Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun veljeni perheelle kaikki on niin pirun vaivalloista!

Vierailija
10.01.2010 |

- Talvella ei voi lähteä ulkoilemaan, kun on niin kylmä.

- Kesällä ei voi lähteä ulkoilemaan, koska on niin kuuma ja auringossa palaa.

- Naapurikaupunkiin ei voi tulla kylään, koska matka on liian pitkä.

- Mökille ei voi lähteä, koska siellä on hyttysiä.

- Talvellakaan mökille ei voi lähteä, koska mökki pitää lämmittää.

- Uimahalliin ei voi lähteä, koska ei ole sopivia uikkareita eikä muutenkaan jaksa.

- Luistelemaan ei voi lähteä eikä hiihtämään, koska ei ole sopivia luistimia eikä suksia eikä jaksa.

- Ravintolaan ei voi mennä syömään, koska se on niin kallista



jne jne



Miksi ihmiset tekevät elämästään näin vaikeaa? Veljeni tekee tätä, mutta hänen vaimonsa vielä enemmän. Vaimoa ei saa koskaan houkuteltua mihinkään. Veli sentään joskus lähtee lasten kanssa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ap:llekin selvää. Tällä palstalla vaan kun on joskus tapana päivitellä vähän merkityksettömämpiäkin asioita. Tuskin ap:n elämä veljen perheen takia pilalla on, mutta kyllä minustakin on rasittavaa olla seurassa, jonka mielestä normaali elämä on jotenkin kamalan vaivalloista. Ihan hyvin ymmärrän ap:tä, eikä mulla ole hyviä neuvoja tilanteen korjaamiseksi. (no ehkä se että pyytää vain lapsia, minkä joku ehdotti, se olis varmaan kivaa, jos serkukset on samanikäisiä)

Vierailija
42/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, niin hän ei kai moista aloitusta olisi tehnyt? Että pikkusen nyt harjoitusta ap:lle sen erilaisuudensietokyvyn kanssa! Et sinä ap ole ainoa oikeanlainen, koita nyt ihmeessä tajuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha siihen nyt on tässä vedota. Yhtä hyvin minä voisin ruveta jankkaamaan, että tein aloituksen vain koska olen erilainen kuin te. ;)



Se että hyväksyy ihmisten erilaisuuden ei tarkoita, ettei mikään voi ärsyttää tai ettei mitään saa kyseenalaistaa. Meidän perheestämme saa ihan rauhassa tehdä tänne vastaavia aloituksia, jos jotain nokan koputtamista on.



Kyllä, minä kyseenalaistan veljeni perheen tyylin ja harmittelen salaa sitä, miten paljosta heidän lapsensakin jäävät paitsi, koska vanhemmat eivät jaksa eivätkä viitsi. Esim. heidän lastensa uimataito on harmillisen heikolla tolalla, koska lapset eivät pääse uimaan. Hiihtää he eivät juuri osaa myöskään eivätkä luistella, vaikka nämä taidot nyt eivät mitään elintärkeitä olekaan.



Ja kyllä, minä satun olemaan sitä mieltä, että olisi lapsille paljon kehittävämpää tehdä MYÖS muuta kuin luuhata kotona (etenkin kun kotona olon ja tietokoneella pelaamisen välille voi heillä vetää yhtäläisyysmerkin).



Jotkut ovat ehdottaneet, että ottaisimme pelkästään perheen lapset joskus kanssamme jonnekin. Ei se toki mahdoton ajatus ole, mutta heillä on neljä lasta ja meillä kolme, joten aikamoinen vastuu tuo olisi vaikkapa uimahallireissulle, etenkin kun veljen lapset eivät osaa kunnolla uida, vaikka kolme heistä on jo koululaisia.



ap

Vierailija
44/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää kuvaamasi kaltaiset lusmut ihan sairaasti. Kaikesta ei tarvitse tykätä eikä joka paikkaan ehtiä, mutta tuossa on kyse on perustavanlaatuisesta asenneongelmasta.



Vierailija
45/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itselläni ei ollut omia lapsia vein heidän lapsiaan kylpylään, luistelemaan, pulkkamäkeen yms. ja lapset olivat ihan innoissaan! Odottivat aina vierailuani monta päivää.



Minusta kaikki saa olla niin flegmaattisia kuin haluavat, mutta en voi ymmärtää, että miksi ei edes lapsen takia voi tinkiä omasta mukavuudestaan? Minusta äitiydessä on ihaninta ja parasta tarjota lapsille elämyksiä (lasken tähän esim. luistelun) ja nähdä minkä ilon se lapselle tuottaa!

Vierailija
46/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä toki mielipiteesi, ap.



Ai niin, ja hanki elämä, vaikka luulishan sulla olevan mm. kolmen lapsen kera jo tarpeeksi kontrolloitavaa omassa kodissasikin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän sinua täysin. Kyllä lasten on päästävä edes joskus johonkin ja olisihan ne omat serkutkin kiva oppia tuntemaan!



Eihän sitä tarvitse koko ajan jossain rampata, mutta kyllä normaaliin ihmisen elämään kuuluu edes jonkinlaista aktiviteettia silloin tällöin kodin ulkopuolella. Esim. masennushan ilmenee just tuollaisena normaalin touhuilun jaksamattomuutena...

Vierailija
48/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lle.



Erityisesti taisi vetää herneen nenään se, joka huomasi olevansa työelämässäkin laiskemman puoleinen vätys.



Lapset todellakin tulevat vanhempiensa kaltaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Talvella ei voi lähteä ulkoilemaan, kun on niin kylmä. - Kesällä ei voi lähteä ulkoilemaan, koska on niin kuuma ja auringossa palaa. - Naapurikaupunkiin ei voi tulla kylään, koska matka on liian pitkä. - Mökille ei voi lähteä, koska siellä on hyttysiä. - Talvellakaan mökille ei voi lähteä, koska mökki pitää lämmittää. - Uimahalliin ei voi lähteä, koska ei ole sopivia uikkareita eikä muutenkaan jaksa. - Luistelemaan ei voi lähteä eikä hiihtämään, koska ei ole sopivia luistimia eikä suksia eikä jaksa. - Ravintolaan ei voi mennä syömään, koska se on niin kallista jne jne Miksi ihmiset tekevät elämästään näin vaikeaa? Veljeni tekee tätä, mutta hänen vaimonsa vielä enemmän. Vaimoa ei saa koskaan houkuteltua mihinkään. Veli sentään joskus lähtee lasten kanssa.

Aina hösöttämässä joka suuntaan ja aina äänessä ja ehdottelemassa, etkä anna toisille yhtään tilaa. Ja vielä valitat muillekin kuinka joku voi olla niin saamaton kun itse olet niin täydellinen. ÄRG että mä vihaan tallaisia yliaktiivia j aina niin täydellisiä ihmisiä. Itsehän sinä teet elämästäsi vaikeaa kun puutut toisten asioihin!

Vierailija
50/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄRG että mä vihaan tallaisia yliaktiivia j aina niin täydellisiä ihmisiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni esim. valittelee sitä, ettei hänen koti-isänä oleva miehensä vie lapsia koskaan mihinkään. Ei edes ulos. Äiti sitten ulkoiluttaa heitä työpäivänsä jälkeen, kuskaa uimahalliin jne.



Onneksi se mies edes laittaa ruoat ja siivoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi