Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolainasta...? Lukekaa!

Vierailija
10.01.2010 |

Onko mahdollista saada asuntolainaa 140000e, jos mieheni ja minun nettotulot tällä hetkellä n.2000e/kk, itse olen äitiyslomalla mieheni töissä.

Kertokaa omia kokemuksianne lainoista,mistä pankista,paljonka ja mikä on kk-erä? Olisin erittäin kiitollinen :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pankki katsoo, ettette ole saaneet mitään säästettyä tähän mennessä ja se ei ole hyvä. Jotain omarahoitusta kannattisi olla. Vakuudeksihan käy yleensä talo 70% osuudelta ja sitten valtion takausta tai muuta joudutte ostamaan päälle (tai takaajia). Eli tuo on minusta se kysymys pankin kannalta.

Muuten luulen, että noilla tuloilla saisi jo lainaakin (hevosista puhuminen kannattaa ehkä jättää pankissa vähemmälle).

Vierailija
22/22 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ymmärsin väärin, siis 3 ihmistä pitäisi elää 0 eurolla.

Mainitsin myös, että AUTO ei siis autot. Yhden auton ylläpito maksaa noin 400 e.

Ja hevosista en ymmärrä mitään, mutta tästä katsoin hintaa. Mitä muuta kuin heinät saatte ilmaiseksi, jos kerran vain 60 e kuussa hevonen maksaa?

Hevosesta aiheutuvia muita kustannuksia:

•Lisärehut: kivennäiset, vitamiinit

30 e/kk, 360 e/v

•Kengitykset: n. 70 e/kerta,

6 viikon välein

50 e/kk, 600 e/v

•Eläinlääkärikulut (2 rokotusta, raspaus, ontumatutkimus)

54 e/kk, 650 e/v

•Madotukset (4 kertaa vuodessa,

2 reseptilääkettä)

7 e/kk, 80 e/v

•Vakuutukset (perushenkivakuutus

ja laaja eläinlääkärikulu-vakuutus,

jos hevosen arvo 5000 e)

30 e/kk, 350 e/v

•Varusteet

42 e/kk, 500 e/v

Yhteensä 2 540 e/v

Esimerkkilaskelmassa eläinlääkärikulut tulevat hevosen perushoidosta. Kulut nousevat merkittävästi, jos hevonen sairastuu. Esimerkiksi ontumatutkimukset klinikkaolosuhteissa maksavat helposti useita satoja euroja. Vaativammat hoidot kuten ähkyhoidot, leikkaukset ja tähystykset ovat huomattavasti kalliimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä