Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hiirikäsi" vaivaa, mikä avuksi?

Vierailija
10.01.2010 |

Mulla on ollut niska-hartiakipuja muutamia viikkoja. Reilun viikon ollut käsi niin kipeä, että osan päivää työnteko tuntuu ihan mahdottomalta. Olen päätetyössä ja kättä pitää vähän väliä ravistella ja venytellä, että pystyn jotain tekemään. Käsi menee ihan voimattomaksi ja jotenkin puutuneeksi.

Meneeköhän käsi huonommaksi, kun vaan käytän sitä vai pitäiskö sen olla levossa? Täytyy kai mennä lääkäriin kun saan ajan.

Onko jollain tietoa asiasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaihtanu hiiren sellaseen näppäimistön alla olevaan pitkulaiseen hiireen.. Siis mä en tiedä, että mikä se on nimeltään..=)

Mutta se oli auttanu!

Vierailija
2/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi auttaa myös jos säädät asetuksista hiiren toimimaan vasenkätisesti ja opettelet käyttämään hiirtä myös vasurilla. (tai oikealla jos olet jo vasenkätinen..)

Liikutteletko jäseniäsi muuten? Venyttely ja käsitreenit voisivat myös olla vaihtelua kädelle ja auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiiri on "roller mouse" -> käännetäänkö sitten rullahiiri vai mikä. Kannattaa googlata. Se on oikeasti hyvä keksintö, kestää muutaman päivän tottua. Mä en tavallista enää käyttäisikään. Ja noita on eri versioita, kannattaa ottaa mahdollisimman "pitkä putki" ja säätää herkkyys omaan käyttöön sopivaksi.

Vierailija
4/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tenniskyynärpää ?

Kipua ranteesta kyynärpäähän asti...

Vierailija
5/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt löydä sitä toista vastaavaa, mikä on parempi. Hyvä ergonomia ja ei ole hartiat eikä ranteet kipeät.

Vierailija
6/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätetyötä tekevillä se on vaan nimellä hiirikäsi.

Vierailija
7/9 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vaihtelen kättä välillä niin ei pääse kipu iskemään. Tuo on pirullinen vaiva!

Vierailija
8/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut tosi tyytyväinen, Googlesta vaan ei löydy hyvää kuvaa ko tuotteesta. Vähän vastaavan löydät www.sun-flex.fi sellaisen kyynärtason. Hierojakin ihmetteli kun kerroin että teen päätetyötä niin mun niskat ei olleet yhtään jumissa, tuumasi vaan että sä taidat ottaa asiat rennosti.

Siis maksaahan noi ihan sikana, mutta ei ne hoidotkaan ilmaisia ole.

Vierailija
9/9 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä käytetään molemmilla käsillä, skrollataan peukaloilla. Äärimmäisen kätevä kun käytön oppii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi