Millasen kuvan saitte Mari Sievisestä uusimman Meidän perhe-lehden haastattelusta?
Kommentit (45)
että heti alkutekstissä luki:isä lähtee lenkille,äiti pitää vapaapäivän ja pieni lapsi on päiväkodissa...". Eli mä en YMMÄRRÄ tota,että noin pieni pidetään päiväkodissa,kun vanhemmilla vapaapäivä ja olisi mahdollisuus hoitaa lastaan silloin kotona!!
Joo,syyttäkään vaan mua;olen itse töissä päiväkodissa ja 3 lapsen äiti!!
Vielä aika karusti kertoen. Susanna vain asunut talossa, ihan kuin ei olisi ollut Susannan koti. Tähän asti olen pitänyt Maria herttaisena, en enää. Miksi hänen pitää retostella toisten erolla, siinä suhteessa on kuitenkin ollut kaksi ihmistä.
että heti alkutekstissä luki:isä lähtee lenkille,äiti pitää vapaapäivän ja pieni lapsi on päiväkodissa...". Eli mä en YMMÄRRÄ tota,että noin pieni pidetään päiväkodissa,kun vanhemmilla vapaapäivä ja olisi mahdollisuus hoitaa lastaan silloin kotona!!
Joo,syyttäkään vaan mua;olen itse töissä päiväkodissa ja 3 lapsen äiti!!
On kyllä tullut aika nuorena ja aika pystymetsästä aika vaikean paikkaan. Voin kuvitella fiiliksen kun Sussu on lompsinut sisään tuodessaan poikia.
Ja talohan on Janin.Piste.
Musta se oli ihan herttainen.
"Janin oma talo, jossa ex-vaimo asui". Eli ikään kuin se ei ollut koskaan Susannan koti, hän vain asui siellä.