Olenko ihan hullu???
Olen alkanut tarkkailla syömisiäni, syön vähän ja terveellistä. Treenaan hullun lailla, lähes joka päivä salilla/jumpassa ja lisäksi kotona kuntopyörää ja vatsoja. Olen yli kolmekymppinen ison perheen äiti, naimisissa. Mutta mutta... Teen tämän VAIN yksi asia mielessäni: kuvittelen, miten hurmaan erään lähipiirin miehen (varattu perheenisä) harrastamaan seksiä kanssani. Tää on ihan hullua. Ja rakas mieheni, jos luet tämän ja tunnistat minut; tiedät kyllä ketä tarkoitan...
Kommentit (7)
[i Ja rakas mieheni, jos luet tämän ja tunnistat minut; tiedät kyllä ketä tarkoitan...
[/quote]
Naapuri vai "sukulainen"?
puuttuu, kun tavoittelet varattua miestä. Hienoa, että haluat hoitaa itseäsi. Mutta jos saavutat tavoitteesi, olisitko silloin onnellisempi kuin nyt? Rikkoisit kaksi perhettä ja suoraan sanottuna se on helvetin väärin niitä toisia kohtaan. Anteeksi tämä vahva ilmaisu, mutta tätä mieltä olen.
ei toivu koskaan, sinäkään! Älä tee niin tai joudut painimaan asian kanssa lopun elämän!
[i Ja rakas mieheni, jos luet tämän ja tunnistat minut; tiedät kyllä ketä tarkoitan...
Naapuri vai "sukulainen"?
"sukulainen". Joko raksuttaa? Ja muille: ei se pettämistä meille olisi, niille toisille kylläkin. Mutta tämä nyt on vaan haave.
mikä on oikein tai väärin. Ja varsinkin silloin kun toinen kysyy. Ei me olla yksinäisiä saarekkeita jossain, vaan ollaan vastuussa toisistamme. Esim. Tiedän, että ystäväni on ostamassa asunnon henkilöltä, jonka tiedän huijariksi. Tietysti kerron epäilyni hänelle, Muuten olisin surkea ystävä.
Ja jos se tosiaan motivoi terveellisempään elämään, niin mikäs siinä mielestäni.
Varo vaan, ettet tolla tahdilla polta itseäsi loppuun :)
kyllä tavoitteita pitää olla. Mikäs toinen on toisella sanomaan, ovatko ne väärin.