Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihonhoidosta tietävät..

Vierailija
06.01.2010 |

Mulla on kasvojen iho kuivunut. Oon joka päivä käyttänyt eucerin-voidetta sillä seurauksella, että poskipäät ja nenänpää hilseilee edelleen, mutta leuka ja otsa kiiltelee rasvaisena..

Kohta en kehtaa edes ulos mennä, sen verran kirjava tuo naama on..

Mitä teen, kuorin? vaihdan rasvaa? Oon niin kateellinen sellasille, joilla virheetön ja kaunis iho..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä tarkemmin mikä niistä? Ja naputa vaikka inci tänne tai guuglaa.

Rasvan vaihto auttanee, mutta et kyllä koskaan saa täysin tasaista ja virheetöntä ihoa.

Kokeile öljynaamiota vaikka oliiviöljystä. Ei rasvoita, mutta ravitsee.

Vierailija
2/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita aqualania tai aqualan L:ää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään marketti- tai välttämättä edes apteekin tuotteita vaan esim. Clarinsia, Biothermia, Cliniqueta. Mene asiantuntevaan kosmetiikkamyymälään ja kerro iho-ongelmistasi myyjälle; hän katsoo sinulle sopivat pesuaineet, kasvoveden ja voiteet. Mulla oli aiemmin sama ongelma kuin sinulle, mutta em. tuotteisiin siirryttyäni nykyään kuulas, sileä, ihana iho. Kalliiksihan nuo tulevat, mutta on se väärtiä.

Vierailija
4/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin heti huomenna mennä kosmetiikkamyymälään, kiitos vinkistä.. :)

Tällä hetkellä tuo eucerin voide, mitä käytän on tämä: http://fi.eucerin.com/ranges/sensitive/ph5_creme.html

Ap

Vierailija
5/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita aqualania tai aqualan L:ää

Aqualan L:ssä on runsaasti silikonia. Perus-A on kyllä oikein hyvä ylläpitovaiheessa, tuollaista herkistynyttä ei auta.

Vierailija
6/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ällässä ei silikonia, vaan plussassa. Mutta perus-Aqualanin koostumis kuitenkin ainakin itselleni mukavampi. Käytä näitä kasvojen pesuun!

Vierailija
7/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mitään marketti- tai välttämättä edes apteekin tuotteita vaan .

..kysykää ihotautilääkäritä. Hevon kakkaa nuo laatukosmetiikkapuheet. Ihopurkin sisällön arvo on 4 % koko tuotteen hinnasta, mikä pitää sisällään tuotesuunnittelun, purkin, pakkauksen, mainonnan(jonka osuus suuri)kuljetuksen jne...

Eli 94 % tuotteen hinnasta on muuta muuta kuin itse voiteetta. Ei ihme, että kosmetiikkafirmoilla on varaa mainostaa - mielikuvia ja hölmöt menevät lankaan.

Vierailija
8/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuosia, jopa vuosikymmeniä ( ikää 35v) taistellut ihoni kanssa. Tuska alkoi lukioikäisenä. Ihoni on peruskuiva ja jos sitä yrittää sopimattomilla puhdistustuotteilla ja voiteilla hoitaa, niin finniongelma on valmis. Minulla oli pahimmillaan finnejä poskissa ja iho niin kuiva silmien ympäriltä, että iho kesi pois... Olen kokeillut kaikenlaista apteekin hyvänlaatuisista tuotteista kalliiseen kosmetiikkaan. Matkan varrella olen kokeillut myös mm. me-tuotteet sekä mary kay-kosmetiikan.

Lopulta minulle sopivat Lumenen tuotteet, ne joissa on allergia- ja astamliiton merkki. Ei mikään liian kallis!

Vierailija
9/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Bellavita-voidetta.

Luulen että ongelma on hormonallinen enimmäkseen, ihotautilääkäri auttaa? Ei julkkiksillakaan näy paljoa huonoja ihoja.

Vierailija
10/10 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laitat kasvoihisi vartalovoidetta? Noh, en enää ihmettele. :D

Ja siis vaikka olisi kasvovoidetta samalla nimellä , nämä voiteen osaset (perintötekijöiden lisäksi) aihettavat hankaluuksia monille:

Paraffinum Liquidum (parafiiniöljy)

Lanolin Alcohol (lanoliini)

Dimethicone (silikoni)

Kokeile muutaman päivän öljykuuria: oliivia, aprikoosia, rypsiä, jojobaa - naama tykkää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä