Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluitko lapsen köhiin, työväenluokkaan, alempaan/ylempään keskiluokkaan vai yläluokkaan?

Vierailija
09.01.2010 |

Entä nyt?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestää ei kannata ketään, koska kukaan ei ole pk-yrittäjien asialla. Jos nyt kukaan on kenenkään asialla. 39

Vierailija
42/46 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä talvikin on mennyt köhiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten ylempää talonpoikaisluokkaa (niin kuin joku edellä kuvaili), oli paljon maaomaisuutta, mutta vanhemmillani ei juuri koulutusta. Tosin sukutausta muuten akateemista esim. kaikki tätini ja setäni yliopistosta valmistuneita. Kulttuuriharrastuksia pidettiin tärkeinä, mm. pianotunnit oli itsestäänselvyys.

Minä ja mieheni olemme akateemisia, on omakotitalo ja kesämökki. Tavallista keskiluokkaa taidamme nyt olla.

Vierailija
44/46 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin akateemisten vanhempien lapseksi, vanhemmat ovat aina arvostaneet koulutusta ja kannustivat kaikkiin mahdollisiin harrastuksiin.

Olen itse maisteri ja mieheni on ekonomi. Asumme hyvällä omakotialueella Espoossa ja omaisuutta on kertynyt jo mukavasti (kaksi perittyä mökkiä, metsää, osakkeita, kaksi sijoitusasuntoa kodin lisäksi), vaikka olemme vasta kolmikymppisiä. Eka lapsi tulossa.

Vierailija
45/46 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan tuo kuvailu on keskiluokkaa

yläluokkaan, oli 2 autoa, iso omakotitalo, 2 venettä, ulkomaanmatkoja (laskettelua ym.), kalliita harrastuksia, ravintolassasyöntiä, kulttuurimenoja nyt ihan sama juttu.

Vierailija
46/46 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin köyhiin, itse olen ainoana sisarussarjasta työelämässä, muut sisarukset pitkäaikaistyöttömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan