat (neuvolakäynti) oli ohi 10 sekunnissa ja suljettujen ovien takana. 4D kuvaa ei näytetty, sen sijaan tuotantoyhtin järjestämä "syntymäpäivä" oli pääosasssa..
mua itseäni aikuisena, jo elämää nähneenä naisena häiritsee se kuva, kuten kaikki alastomat/puolialastomat naisbodyt katukuvassa, tolkuttoman kokoisina mainoslakanoina... tiedän kyllä, miltä alastomat ja tatuoidut ja raskaanaolevat näyttävät, mutta en halua katsellla niitä mennen tullen koko ajan katukuvassa. Totta kai ne kuvat herättää tunteita, sitä vartenhan ne sinne ripustetaan. Mutta ne kuluttaa tunteita.
Tatuoinnit järkyttävät pieniä,tuntuu vähän liioittelulta, ettei vaan alastomuus järkytä äitiä?