Lokakuun lahjaa toivovat
Tässäpä sitten pinoa niille, jotka toivovat haikaran vierailevan lokakuun 2010 aikana :)
Mulla alkaa tuo puoliväli kierrosta läheneen, joten tekemisen puutetta ei lähipäivinä taida olla...
Odottelua ja odottelua vaan...
-Polluxia
Kommentit (40)
joten minä siirryn marraskuulle. toisaalta harmittaa, toisaalta taas on ihan hyvä että kierto on näköjään sitten heti ihan normaali.
yritys jatkuu :)
-Polluxia, kp 1/29, yk 2
nyt vähän omaan napaan tuijottelua: eli nyt kp21 ja tuossa äsken kun kävin wc:ssä tuli paperiin jotain limaa? Mitä ihmettä? Viimeks on limaa tullut ovulaation aikaan ja silloinkin tosi vähän, vähemmän kuin edellisissä kuukausissa. Kertokaas viisaammat et mitä tää rouva nyt limailee ihan väärään aikaan kuukaudesta? Plussaonnea vielä meille tädin odottajille
Pikku3 yk7 kp21/28-30
Äääääääk että ahistaa!!!! kroppa taitaa elää ihan omaa elämäänsä kierukan poiston jälkeen :( en tiiä mitä pitäis ajatella, kun kiertopäivä on jo 31/30 eikä menkkoja näy.....testasin eilen negan eli tuskin olen raskaanakaan! Hittolaane!!!! Eikä mitään oireita mistään missään mitenkään :PPP
Pöh!
Alkais sitten ne menkat jotta tietäis taas missä mennään.....
Onko kukaan plussannut??? Anyone? :)
Tääl siirrytään kuumeilioista odottajien puolelle :)
Viime menkat alkoi 6.1. ja tein tossa pari tuntia sitten testin ja plussaa se näytti.Ei ollut ihan niin punainen se viiva mitä testi viiva oli,mut ei niin haaleekaan et ois tarkemmin pitäny kahtoa,vaan kyl heti alkoi näkymään viiva :)
Vähän on kyl hassu olo,mut samalla pieni pelko et jos toistuu sama mitä tämän nuorimmaisen kohdallakin,eli ennen edellistä raskautta oli kohdunulkinen raskaus,ja siinä näytti hailakkaa(kulläkin paljon haaleempi viiva kuin nyt) viivaa ja sit kyl tuli menkatki ja taas ku teki testin niin näytti hailakkaa plussaa.
Eli nyt vaan toivotaan ettei mikään kohdunulkoinen ole jälleen kerran...
täällä alkaa nyt viimeiset piinapäivät olla käsillä ja ei mitään erityisiä oireita. Jos nyt sattuis niin onnellisesti ettei täti tulisikaan 4.2. käymään niin olen ajatellut testin tehdä vasta 15pvä, nyt ei hoppuilla enää. Turhiin testailuihin on jo mennyt ihan tarpeeksi rahaa. Tuolla kaapissa odottaa myös kuukauden satsi clomifenia ensi kiertoa varten, nyt otetaan järeämmät aseet peliin :)
Pikku3 kp24/28 yk7
Plussatuulia vielä meille muutamille jännääjille
täällä viellä odotellaan varmuutta.. kertokaa toki muutkin kun saatte tietää miten kävi.. minua ainakin kiinnostaa ja jännittää kovasti..
Kerroit noista clomeista, miten niitä sinulle määrättiin? Mä alan täällä olla myös enemmän ja vähemän epätoivoinen. Nyt jos täti tulee vierailulle, alkaa yk 10. Perjantaina sen sitten näkee. Tai itse asiassa kp 27-28 tuhru lisääntyy. Toivotaan nyt kuitenkin parasta! Jemppistä!
Onnittelut plussanneille!
minnis kp24/28
Kumpa itsekin sais sen plussan tohon testiin. Ens viikolla totuus paljastuu..tai sitten ei. Kiertoa kun ei voi tietää vielä kun ei oo niitä ekojakaa menkkoja tullu vielä. Mutta jos osasin bongailla oviksen oikein ni sitte ois ens viikolla testausta..
Katsellaan :)Taidan vaan tippua korkeelta ja kovaa kun on niin suuret odotukset.
Vaikkakin voi olla, että saa kohta siirtyä marraskuisiin suoraa.
Meillä menossa toinen "yritys". Edellisessä kierrossa plussasin kp4+5 ja siitä pari päivää alko vuoto. Ei paha vuoto ollenkaan.
Nyt yrittäny bongailla ovista ja kyllähän se limoista päätellen olisi näinä päivinä tulossa. Ja yritystä ainakin on :D Kauhee odotus on päällä ja mä kyllä tiedän millon on tärpänny. Kiinnittyminen aiheuttaa lievää vuotoa aina. Kun vain jaksaisi odottaa. hieman huolestuttaa, että jos plussaan ja meneekin kesken.
kävin siis gynellä ihan normitarkastuksessa ja sanoin et ollaan tässä kolmatta yritetty päälle puolvuotta ja mitään ei tapahdu, ikää mulla kohta 35v.joten ei tässä nyt oo aikaa ihan tuhottomasti odotellakkaan. Sain siis nyt aluks kuukauden satsin eli kp3-7 syön 1pilleri/pvä. Sit katotaan jatkoa...toivottavasti ei enää plussaa tarttis ihan kamalan kauan odotella, alkaa tässä jo hermo mennä:)
Pikku3 kp25/28 yk7
Ok, meillä on myös kolmas tilauksessa, mutta pahasti jumittaa jossain päässä. Nyt tosiaan menossa yk9. Ja samassa ikäluokassa 35 lähestyy...Kesäkuussa mulla oli kohdunulkoinen ja puhjennut keltarauhasen kysta...ei kivaa, siitä on toivuttu, mutta ei kerrassaan mitään kuulu. Olen pyöritellyt mielessäni keltarauhashormooneihin liittyvää. Pitänee varailla gynelle aikaa. Ajattelin, että todettiinko sulla jotain häikkää keltarauhashormooniin liittyen, mutta taitaa olla melko yleinen resepti, kun raskautta yritetty pidempään. Kiitos vastauksestasi!
minnis kp25/28 ja meillähän taitaa olla KP:t samat ;-)
kävi sitten niin ohraisesti että menkat alkoivat ja vielä etuajassa eli kp2/26 menossa.. on ainakin lyhyt kierto jos ei muuta positiivista keksi.. ehdin viellä epäillä kiinnittymisvuodoksi kun oli niin vähäistä ja erilaista kun yleensä ym, mutta ei sitä pitäisi enää toisena päivän tulla eikä kuitenkaan paria pisaraa enempää.. ja raskaustestikin negaa näytti. mutta ei me siitä lyhyestä kierrostakaan hyödytä kun mies varsinkin oli sen kannalla että pidetään taukoa ja aletaan yrittämään uudestaan tossa häiden alla loppukesästä.. onhan se järkevämpää niin pääsee häämatkallekin ja ei sitten tarvi olla häissä ihan valaana, vaikka ei se minua olisikaan kummemmin haitannut.. mutta saa nyt nähdä jaksetaanko miten kauan..
Täällä jännätään vielä viikko, koska ovis oli ihan tammikuun lopulla vasta.
Tuntemukset kyllä sen mallisia, että toiveikkaana odottelen.
Listataanpa nyt huvikseen noita tuntemuksiakin, eli: nippailua/viiltelyä mahassa, painon tunnetta mahassa ja rinnoissa, aivastelua aamuisin (heikentynyt vastustuskyky?), paljon valkovuotoa + hiivaepäily, "leijuva olo" eli en oikein osaa keskittyä ja mieskin kommentoi, että pari päivää oviksen jälkeen muutuin superhajamieliseksi.
Tänään lääkärille hiivaepäilyn takia (netistä luin että jos on eka kerta, pitäis käydä lääkärillä toteamassa). Saa nähdä miten lääkäri suhtautuu mun mielikuvituksellisiin raskauskuvitelmiin yms, neuvolassahan näitä pitäis muuten käydä juttelemassa, mutta en oikein voi pelkän raskausepäilyn takia neuvolaankaan mennä. :)
Onko muilla odotuksen odottajilla tätä samaa tunnetta, ettei oikein tiedä kenen puoleen kehtaa kääntyä kysymyksissään, tyyliin "voinko käyttää tota lääkettä ku luulen että ihan varmasti oon raskaana" jne :)
Kerrompa heti omia kuulumisia. En ole testaillut ovista, limoja vain tutkinut. Tänään limaa, eilen tuli ihan yllättäin kananmunan näköstä. Että ihmettelen vain, miten tässä järjestyksessä näitä tulee. Tosin viikokon vaihtuessa tuli harrastettua vauvantekopuuhia ja voihan tää mun yletön väsymys olla sitäkin.
Ynnään yhteen siis. Ovista en ole bongannut, tällä viikolla puolessa välissä pitäis olla. Alkuviikosta tuli yritettyä. Koko viikon väsyttäny enemmän kun koskaan (paitsi kun viimeks plussasin). Ja mietin vain, että miks tämmönen järjestys.
Jos sitä tänään kuitenkin lämmittelis lakanoita :D maksimoidaan nyt mahdollisuudet, kun limat on oikein hyvän näköset ;)
Zoey: Mä ihan reilusti oon apteekissa sanonu :D ne kyllä osaa auttaa. Ja jos lääkäriltä oon hakenu, niin sille kans. Parempi kertoo yrityksestä.
kp 15/28-29
Olin jo ihan varma että plussa tulossa... testannut en siis vieläkään, mutta nyt alkaa mieli muuttua.
Oletettuihin menkkoihin siis 3-4 päivää aikaa ja tänään iski mieletön ärtymys. Tajusin vasta jälkeenpäin tiuskineeni ihan aiheettomasti firman palaverissa työkaverille joka vain yritti auttaa. Tää olis nyt niitä meikäläiselle hyvinkin tyypillisiä PMS-oireita (tosin yleensä kohdistunut mieheen eikä työkavereihin).
Tää kohdistuu nyt niin prikulleen siihen ajankohtaan mihin yleensäkin, että nyt sitten heitän toivon narikkaan ja odottelen seuraavaa ovista...
Vihdoin, 9kk siihen meni ja nyt vaikuttaa siltä, että raskaana olen. Uskomaton fiilis. LA on 14.10. Tätä ei melkein voi uskoa todeksi, mutta ihan HURJAN onnellinen olo on kuitenkin.
Jemppistä kaikille ja lykkyä pyttyyn!!!
minnis rv4+0
ite en ole vieläkään viittinyt testiä tehdä vaan ihan tässä rauhassa odottelen tätiä kylään.
Pikku3 kp29/28 yk7
Yritystä kohta kolme ja puoli vuotta. Viimeksi olin mukana vuoden 2008 joulukuulle lasketuissa ajoissa, mutta tipahdin rv 6+6 takaisin nollaan.
Nyt uskallan taas palstalle kun on otettu uutta toivoa tukemaan yritystä. Ensi kierrosta (JOS sinne joudun) aloitan Clomifenin.
Ole3 33v, mies 36. Kolmatta yritetään.
Kp 24 menossa ja lämpö nousi. Kauhea palelu, ihan kuin olisi ollut pihalla 20 asteen pakkasessa koko päivän ja päässyt jäähtymään ytimiä ja luita myöten. Lisäksi alamaha on kipeänä, samoin selkä, mutta näistä syytän viimeviikkoisia lumitöitä. Kauheasti hykerryttäisi olla niin onnellinen kuin mitä se plussa sitten tuo tullessaan. Eipä, EIPÄ alkaisi menkat viikonloppuna vaan tulis VIIMEIN se plussa...
Eli tässä parisen vuotta vauva saanut tulla, jos tullakseen. Takana kasa alkuraskauden keskenmenoja.
Bongailin ovista viime viikolla, maanantaina tuli melkein yhtä paksu viiva, tiistaina jo vaaleampi. Torstaina ripuli ( aina oviksen aikaan ) ja perjantaina oviskivut..
Tänään kp 23/28-34 ( oviksen mukaan 32/3) ja aamulla pyyhittäessä vaalenpunainen läntti. Eilen maha super turvonnut ja valitin miehelle, kuinka tissejä kihelmöi.
Olin jo itseni psyykannut luovutusmoodille ja aattelin, että syön muutaman kuukauden pillereitä tässä välissä. Mutta nythän tämä jännääminen vasta alkoi.. :)
Ollaan huomessa lähdössä miehen kanssa häämatkalle Vietnamiin ja lomalta palatessa pitäisi siis olla menkkojen alkaneet joka tapauksessa.. :)