Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöjä väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?

Vierailija
05.01.2010 |

Kommentit (268)

Vierailija
221/268 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelin alle kouluikäisenä ja lukutaidottomana, että Fazerin suklaalla ja Ford-automerkillä on jotain tekemistä keskenään - suklaan kääreessä ja merkin logossa molemmissa kun on sinisellä taustalla metallinväristä tekstiä ja selkeästi erottuva F-kirjain...

Luokanvalvojaa kuvittelin myös luokan perällä istuvaksi järjestyksen valvojaksi ja että yläasteella se semmoinen luokanvalvoja seuraa ryhmää eri tunneille eri luokkiin ja valvoo vaan muttei opeta koskaan mitään.

Ikäjärjestyksessä kuolemista mietittiin ala-asteella myös, me alkuvuodesta syntyneet irvailtiin nuoremmille loppuvuodesta syntyneille, mutta hepä sitten virnuilivat elävänsä sitten myös pitempään.

Aika pitkään luulin, että seurahuoneet ovat jotain seurakunnan juhlasaleja, joissa juhlitaan hengellisiä juhlia. Kai joku tuttu tai joku telkkarissa oli mennyt häiden jatkoille seurahuoneelle. Ihmeteltiin sitten, miksi aikuiset naureskelee, kun me kotileikissä tms. mentiin ristiäisistä kastetilaisuuden jälkeen muka seurahuoneelle juhlimaan. Oman lapsuuteni juhlat kun olivat joko synttäreitä tai jotain hengelliseksi miellettävää ja perhejuhlia, ei koskaan mitään alkoholin käyttöön liittyvää.

Vierailija
222/268 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin pienenä Michael Jacksonia valkoiseksi naiseksi. Arvaa olinko hoomoilasena kun sitten näin telkkarista dokumentin Jackson fivesta? Heh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/268 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättäin paikalle, luulin ettei se haise jos puhun kovalla äänellä tai huudan. Itseasiassa vieläkin tuntuu joskus sellaiselta.

Vierailija
224/268 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etta kun kauppa menee kiinni esim. kello 6, niin ihmiset jotka eivat kerkea ajoissa ulos jaavat sinne kauppaan sisalle koko yoksi.

Pois siis paasee sitten aamulla kun kauppa taas aukeaa.

Ajatus ei edes tuntunut kovin pelottavalta ja olisin toivonut etta mekin oltaisiin joskus jaaty kauppaan koko yoksi. Kumma kylla aina kerettiin ajoissa pois.

Vierailija
225/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että afrikassa lapset syntyy valkoisina ja ku siel on niin lämmintä ja auinkoista ni isoina niistä tulee niin tummat =)

Vierailija
226/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin miksi aina puhuttiin että tappara-ilves-peleihin pitää mennä aikaisin. Selitys oli että siellä on hirveästi enemmän porukkaa ja ryysistä kuin muissa peleissä. Sitten tietysti mietin että miksi (enkä ilmeisesti tajunnut mitä tarkoittaa paikallismatsi) ja päättelin että Ilveksen täytyy olla helsinkiläinen joukkue, koska Helsingissä asuu paljon porukkaa joten sieltä tulee paljon katsojiakin!

Vierailija
227/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaaksi asti luulin, että virsi: Tryggare kan ingen vara... On: Trygga räkan... (eli turvallinen katkarapu)

Vierailija
228/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kesäisin yritin vältellä aurinkoa kun kuulin kerran äitini sanovan ystävälleen että musta tulee varmaan neekeri kun mä rusketun niin helposti :)

Vierailija
229/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään leijonien ja muiden lisäksi yksi eläinlaji on haareni. Luonto-ohjelmassa on urosleijona ja sillä haaremi : )

Vierailija
230/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kysyy siltä mitä vain, se osaa vastata. :)

...No, TIETYSSÄ mielessä se on tietysti totta. :)

Ja sit mulla oli sukulaisnimikkeet ihan sekasin: esim. väitin mun tädin miehelle että se on mun setä... :D

Vierailija
231/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ohjelmien pussauskohtaukset. Ajattelin, että se on trikki, eli molemmat pussaavat ilmaa tai vähintäänkin siinä täytyy joku kelmu olla välissä.

Lisäksi tunnustan Varpusen jouluaamuna ja Levolle laske luojani.

Ja sokerina pohjalla: Luulin vielä koulussa, että napanuora kulkee vauvan navasta äidin napaan, ja siksi kaikilla naisilla on napa paljon syvemmällä kuin miehillä (empiirinen tutkimus omasta perheestäni).

Vierailija
232/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli salaa nähnyt reippaan kohtauksen Maa on syntinen laulu -leffasta ja valisti sitten minua.

Eli ei siis nautintoa ja iloa, vaan naama väärällään ja huohottaen hommailua...

Ajattelin myös että naiset joutuu synnyttämään ja miehet joutuu armeijaan. Samoin rinnastin kuukautiset ja parran ajon.

Vierailija
233/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääseväni Dajm-mainokseen "näyttelijäksi", koska kuvittelin mainoksissa esiintyvän saajan palkaksi mainostamansa tuote.

Luulin kuukautissiteitä käytettävän teippipuoli ihoon päin, koska ne eivät muuten pysyisi paikallaan. Kyllä oli tuskaa, kun kaverin kanssa kokeiltiin äidin sidettä ja kiskottiin sitä itku kurkussa pois.

Vierailija
234/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit ihmiset puhui et pellot on laitettu pakettiin. Yritin kovasti katsella missä niitä paketteja siellä pellolla on. Juu, en löytänyt pelloilta paketteja enkä kyllä kertonut kenellekkään niistä salaojistakaan ;-D

Vierailija
235/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, ihana :D

Minä luulin pienenä kun näin vanhempieni vanhoja valokuvia 40-50-luvuilta että silloin kaikki oli mustavalkoista ja värit tulivat vasta sitten joskus 70-luvulla.. Siis että niinku joka puolella maailma oli mustavalkoista, luonto ja kaikki :D heh, en ole kyllä järjen jättiläinen vieläkään..

Vierailija
236/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että presidentti-sanan synonyymi on kekkonen.

Vierailija
237/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisina ja ruskettuvat auringon takia. Luulin myös, että Afrikassa ei ole ollenkaan ruokaa (ihmiset eivät syö koskaan siellä). Tämä johtui varmaan siitä, että ruokaa ei koskaan saanut jättää, kun piti ajatella Afrikan lapsia joilla ei ollut (paljoa) ruokaa...

Joulupukista uskoin, että on olemassa yksi oikea joulupukki ja muut ovat valepukkeja, kun oikea ei ehdi kaikkiin koteihin... Mietin aina, oliko meillä käynyt pukki oikea vai valepukki.

Vierailija
238/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kekkonen on virkanimike

-on olemassa joulupukki

-on olemassa jumala

Vierailija
239/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäytimeen on jäänyt se laulu ja eikö siinä se postinumero ole 33101 eli kolme kolem sata yksi?

Vierailija
240/268 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa Suomeen, se vaalenee vuosien mittaan kun täällä on niin kylmä. :)

Ja sit mä luulin että kaikki italialaiset osaa tottakai puhua englantia kun yhden tutun ital. mies osasi...

Mä myös luulin et Kekkonen = presidentti.

Ja sit mä luulin että ei voi olla oopperalaulaja jos on pieni ja laiha. Mä olin aika pullero, eli sanoin aina että musta tulee oopperalaulaja kun mä olen paksu. :D