Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g. nouseeko miehelläsi

Vierailija
29.12.2009 |

muna tanaan, jos näkee sut alasti vai ei?

Mun miehellä ei nouse, jos näkee mut alasti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 15 yhteisen vuoden jälkeenkin

Vierailija
2/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 176cm/113kg..sitä se rakkaus on! ;)

Rakkautta on myös se, että mieheni ei painosta minua laihduttamaan ja se, että olen nyt aloittanut elämäntaparemontin ollakseni pirteämpi ja iloisempi vaimo/äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tunnelmasta, onko kyse "arkisesta alastomuudesta" vai onko ilmassa muutakin. Katsoo kyllä mielellään, jos keikistelen.

Vierailija
4/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta on myös se, että mieheni ei painosta minua laihduttamaan ja se, että olen nyt aloittanut elämäntaparemontin ollakseni pirteämpi ja iloisempi vaimo/äiti :)

Voisko rakkautta olla myös se, että mä hyväksyn, että mun miehellä ei nouse. (Ja ehkä ihan oikeasti ei muistakaan nousisi...ainakaan kauan). Mieheni on vaan seksuaallisesti sellainen.. syttyy koskettelusta... (ap)

Vierailija
5/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vois olla aika rankkaa, kun kekkuloin kotona lähestulkoon kokoajan alasti, nukun alasti, en jaksa heti aamulla pukea ja suihkun jälkeen kekkuloin alasti...

Vierailija
6/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusi päähän nimittäin

Vierailija
7/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko rakkautta olla myös se, että mä hyväksyn, että mun miehellä ei nouse. (Ja ehkä ihan oikeasti ei muistakaan nousisi...ainakaan kauan). Mieheni on vaan seksuaallisesti sellainen.. syttyy koskettelusta... (ap)

Vierailija
8/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vois olla aika rankkaa, kun kekkuloin kotona lähestulkoon kokoajan alasti, nukun alasti, en jaksa heti aamulla pukea ja suihkun jälkeen kekkuloin alasti...

Vierailija
9/9 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen ylipainoinen ja ruma alasti. Mutta miehelläkin vähän vaihtelee, eli esim saunassa jossa muutenkin ollaan alasti, ei seiso, mutta jos tietää saavansa seksiä, niin seisoo vaikka mulla olisi vaatteet päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi