Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sektiosta kyselevä?

Vierailija
31.12.2009 |

Olisin kysellyt onko täällä muita jolle tehtý kaks sektiota. Ja haaveissa olisi vielä yksi lapsi. Kun sanottu että kahden sektion jälkeen ei alatie synnytystä suositella.

Kyselisin kohtalon tovereilta miten muilla hommat edennyt??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans 2 sektiota takana ja lääkäri edellisen jälkeen sanoi että seuraava onkin sitten automaattisesti sektio.

mutta siitä kolmannesta raskaudesta/synnytyksestä ei vielä ole kokemusta, joten en nyt tainnu sua auttaa yhtään :)

Vierailija
2/7 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi kahden sektion jälkeen että riski kasvaa jos synnytystä joudutaan lääkkeillä vauhdittamaan. Riskinä on kohdun repeäminen entisetn arpien takia, mutta jos äiti ehdottomasti haluaa alatie synnytyksen he eivät voi sitä estää 100%. Itse valitsin sektion ja kolmas oli oikeastaan se helpoin, koska se oli suunniteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ei leikattu kudos.

Vierailija
4/7 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas ehdottomasti sektio sanottiin mulle. Eikä tulisi mieleenkään ottaa riskiä kohdun repeämisestä. Kohtu on revennyt tuttavallani jo yhden sektion jälkeen, kun toinen synnytys lääkärien painostuksesta oli alatiesynnytys. vauva kuoli. äitikin lähes. sektio on monessa mielessä turvallisempi ja ennakoitavampi tapa synnyttää kuin alatiesynnytys. varsinkin, jos eka synnytys on ollut leikkaus. sanokoot alatievauhkoojat tähän ihan mitä tahansa.

Vierailija
5/7 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että jos raskaus menee paljon yli lasketun ajan ja päätyy sektioon, on silloin se kivuliaampi?

Itselleni tehtiin sektio, kun ei käynnistelyistä huolimatta mitään tapahtunut, (RV 42+1) ja voin kertoo että olin sit niin kipee että tsiisus!!!

Tahtoisin kovasti seuraavan synnyttää normaalisti, ja pelottaa jos se sitten taas menee yli, eikä käynnisty ja sitten taas on edessä kuukausien toipuminen!

En siis ole AP, muuten vain kyselen, kun sektiosta puhutaan..!

Vierailija
6/7 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää kipupumppu sektion jälkeen eli jatkuva epiduraali tms. ainakin 1 päiväksi leikkauksen jälkeen ja sit ottaa reippaasti särkylääkkeitä. Silloin kun on se kipulääkitys parhaimmillaan kannattaa kääntyä sivuille ja ns. liikkkua sängyssä niin tikattu haava -alue venyy kanssa. Itse en ollut kipeä kuin ekassa.

Vierailija
7/7 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoilla 42+1, 39+0 ja 39+0 eikä kyllä mitään eroa ollut kipujen suhteen. Kaikki ihan samanlaisia. En juurikaan ollut kipeä, toivuin tosi nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi