Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöjä väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?

Vierailija
05.01.2010 |

Kommentit (268)

Vierailija
241/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viattomien Lasten päivää vietetään sellaisten lasten kunniaksi, joissa ei ole vikoja eli jotka eivät ole vammaisia. Olin syvästi närkästynyt tästä kaikkien vammaisten lasten puolesta ja mietin, miltä heistä mahtaa tuntua kyseisenä päivänä.

Vierailija
242/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että terveysside liimataan pilluun kiinni... Ja että puhalletulla kondomilla harrastetaan itsetyydytystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/268 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin koulussa ala-asteella (joskus ensimmäisellä tai toisella luokalla) isojen poikien puhuvan käteen vetämisestä ja ihmettelin, että mitä se on. Päättelin stten, että se tarkoittaa lapasen tms. käsineen vetämistä käteen ja ihmettelin, että miksi isot pojat huutelivat usein toisilleen, että "Vedä käteen" ja miksi kerran välituntivalvoja suuttui eräälle pojalle kun kuuli tämän huutavan niin.

Vierailija
244/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikaaliset ovat jotain sairaita kuten spitaaliset ja siksi ajatus Ikaalisten kylpylästä tuntui minusta tosi iljettävältä ja ajattelin, että sinne en ainakaan koskaan suostu menemään uimaan.

Vierailija
245/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin, että kun mies vanhenee, hänestä tulee automaattisesti veteraani, koska kaikki tuntemani miespuoliset vanhukset olivat sotaveteraaneja. Hämärä mielikuva on myös, että jossain oli kyltti eläinlääkäri - veterinär ja ajattelin, että siellä on eläinlääkäri ja jostain syystä myös vanhoja miehiä.

Vierailija
246/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen on presidentin synonyymi.

Lottopallot on jalkapallo kokoisia.

Salaojissa on jotain salaperäistä ja pakettipellot on jotenkin paketoituja (kääritty muoviin tms.)

Luulin, että kun ihminen viedään putkaan, se laitetaan johonkin putkeen.

Laulunsanoista.

Jänis istui maassa, torkkuen, torkkuen.

Luulin että tuo torkkuen on vain joka hokema vailla merkitystä tyyliin "entten tentten". Vasta koululaisena tajusin sen viittavaan lepäämiseen/nukkumiseen.

Samoin "tuuti lullaa". Isompana opin että lulla tarkoittaa kehtoa ja tuuti viittaa tuudittamiseen/keinuttamiseen.

Vierailija
247/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkonen on presidentin synonyymi.

Lottopallot on jalkapallo kokoisia.

Salaojissa on jotain salaperäistä ja pakettipellot on jotenkin paketoituja (kääritty muoviin tms.)

lottopalloja jalkapallon kokoisiksi tai kekkosta presidentin synonyymiksi (olen -70 alun lapsi).

Mutta sentään jonkun kanssa olen samaa luullut, että rattia pitää heiluttaa, että auto pysyy liikkeellä :D

Vierailija
248/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa katsottiin äikän tunnilla sekä Edvin Laineen Tuntematon Sotilas että se Mollbergin uudempi. Opettaja kysyi meiltä kumpi oli parempi. Mun luokkakaverini vastasi että se vanhempi, koska eihän silloin sota-aikana maailmassa ollut vielä värejä. Hän oli tosissaan sitä mieltä ja järkyttyi kovasti kun kuuli maailman olleen värillinen myös ennen värifilmiä.

Vierailija
249/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

up :)

Vierailija
250/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kuolema tapahtuu niin, että joku vaan päättää kuolla. Sitten hautajaisissa hän astuu arkkuun ja kuolee ja muut laittavat kannen kiinni. Päätin tietysti, että itse en ainakaan ikinä tähän suostu!

Samaa myös luulin, kuin joku aiempi, että kaikki ihmiset elävät saman verran vuosia ja että näin ollen kuolen 2 vuotta aiemmin kuin pikkuveljeni.

Vierailija
251/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harhakuvitelma lapsena, että aikuisena teen kaksi lasta ja elän ONNELLISESSA avioliitossa.

Vierailija
252/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta tulee, koska joskus sieltä on tullut vauva. Luulin myös, että menkat tulevat aina kun on lapsen syntymäpäivä ja vain silloin. Ilmeisesti olin nähnyt äitini housuissa siteen synttäripäivänäni.

Virsi, jossa lauletaan "mä silmät luon ylös taivaaseen": luulin että siinä tehdään jotain tikapuumaisia renkuloita korkeaksi torniksi, joka ylettyy taivaaseen asti. Kun joku oli sanonut, että se on kutojan virsi.

Vierailija
253/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa katsottiin äikän tunnilla sekä Edvin Laineen Tuntematon Sotilas että se Mollbergin uudempi. Opettaja kysyi meiltä kumpi oli parempi. Mun luokkakaverini vastasi että se vanhempi, koska eihän silloin sota-aikana maailmassa ollut vielä värejä. Hän oli tosissaan sitä mieltä ja järkyttyi kovasti kun kuuli maailman olleen värillinen myös ennen värifilmiä.

Vierailija
254/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isät vaan on äitien puolisoita, jotka päättää ruveta iseiksi. Siemenien alkuperästä ei ollut tietoa, eikä kiinnostustakaan, luulin kai niiden kasvavan maassa.. :D

Vierailija
255/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos hyvä sydämminen ihminen saa sydämmen siirrossa paha sydämmisen sydämmen,tulee hänestä paha sydämminen. :)

Vierailija
256/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että elokuvissa kuollaan ihan oikeasti. että ennen elokuvan kuvaamista haetaan sellainen näyttelijä, joka on juuri kuolemassa syömään tms. jossain vaiheessa aloin ihmetellä kuinka se on tehty kun Ansa Ikonen kuoli jo kolmannessa tms. elokuvassa lyhyen ajan sisällä. olin ensin ajatellut, että kahdesti kuoleminen voi ihan hyvin onnistua, että se Ansa viimeisillä voimillaan kiipesi kuvausten loputtua sieltä haudasta kuvaamaan se toisen elokuvan, jossa kuolee. mutta tosiaan kolmannen leffan kohdalla alkoi epäillys itämään :D

Vierailija
257/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulin, että joululaulussa "Varpunen jouluaamuna" lauletaan että "joulu on koditon, varpuseni onneton" vaikka se tietenkin menee näin, että "joulu on, koditon varpuseni onneton". Ihmettelin, että miten joulu voi olla koditon, kun vasta joskus lähemmäs aikuisiällä tajusin, että eihän se joulu ole koditon, vaan se varpunen on koditon ja onneton."

Mä tajusin tän vasta nyt. Kiitti!

Nolona tunnustaa: niin minäkin. *blush*

Vierailija
258/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 32v...

Vierailija
259/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen luulo. :D

Vierailija
260/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin anjovista kasvikseksi ja endiiviä kalaksi.

Ja sit se yleinen luulo, että vanhemmat on harrastaneet seksiä niin monta kertaa kun on lapsia :) Eihän ne nyt muuten koskaan :D

Paras omista on kutienkin Päivän sana-niminen puhelinlinja. Kaverini kanssa luultiin, että siellä on aina yksi sana joka päivälle, esim. makkara, ja että viikossa niistä muodostuu lause, vaikka "Makkara maistuu hyvälle sinapin ja perunamuusin kanssa."

-se joka luuli että yliopistosta valmistuu ylioppilaita