Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia miehiä nämä oikein ovat, jotka sanovat naisiaan ihaniksi?

Vierailija
10.01.2010 |

Aiemmin täällä kyselin, että sanooko miehenne teitä ihaniksi ja selitin kuinka oma ei sano (ja että on sanonut, että se sana ei kuulu hänen sanavarastoon.)

Aikamme sitten tapeltiin taas aiheesta (joo minusta siinä ei ollut mitään tappelemista, mutta en meinanut saada asiaani sanottua miehelleni). Mieheni sanoi, että oikeat miehet ei sellaista puhu, että tuskinpa hänen työpaikkansa rekkakuskit puhuu, sitten hän sanoi myös, että jotkut pojanklopit saattaa puhua. Väittelimme/keskustelimme, kunnes hän viimeisinä sanoinaan sanoi, että hän uskoo, että akateemiset käyttävät tuollaisia ilmaisuja enemmän, eikä duunarit.

Niin, että olisinkin halunut kysyä, että te joiden miehillä on ihana sana (teistä), jossain muodossa käytössä normaalissa sanavarastossa (ei tarvitse välttämättä joka päivä olla sellasta sanomassa, vaikka kuukausittainkin riittää..). niin millaisia miehiä he ovat? Esim. koulutustaso ja ikä (ammattikin tietty kertoo aika paljon).

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikänsä tuo mies on ollut kalju, mahakas rasisti ja ei uskoisi että niin lempeä sisältäpäin :)

25 miehellä ikää ja kyllä tulee niin rakas, kulta, mussukka kuin ihana nainenkin suusta :)

Vierailija
42/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityisen romantikko ja on asiallinen ja jämäkkä, toisaalta sitten kotona on tosi hempeä ja kaipaa läheisyyttä ja myöskin itse kaipaa kehuja ja hyväksyntää.. Sanoo rakastavansa minua päivittäin ja kehuukin monta kertaa päivässä ihanaksi tms. Vartaloakin muistaa aina kehua, vaikka paljon olen muuttunutkin seurusteluajoista. Nyt varsinkin vauvamasu saa paljon ihailua osakseen.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahoitusalalla, suhdetta takana 10v. Kauniisti puhuu lähes pävittäin, ainakin uskon että vain minulle...

Vierailija
44/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v. tunteellinen ja puhelias :)

Vierailija
45/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hiljainen ja joskus yrmeäkin vieraille. Mua ihanasti kotona (ei muiden kuullen paitsi lasten) kehuu. Tekee hunajaa tällaiselle NIIIIN tavismammalle olla ihana, kaunis, haluttava jne...

Omat vanhemmat puhuivat toisilleen kunnioittavasti ja riitelivät huutamatta, mutta hellyyttä tai ihailua en heidän väleissään osannut nähdä.

Vierailija
46/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaalari, rekkakuski, 34v.

Vierailija
47/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattia en tunnistamisen pelossa kerro, urheilija.

Ja kerrottakkoon, että mieheni ennätysmaastaveto on 290 kg ilman dopingia.

terv. kaapin vaimo

Vierailija
48/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun enari on? Asian vierestä.

Vierailija
49/61 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaja 37 v. mua kehuu ihanaksi usein. Suhdetta takana kohta 10 vuotta. Meillä se on ennemminkin minä joka ei muista miestä aina tarpeeksi kehua...

Vierailija
50/61 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ulkomaalainen ja osaa vain pari hassua sanaa suomeksi: "ihana nainen", rakas" ja "rakastellaanko vaimoni".

Luonteeltaan mies on...ihana. Vuosien jälkeenkin hän on silmissäni täydellinen, heikkouksineen ja vahvuuksineen. Viiltävän terävä äly, sarkastinen huumorintaju, epäitsekäs, asettaa perheensä aina etusijalle, rakastava ja pehmeä terästettynä luonteen lujuudella ja itsekurilla. Aaah, olin kyllä onnekas, kun tuon ihanuuden sain :)

Ja on kai aika ilmeistä, mistä mies tuon "ihana"-sanan on oppinut ;)

Vierailija
51/61 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunari, joka huomioi minut monilla hellittysanoilla päivittäin. Ihana, kaunis, seksikäs, paras. Kaikkee tällasta. Ei mitään akateemista taustaa tms. Toisen asteen tutkinto.

Aika kummallinen väite miehelläsi, etteivät ihana-sana kuulu duunareiden sanavarastoon. Duunarit: kaikki samanlaisia? ei pidä paikkaansa.

Vierailija
52/61 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen isä, yhteistä taivalta 11 vuotta. Kehuu myös seksikkääksi ja kertoo rakastavansa.

Vierailija
53/61 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen sanoo vielä 10 avioliittovuoden jälkeen vaimoaan ihanaksi. Toivottavasti jatkossakin :)

Vierailija
54/61 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalista keskiluokkaisesta perheestä tuleva, komea ja raamikas mieheni sanoo mua useinkin ihanaksi.

Vierailija
55/61 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
56/61 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isäni käyttää myös äidistäni puhuessaan; 70v ja alempi johtoporras (ei akat.), nyt eläkkeellä.

Molemmat ehkä pikkuisen machoja käytökseltään, siis puheissaan miesten kanssa jne. Mutta käytännön tasolla tasa-arvo on itsestäänselvyys, kokkaavat, siivoavat, hoitavat lapsia jne.

Vierailija
57/61 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on pakko ihmetellä monien vastaajien tarvetta korostaa, että "ihan miehekäs on vaikka käyttää sanaa ihana". Herran tähden, niin kuin mieheys ja sanavarastoon kuuluvat sanat olisivat jotenkin kytköksissä toisiinsa. Pliis!

Mä kutsun vaimoa ihanaksi melkein joka päivä, hän mua vielä useammin. Aivan ihmeellistä olisi, jos olisi niin lukossa itsensä kanssa, ettei pystyisi sanomaan toista ihanaksi, lutuiseksi tai vaikka millaiseksi höpönassuksi.

Faija oli tosin perusduunari ja kutsui mutsia lähinnä "huoraksi" ja "lehmäksi", mikä on saattanut vaikuttaa siihen, että mulla on tarve hellitellä sanoin. Ja ehdoton edellytys naiselta on, että hän on riittävän vahva kestämään romantiikkaa ja hellyyttä miehen suunnalta. Heikot normeihinmukautujat, jotka vaivaantuvat siitä, että mies puhuu ja pussaa, saavat multa vain huvittunutta sääliä.

Vierailija
58/61 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää sanaa "ihana" päivittäin, kun puhuu minusta tai lapsista

Vierailija
59/61 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiviesteissäkin muistaa sanoa, että olette rakkaita, tai minulle, että olen paras tai ettei halua koskaan ketään muuta, tai olen ihana tai nätti tms.

Vierailija
60/61 |
16.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 35-vuotias akateeminen, aika nörtti ja ehdottomasti moderni pehmoisä. Mutta toisaalta hänen isänsäkin kehuu estoitta anoppia ja on kouluja käymätön kuusikymppinen duunari. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi