Te jotka olette käyneet 4D-ultrassa, kertokaas
oliko vauva hyvässä asennossa?
Tai jos ei ollut, koitettiinko sitä saada parempaan asentoon esim.painelemalla mahaa ym..
Mä oon menossa tässä kuussa ja se maksaa sen 250e..rakenneultrassa veikattiin tyttöä ja haluttais se varmistaa ennenkuin huonetta aletaan maalaamaan ja hankkimaan tän enempää vaatetta ym..
Kauhistuttaa maksaa noin paljon jos siellä ei kuitenkaan sukupuoleen saa vahvistusta..
kiitos
Kommentit (3)
Kävin ekassa raskaudessa 4D ultrassa, myös vaan huvin vuoksi ja koska halusin tietää kumpi tulossa kun en sitä ollut tavallisissa ultrissa selville saanut ( vauva aina väärässä asennossa). No en saanut myöskää 4D ultrassa tietää vaikka kuinka yritettiin vauvan asentoa muuttaa. Mutta toivottavasti sinun vauvasi on "yhteistyö haluinen" :D
niskapoimu-ultrassa oli koko ajan väärässä asennossa, että poimuakaan ei saatu mitattua sillein kun olis pitäny.
Rakenneultrassa toinen jalka oli koko ajan pyllyn alla piilossa, joten peitti hienosti jalkovälinsä..:D
Pahaa pelkään, että ei suostu nyttenkään olemaan "kunnolla"..noh, toivottavasti kenkkuilis nyt vaan mahassa ja olis sit enkeli syntyessään ;)
AP
4D-ultrassa katsotaan sukupuoli myös virtsateistä, ei pelkästään ulkoisista sukupuolielimistä.
Eli se 100% varma jos siis ultraaja on asiantuntija.
Bruno Cacciatorella olen itse käynyt, Femedassa.