Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8kk vauva koittanut jo kovasti mennä eteenpäin 1kk ajan ei vaan tajua

Vierailija
08.01.2010 |

käsiään ottaa mukaan,kädet menee "lentoon" asentoon,peppu nousee kuitenkin ylös ja polvia koittaa mahan alle,koskahan tuo tajuaa ne kädetkin ottaa mukaan,saattaisi jopa etiäpäin mennä. vauva myös kovasti tahtoo seistä! ei siis osaa nousta seisomaan saati istumaan. aina kun laitan häne istuma asentoon ja pidän käsistä kiinni,pungertaa hän itse ylös seisomaan ja kun laitan takaisin niin heti on päästä uudestaan ylös :D menee vähän vik järjestyksessä.opisi nyt edes itse istumaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten alkoi kiskoa itseään pystyyn. Fysioterapeuttikin jo veikkasi, että tämä lapsi ei ikinä opi konttaamaan vaan lähtee suoraan kävelemään.

Mutta kas, niin rupes poika konttaamaan jotain 1v. Ja sitten vähitellen kävelemään.

Tosi myöhään oppinut suunnilleen kaiken.

Vierailija
2/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu että kaikki muut lapset lähtee aikasemmin,en siis vertaa niin että olisin pahoillani tms,iha huvikseen. saa nähdä koska lähtee:D ei vielä syöttiksessäkään istuta,auttaskohan se istumaan opetteluun vai onko parempi laittaa vasta sitten kun lapsi itse istuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani lähinnä rullaili ympäriinsä 8 kk iässä, nousi myös konttausasentoon mutta ei tajunnut miten edetään. 9 kk iässä se sitten yhtäkkiä valkeni, vauhti kiihtyi nopeasti ja reilun viikon päästä nousi seisomaan tukea vasten, ja oppi myös istumaan. Jokainen tavallaan ja ajallaan...

Vierailija
4/4 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo iso askel,tuntuisi oudolta ajatella että tuo meidän maakrapu nousisi vielä edes konttaus asentoon,lähiinnä lentelee jos tiedätte mitä tarkoitan.pyörii napansa ympäri lähes kokonaan,ei osaa edes kieriä,kääntyy selältä mahalleen mutta ei pääse siitä pois..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi