Pistin teineille hintarajan: 1 farkut saa maksaa max 30 euroa.
Kommentit (117)
Lasta ei tarvitse opettaa pönkittämään omaa itsetuntoa merkkivaatteilla, vaan hyvän itsetunnon perusta löytyy aivan muualta :) Säälittäviä on ne jotka merkkivaatteineen pilkkaa muita. Sitä paitsi tämä maailma on pettymyksiä täynnä ja hyvä niitä on oppia ottamaan vastaan.
H&M:stä ja outleteistä saa edullisesti. JOskus voi sitten hemmotella kalliimmilla vaatteilla, mutta joku roti täytyy olla!
just KAHDET farkut yht. 50€:lla. Hyvännäköiset on.
vei tyttäret kauppaan, antoi molemmille rajaksi 100€ ja sanoi että yksi tuote saa maksaa max 30€. Toinen tyttäristä keräsi kassin täyteen vaatteita ja toinen lähti tyhjin käsin koska ainoa mitä hän halusi oli 98€ farkut. Ja niitähän me ei ostettu:) Vieläkin nauramme tälle höntille joka menetti koko satasen oman itsepäisyytensä takia...
Itse ostin Citymarketista tosi hyvin istuvat farkut hintaan 19,90e (norm. 29,90e).
Istuvat minun päälleni huomattavasti paremmin kuin monet ns. merkkifarkut. Tosin hyvin istuvuudella ei ole mitään tekemistä merkin kanssa vaan mallin kanssa. Olenkin useampana vuotena löytänyt sieltä hyvin istuvia farkkuja, vaikka mallit onkin vaihdellut.
Kehtaan kyllä kulkea ko. farkuilla töissä, kaupoissa, matkoilla, kylässä ja missä vaan.
Siis "Vieläkin nauramme tälle höntille joka menetti koko satasen oman itsepäisyytensä takia...". Olisitte nyt antaneet selkeästi merkkitietoisen nuoren valita; joko kasa halpavaatteita tai sitten tosiaan ne yhdet farkut JOILLA ON PÄRJÄTTÄVÄ. Eli ette ostaisi hänelle pyynnöstä huolimatta esim. puoleen vuoteen paitoja tms. vaan saisi oppia valintansa seuraukset.
Miksi tässä maassa on kiellettyä pukeutua hyvin? Juu, trendituotteet maksavat- niin maksaa sekin että joka toinen kuukausi haetaan uudet halppisvaatteet lähimmästä marketista! Vai väittääkö joku oikeasti pukeutuvansa yli puolta vuotta samaan halppispaitaan- ilman että paita on tippaakaan kärsinyt??
sillä kyllä VOI löytää hyvätkin farkut, mutta silti.... Laitan ennemmin joku vaateraha, että hän saa kaudessa sata euroa mihin tahansa. MInulla oli nuorena näin ja opin edulliseksi ostajaksi: piti ostaa halvempaa, että saa enemmän.
lapselle yhden vaatteen 98€ ja kuuntelette sitä ruinausta seuraavasta vaatteesta muutaman kuukauden?? Epäilen suuresti että tositilanteessa hermonne kestää sitä. Mitä lapsi tekee housuilla jos ei ole paitaa tai takkia?? Mikä tekee vaatteesta huonomman jos se on ostettu normaalihinnalla tai sama alennuksesta - en todellakaan ymmärrä? Miten laatu kärsii alennuksesta?? Perustelkaa mulle. Eikä todellakaan osteta muuta kuin mitä halutaan tai tarvitaa, huvikseen ei koskaan, tyhmäähän se olisi.
Vai onko kyse ilmiöstä että kun on pelkkä tavis niin pitää näyttää vaatteilla ja erityisesti niiden merkeillä että "kyllä meillä on varaa....". Mun ei ole ikinä tarvinnut todistaa varakkuuttani millään.
Henkkamaukallakin farkut on 49 € ja ne ovat kyllä vielä halvat..
Omistani maksan 80-100 €.
vähintään 70-80 euroa. Raakaa laittaa nuori pukeutumaan johonkin market-farkkuihin.
Hilfigerin farkut neljällä kympillä outletista. Kyllä Englannissa saa helposti hyvää kamaa halvalla.
minkään vaatteen tarvetta, vaan olivat shoppaamassa muuten vaan. Jos kyseinen teini olisi oikeasti tarvinnut takin, paidan ja farkut, kaipa vanhemmat olisivat sitten katsoneet, että teini ne myöskin saa? Ja sillä rahalla, jonka vanhemmat katsovat riittäväksi?
lapselle yhden vaatteen 98€ ja kuuntelette sitä ruinausta seuraavasta vaatteesta muutaman kuukauden?? Epäilen suuresti että tositilanteessa hermonne kestää sitä. Mitä lapsi tekee housuilla jos ei ole paitaa tai takkia?? Mikä tekee vaatteesta huonomman jos se on ostettu normaalihinnalla tai sama alennuksesta - en todellakaan ymmärrä? Miten laatu kärsii alennuksesta?? Perustelkaa mulle. Eikä todellakaan osteta muuta kuin mitä halutaan tai tarvitaa, huvikseen ei koskaan, tyhmäähän se olisi.
Vai onko kyse ilmiöstä että kun on pelkkä tavis niin pitää näyttää vaatteilla ja erityisesti niiden merkeillä että "kyllä meillä on varaa....". Mun ei ole ikinä tarvinnut todistaa varakkuuttani millään.
Henkkamaukallakin farkut on 49 € ja ne ovat kyllä vielä halvat.. Omistani maksan 80-100 €.
H&M:n farkkuja saa alle 49€
http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_SFL_NED_BYX&shoptype=S
http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_BYX_JEANS&shoptype=S
On turhuutta ja järjen köyhyyttä maksaa esim 80-100€ pelkistä farkuista.
ap: raja ihan sopiva,rippuen teinin koosta. Jos tarvii nostaa niin korkeintaa 40€ asti.
ovat hyvin istuvia, kestäviä, kauniita ja tyylikkäitä on myös merkkifarkkua Espritiä yms.
H&M:ssä on normaalihinnallakin myynnissä farkkuja alle 20 €.
Ei ihme että nuoret ovat nykyään niin rahan perään kun jo kotoa asti opetetaan että vain merkkivaatteet kelpaa.
Zarassa myydään hyvännäköisiä farkkuja 25-30 eurolla. H&M:ssä maksaa 50e, Onlyssa ja Veromodan kaltaisissa parhaimman näköiset ja parhaiten istuvat farkut saa 80 eurolla.
vei tyttäret kauppaan, antoi molemmille rajaksi 100€ ja sanoi että yksi tuote saa maksaa max 30€. Toinen tyttäristä keräsi kassin täyteen vaatteita ja toinen lähti tyhjin käsin koska ainoa mitä hän halusi oli 98€ farkut. Ja niitähän me ei ostettu:) Vieläkin nauramme tälle höntille joka menetti koko satasen oman itsepäisyytensä takia...
Mä toivon todella, että tämä oli vitsi. Ei kukaan täysipäinen tällalailla voi lastaan kiusata.
sai vuonna 2002 oikein hyvin takin, farkut ja paidan. Jopa hieman ekstraa jos halusi. Katsoimme että satku riittää oikein hyvin.
mieltä että lapselle pitää antaa periksi? Sitten ihmetellään mistä näitä kusipäisiä kakaroita tulee!!?? Nuo tytöt ovat nyt aikuisia ja oppineet hienosti hoitamaan omat raha-asiansa - kiitos meidän vanhempien! Miksi luoda heille epätodellinen kuva rahasta, kun todellisuus on kuitenkin toinen. Mieti miten nyt 1000€ nettotuloista ostelisivat satasen farkkuja kun ensin maksavat 650€ vuokraa, ruuat, työmatkat jne. Kyllä itku tulisi jos olisi sellaiseen turhaan tottunut.
No onneksi jokainen saa kasvattaa lapsensa miten haluaa ja minä voin olla omistani (4) todella ylpeä:D
esikoiseni osti kahdet farkut á 20 €.
Onlyn farkkuja osti. On hoikka ja pitkäsäärinen tyttö. Ei löydä sopivia esim. halpahallista, H&M:ltä tai Seppälästä.
monetkohan farkut nuoresi tarvitsevat vuodessa? Mielumminhan nuori kulkee mieleisissään vaatteissa ja käyttääkin sitten ne mieluisat ihan loppuun asti.
Itse olen tosi pienituloinen, annan farkkuihin 50 euroa (kun ei enempää ole) ja nuoret maksavat itse loput, kun kuitenkin ostavat kalliimmat. Joulu- ja synttärilahjavinkeiksi annan mummeille aina lahjakorttitoiveita Vero Modaan ja Ginaan jne.
Itse kuljenkin sitten Uff:lta euron päiviltä ostetuissa farkuissa, kun inhoan niitä halpisfarkkuja, mieluimmin tyylikkäät käytetyt kuin uudet sanonko mitkä.