Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten minä saisin (raiskauksesta)

Vierailija
27.12.2009 |

voimia sanoa raiskaajalle että se joutuu maksaan mulle korvauksia kun olen joutunu kärsiin?

olin varmaan noin 10 vuotias kun eka kerrat tapahtui ja olin 15 vuotias kun viimeinen kerta tapahtui. kertoja oli useampi. olin nyt jouluna samassa paikassa sen tyypin kanssa ja ei voinu ku lähtee pois kesken kaiken.

jos veisin oikeuteen se sais maksaa kovemmat korvaukset joten jos se maksais mulle ilman oikeuden käyntejä se pääsis halvemmalla. pelottaa vaan sanoa sille koska se on työtön.

aikasemmin asia ei vaivannut mutta nyt kun olen 10 vuotta vanhempi asia on alkanut vaivaan. joudun syömään lääkkeitä sen takia ja olen joutunut aloittaan elämää uudestaan koska olen ollut niin poissa tolalta sen asian takia.

kertokaapa mulle neuvoja..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuteen. Tai sitten hän voi maksaa sille ja sille tilille suoraan korvaussumman ensimmäisen erän. En tidä vanheneeko raiskausrikos 10 vuodessa, ainakin jotkut rikokset vanhenevat, että toimi pian.

Vierailija
2/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki saisivat tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esille, puhu vaikka johonkin terapialle ja kysy neuvoa. jatkaako se muiden raiskauksia?

Vierailija
4/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino saada tyyppi vastuuseen, on tehdä rikosilmoitus. Ei hän rupea sinulle mitään korvauksia makselemaan muuten, työttämänä kaiken lisäksi. Ja mitä iloa sinä niistä rahoista saisit, jos äijää ei edes tuomita? Todennäköisesti raiskaa muita lapsia tälläkin hetkellä ja jatkossa.

Yritä kerätä voimia ja nostaa syyte.

Vierailija
5/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin rahat siitä että menen terapiaan ja saisin jotenkin mieleen rauhaa ja kun se joutuu maksaan mulle korvauksia niin tajuais että ei muille tee sitä...

hän on multa pyytänyt asiaa anteeksi ja sano että on ollut todella tyhmä mutta se ei anna kuitenkaan takuita että ei tee sitä enää. se pelottaa että jos se tulee tekeen jotain itselle tai minulle kun sanon sille sen summan. sillä on itellä pari lasta ja toinen on tyttö ja olen siitä todella huolissaan että se ei tee sille mitään.

Vierailija
6/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeaan tuomitsemiseen. Mene tekemään ilmoitus.

Vierailija
7/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on multa pyytänyt asiaa anteeksi ja sano että on ollut todella tyhmä mutta se ei anna kuitenkaan takuita että ei tee sitä enää. se pelottaa että jos se tulee tekeen jotain itselle tai minulle kun sanon sille sen summan. sillä on itellä pari lasta ja toinen on tyttö ja olen siitä todella huolissaan että se ei tee sille mitään.

Vierailija
8/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et ole tehnyt rikosilmoitusta tästä henkilöstä????

sillä on itellä pari lasta ja toinen on tyttö ja olen siitä todella huolissaan että se ei tee sille mitään.

Vierailija
9/9 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssi poliisin luokse NYT etkä edes mieti muita vaihtoehtoja!!!

Mitä luulet, katuuko tyyppi muka asiaa, vaikka niin sanoisikin?? Ei todellakaan!!! Ja MIKÄÄN rahasumma, mitä se työtön vois sulle maksaa, ei korvaa sitä tuskaa minkä se on sulle aiheuttanut. Ei välttämättä rikosilmoituskaan sitä vie mutta voisit olla paremmalla mielellä itsesi ja vaikka edes sen tyttären takia.

Voimia sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi