Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laukkukuume tuli noista Mulberryistä...millainen olisi Longchampin veau foulonne?

Vierailija
29.12.2009 |

Minkä hintaisia nuo Longschampit on ja mistä niitä voi ostaa? Onko laadukkaita ja arvostettuja?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama nahkainen ja muutama nailonia. Laatu o nahkaisissa ihan hyvä, kestävät hyvin arkilaukkukäyttöä. Nailoniset eivät tietenkään ole niin pitkäikäisiä. Olen ostanut osan stockalta ja osan lentokentän m-boxista. Nailonisten hinta on ollut himpun yli 100e, nahkaiset 300-500e.

Vierailija
2/19 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka paljon? Onko muualla euroopassa edullisemma hinnat esim Brysselin kentällä, onko tietoa? Longchampista on siis kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt muutenkaan ole niin kallis merkki kuin Mulberry, Fendi, Lancel jne. Nytkin niitä oli 40% alessa Stockalla.

Vierailija
4/19 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun suosikkimerkki, kaikki laukut vieläkin täysin ehjiä joita olen vuosien varrella ostanut, myös nailonlaukut. Nahka hyvää, pysyy muodossaan eikä tule naarmuja. Mielestäni lenktokentillä ei ole ollut halvempia tai muuallakaan. Olen aina ostanut normihinnalla, mutta ei kaduta jos valitsee mallin huolellisesti. Laukkua käyttää mielellään kauan. Kerran tilasin postitse esplanadin myymälästä kun en asu pääkaupungissa ja hyvin meni. Ainakin muiden stokkien kuin Helsingin keskustan mallivalikoima on rajallinen.

Vierailija
5/19 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon mallin jota ehdotit veau foulonne. En itse ostaisi sitä, pohdin aina monta kk ennen kuin ostan, jotta tiedän että tykkään oikeasti. Minua tuo ei miellyttä. Katso vielä ennen ostopäätöstä Legende-mallit huolella läpi. Jnkin verran kalliimpi, mutta siinä on klassikon ainekset. Itselläni ollut nyt tuo legende toista vuotta ja edelleen erittäin mieluinen ja kuin uuden laukun ottaisi aina käteen. Kaikki vetoketjut toimivat kuin´unelma. En siis ymmärrä näitä 50 laukun puolesta puhujia...

Vierailija
6/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te siitä tykkäätte? :)

Vierailija
7/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te siitä tykkäätte? :)

Terv. 10

Vierailija
8/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tuota Rodeota huomannutkaan. Minkä kokoinenlaukkusi on ja mitähän se mahtoi maksaa. Nyt alkoi sekin kiinnostaa...:)

Vierailija
10/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis normaalihinnasta eli melkein saman hintaisia.

Brysselistä en tiedä, mutta Pariisin tavarataloissa ja heidän omissa myymälöissään olivat myös n. -10% Suomen hinnoista.

Vierailija
11/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tuota Rodeota huomannutkaan. Minkä kokoinenlaukkusi on ja mitähän se mahtoi maksaa. Nyt alkoi sekin kiinnostaa...:)

Se on Longchampin nettisivujen mukaan muistaakseni 31x21x21. Aika pikkuinen, mutta siinä on ne vetoketjut sivuissa, joilla laukkua saa venytettyä. Lapsen vauva-aikana meni kyllä vaipat ja muut siihen sievästi kun ei ottanut kaikkea mahdollista mukaan. Sopii mun mielestäni tosi hyvin farkkujen ym. kanssa!

Muistelisin, että se olisi ollut 350 euroa Stockalla kun sen ostin joskus pari vuotta sitten. En ole ihan varma. Käytin siihen Stockan (helmikuun?) alekuponkeja, joilla sain vähän alennusta. Olen vähän huono hinnoissa. Varsinkin tuollaiset vähän kalliimmat ostokset pyrin unohtamaan. :)

Ostan yleensä laadukasta ja kestävää mieluummin kuin halpaa ja usein. Laukun on mielestäni tärkeää olla hyvänlaatuinen, se vaikuttaa ulkoasuun paljon. Lisäksi minulla on usein vain yksi laukku kerrallaan, jota käytän, en vaihtele niitä viikoittain tai päivittäin, paitsi tietysti jos on joku juhlatilaisuus tms., joka vaatii erilaista pukeutumista. Laadukas nahkalaukku säilyy hyvänä ja vain paranee usein vanhetessaan.

Vierailija
12/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua muuten, minullakin laukkukuume alkoi juuri Mulberrystä ja päädyin sitten tuohon Longchampiin kun on laadukas, mutta ei aivan niin kallis kuin Mulberry. Hinta-laatusuhde minulle sopiva.

Vierailija
13/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla järkevämpiä nuo Longchampit kuin Mulberryt, jos vain ovat yhtä laadukkaita. Mutta upeita ovat milempien laukut. Mikähän muu laukkumerkki vois olla upea ja laadukas. Nuo Guessin laukut ovat liian "prameilevan" näköisiä minun makuuni...

Vierailija
14/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan itsekin laatulaukkuja, mutta monin verroin kauniimpia ja parempia saa, kun ei juutu merkkeihin, joita käyttävät naiset mielletään lähinnä jalkapalloilijoiden tai gangsterien vaimoiksi.

Vierailija
15/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 31x21x12 Rodeossa.

Vierailija
16/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tosiaan pidetään Guessin laukkuja hienoina ja hyvinä laukkuina.

10

Taitaa olla järkevämpiä nuo Longchampit kuin Mulberryt, jos vain ovat yhtä laadukkaita. Mutta upeita ovat milempien laukut. Mikähän muu laukkumerkki vois olla upea ja laadukas. Nuo Guessin laukut ovat liian "prameilevan" näköisiä minun makuuni...

Vierailija
17/19 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut todella tyytyväinen, plussaa vuorin väri =)

Samoin olen ollut tyytyväinen veau foulonnen hoboon, joka on ollut käytössä ns. iltalaukkuna.

Noiden lisäksi nailoniset ovat myös olleet ihan hyviä arkilaukkuja (esim. le pliage on todella hyvä, itsellä ollut käytössä kahta eri kokoa jo useamman vuoden ajan).

Mielestäni Longchampin laukuissa kohtaavat hinta ja laatu. Ja kyseessä ei ole mikään kallis ökymerkki, siksikin kiva.

Vierailija
18/19 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella hieno laukku sekin...Pitää kyllä vielä harkita asiaa:) Lisää vinkkejä otetaan vastaan. Minkä hintainen tuo Legende mahtaa olla?

Vierailija
19/19 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi hyvä valokoima laukkuja? Minne kannattais pidempääkin lähteä? Onko Myllyssä merkkilaukkuja?