Nuori nainen haluaa vanhemman miehen
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000012105175.html?ut…
Se on luonnon laki. T. Ope M52, 190 cm
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa tätä jankutetaan? Eikö asia ole jo käsitelty?
Ei ole.
Peräkammarin pojat tätä spämmää,heh-heh
Joo, mäkin halusin vanhemman miehen nuorena tyttönä. Sain mitä halusin, mun mies on mua viisi vuotta vanhempi.
Näissä tapauksissa yleisesti. Naisella isäkompleksi ja luulee olevansa ikäisiään miehiä kypsempi. Mies osaa elämänkokemuksellaan manipuloida ja sanoa asioita joita nuori nainen haluaa kuulla. Yhtä tällaista pariskuntaa olen seurannut tuttavapiirissäni ja mies vie tyttöä kuin litran mittaa.
Miksi ihmeessä?? Vanha haisee vanhalta, lisäksi kaikki roikkuu eikä toimi.
Näinhän luonto on asian tarkoittanutkin. Ihana nuori nainen ja kokenut itsevarma herrasmies <3
Valkoiset housut ja vaatteet nuorentavat kumpaakin?
Vierailija kirjoitti:
Näissä tapauksissa yleisesti. Naisella isäkompleksi ja luulee olevansa ikäisiään miehiä kypsempi. Mies osaa elämänkokemuksellaan manipuloida ja sanoa asioita joita nuori nainen haluaa kuulla. Yhtä tällaista pariskuntaa olen seurannut tuttavapiirissäni ja mies vie tyttöä kuin litran mittaa.
Kunnes roolit jossain vaiheessa vaihtuvat. Hyväksikäyttäjä muuttuu hyväksikäytetyksi.
Tulee mieleen se Lauri Viidan runo, jossa "sika lihoi, akka laihtui, joulun alla vuoro vaihtui".
Ei kannata perustaa suhteita hyväksikäytölle.
Vierailija kirjoitti:
Kivekset kuin jätesäkki, jonka pohjalla kaksi perunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne olalle heitettävät mummuriipparit sen paremmat ole :D
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan on, mutta kaikki eivät suostu hyväksymään sitä tosiasiaa että ihanteellinen ikäero on yllättävän suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä varmasti imeskelet sellaisia ahnaasti
Olet aika tietämätön opettajaksi jos väität tätä luonnon laiksi ja yhden ihmisen perusteella vielä. Mutta siinä olet oikeassa että joku tyttö saattaa moisen haluatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes roolit jossain vaiheessa vaihtuvat. Hyväksikäyttäjä muuttuu hyväksikäytetyksi.
Tulee mieleen se Lauri Viidan runo, jossa "sika lihoi, akka laihtui, joulun alla vuoro vaihtui".
Ei kannata perustaa suhteita hyväksikäytölle.
Jahka se aivopesty nainen edes koskaan tajuaa että mies on maipuloinut häntä koko suhteen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän luonto on asian tarkoittanutkin. Ihana nuori nainen ja kokenut itsevarma herrasmies <3
Vanha, eltaantunut ryppyinen mies. Ei jaksa niin kuin nuoret.