Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei ole mahdollisuutta elä perheenä, kiitos Hyssälä.

Vierailija
06.01.2010 |

Kun et aio puoltaa työmarkkinatuen tarveharkinnan poistoa. Niin kauan kuin saisin työmarkkinatukea miehen pienten tulojen 3200€/brutto takia 0€, en suostu muuttamaan yhteen edes lasten takia.

Eletään sitten kahdessa asunnossa ja kela maksaa.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elareitahan ei tarvitse sitten vähentää kun asutte yhdessä?

1000€ asumiskustannuksiin on aika paljon, vaihtakaa halvempaan asuntoon.

Toisaalta olisi paras jos ap antaisi lapset isälle ja itse menisi hoitoon. Halvinta hänelle varmasti näin ja saisi Hyssäläkin olla ihan rauhassa :)

Ei tää voi olla edes totta :D

Vierailija
22/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkoihin. Olis pikkuisen hankala ajaa yhdistelmärekkaa tai bussia kun ei ole edes ajokorttia.

Ja sairaitakaan en osaa kulttuurialan koulutuksella hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tullut mieleen että tuo voi olla joissain perheissä kahden ihmisen palkka yhteensä?

Vierailija
24/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää tollaset ihmiset, joiden mielestä 3200 euroa on pieni palkka. Itselläni palkka on 2100 ja olen korkeassa asemassa ja korkeasti koulutettu. Itselläni on mielestäni varaa sanoa, että on hiukan huono palkka.

Vierailija
25/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakisin niin pitkän sairasloman että saisin sit joko eläkepaperit ja 10 000€ opintolainoja anteeksi tai sit saisin kuntoutustuen, jolla voisin sit opiskella ihan huvikseni jotakin mikä sattuis kiinnostamaan.

Ja jos menisin hoitoon ja pääsisin eläkkeelle, olis mulla varaa asua yksinäni tässä kaksiossa enkä tarttis lapsiani rahantuojina.

Ihan vakavasti aion harkita asiaa.

Ja joka tapauksessa Hyssälä maksaa.

Vierailija
26/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tienaa liian vähän, mutta onneksi yksi elätettävä täyttää jo 9kk päästä 18 eikä elareita enää tarvitse maksaa.

Vierailija
27/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opintolainaa ja opiskele sitten muuta. Oma vika jos kouluttautuu ratikkakuskiksi ja muuttaa Pihtiputaalle ja valittaa sitten ettei ole töitä. Tai ottaa miehen jolla on 4 lasta jo, ja valittaa sitten elatusmaksuja. Kai sen jo silloin tiesit?

Vierailija
28/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, minusta 3200 euron bruttotulo ei nyt ole ihan pieni tulo.

Taidat olla ap aika pimpelipompeli.

Vierailija
29/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun varsin selväksi teit, ettet töihin aio mennä, joten et töitä varmasti edes hae.

ja työkkäri kouluttaa pelkästään lähäreitä ja mua ei sinne oteta, kun minä vihaan sairaita ja eritteitä ja musta tulis uusi insuliinihoitsu. Lähtisin heti opiskelemaan jos siitä maksettaisiin yhtä paljon kuin kotona olemisesta. Ja työttömän lapsilla täytyy olla päivähoitopaikka valmiina.

Vierailija
30/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin pilipalikurssille ja hoitopaikka pitää olla. Ja opintolainaa en saa kun jätin edellisten opintojen 12000€ maksamatta ja kela maksoi ne takaajana.

Enkä muuta tästä kaupungista yhtään minnekään, täällä on työkyvyttömyyseläkeläiselle paljon harrastusmahdollisuuksia ja myös paljon opiskelumahdollisuuksia jos saan kuntoutustuen.

Olis mulla työpaikka äitiysloman jälkeen odottamassa, mutta siitä saa niin paskapalkan että ei kannata palata siihen työhön.

Vierailija
31/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni palkka on 2100 ja olen korkeassa asemassa ja korkeasti koulutettu. Itselläni on mielestäni varaa sanoa, että on hiukan huono palkka.

Ei voi olla totta tuollaisella palkalla! Tai sitten olet akateeminen siivoaja jossakin näkötornin kahvilassa.

Vierailija
32/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuollaiselta pitäis lapset kieltää.

Vierailija
33/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pitäis suomen sosiaaliturvaa kuintekin sillä tavalla korjata ettei tuollaiset saisi penniäkään. laiskuus ei ole syy maksattaa elämistään muilla. ja vielä kun suomen valtio on koulutuksen sinulle maksanut ja rahaahin lainannut kun olet ollut niin laiska ettet samalla ole töissä käynyt.

hakisin niin pitkän sairasloman että saisin sit joko eläkepaperit ja 10 000€ opintolainoja anteeksi tai sit saisin kuntoutustuen, jolla voisin sit opiskella ihan huvikseni jotakin mikä sattuis kiinnostamaan.

Ja jos menisin hoitoon ja pääsisin eläkkeelle, olis mulla varaa asua yksinäni tässä kaksiossa enkä tarttis lapsiani rahantuojina.

Ihan vakavasti aion harkita asiaa.

Ja joka tapauksessa Hyssälä maksaa.

Vierailija
34/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä palkka paljon tota korkeammaksi nouse vaikka urallaan etenis..

Itselläni palkka on 2100 ja olen korkeassa asemassa ja korkeasti koulutettu. Itselläni on mielestäni varaa sanoa, että on hiukan huono palkka.

Ei voi olla totta tuollaisella palkalla! Tai sitten olet akateeminen siivoaja jossakin näkötornin kahvilassa.

Vierailija
35/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvatustieteen maisteri. Kuukausipalkka on vähän vajaat 2200 € eli ei koulutus tai korkea asema työpaikalla takaa korkeita tuloja.

Vierailija
36/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetä ja me nussitaan kuin kanit joka ilta ja välillä päivälläkin kun lapset katsovat elokuvia ja nukkuvat. 30

Vierailija
37/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansaneläkettä ja lisäksi kivaa asumistukea eikä työkyvyttömyyseläkeläisen tarvitse maksaa opintolainarästejäkään takaisin. Haenkin heti äitiysloman jälkeen sairaslomaa ainakin sen 105 pv.

Vierailija
38/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekemään lisää sotkua että sossun maksamilla siivoojilla on jotakin tekemistä kun ens viikolla meille tulevat.

Lapset jäävät tänne isänsä luo ja minä voin käydä vaikka parilla sidukallakin kun ei ole kiirettä kotiin.

Vierailija
39/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheasti, kun kerran on neljä etälastakin miehellä. Täytyyhän noinkin isolla perheellä olla sentään kohtuukokoinen asunto. Ap on siinä oikeassa, että eipä tuo reilu 2600 nettona lapsilisineen juuri ole paljoa, jos siitä kerran elareihinkin menee jo melkein 500.

Vierailija
40/89 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan.

Eipä käy kateeksi tuo sun elämänasenteesi.

t eräs, jonka mies tienaa 3000 e/kk mut onneksi päivähoitomaksut on 0 e ja kotihoidontukeakin saan kun hoidan itse lapseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme