Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Halusitko että lapsesi saisi esikoisensa 28- vai 36-vuotiaana?

Vierailija
10.01.2010 |

Jos pakko valita toinen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse sain 36vuotiaana, tosin tilaus laitettiin 31 vuotiaana alulle.

Mutta jos saisi 36v, ei se paha ole mutta itse olisin jo 72v silloin.

Vierailija
2/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että häne "tekee" lapsen jos/kun hän itse katsoo sen järkeväksi. Ihan sama mulle, minkä ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poikia, joten sikäli ei edes iän puolesta kiirettä. Jos tekisivät 28, olisin vielä tiiviisti työelämässä.

Vierailija
4/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteen jne. suhteen niin sitten paljon mieluummin 28v. Sain itse esikoiseni 32-vuotiaana ja kuopuksen 35-vuotiaana, ja pelkään kovasti etten ehkä ehdi saada lapsenlapsia ollenkaan.



Omalta osaltani aikaisempi äidiksi tuleminen olisi ollut mahdollista vain siinä tapauksessa että olisin ruvennut lisääntymään sellaisten miesten kanssa joiden kohdalla en voinut luottaa yhteiseen tulevaisuuteen paljonkaan. En haluaisi ett äomat lapseni tekisivät lapsia siihen tilanteeseen.

Vierailija
5/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse olla omakotitaloa valmiina..

Vierailija
6/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi paras aika mielestäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai valitsisinko sittenkin sen, että ajankohta olisi heille paras mahdollinen.

Vierailija
8/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan elämäntilanne yhtään sellainen, että lapsi siihen mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellutkaan että olisin sen nuorempana ainakaan lapsia halunnut.

Vierailija
10/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtisin pidempään nauttia lapsenlapsen seurasta ja olla apuna tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vastata ja toisaalta miksi ihmeessä kyselet tällaista?

Vierailija
12/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä säkä, että löytää hyvän kumppanin jo 28-vuotiaana, mutta yleensä nuo parikymppisten liitot on niitä, mitkä päätyy eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sekin on kyllä mun mielestä aika korkea ikä saada esikoinen. Ehkä mieluummin viimeinen lapsi tuossa iässä.



No, onneksi mun ei tarvi päättää ;)

Vierailija
14/16 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivon kovasti, että lapseni olisi siihen puolisonsa kanssa valmis.



Itse sain esikoiseni hieman alle 25-vuotiaana ja ikä oli mielestäni mitä loistavin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti 28 -vuotiaana !



Oletan, että hänellä on "normaali" tilanne elämässään.



Jos ei ole siihen valmis, ei pidä hankkia lapsia lainkaan.



Vierailija
16/16 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 29 vee.

Ja pikkukakkosen 42 vee ( :