Mitä hölmöjä väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?
Kommentit (268)
että presidentti-sanan synonyymi on kekkonen.
Ihmettelin miksi juuri melkein kaikki juuri mun sukulaiset sattui olemaan yllioppilaita.
että Jeesus oli suomalainen. Ja kun kaverin koira nylkytti jalkaani pelkäsin että kohta minusta syntyy koiranpentuja. Että näin.
jos kerta nimipäiviä on kaksi, niin sitten pitää olla syntymäpäiviäkin kaksi
näitä info-opastus-pisteitä, mitä ne nyt onkaan, missä on kartta yms, niin kuvittelin ettäsiellä on joku koppi, jossa istuu työntekijä. Ja sieltä voisi mennä kysymään vaikka tietä tai turistinähtävyyksiä.
Yläasteelle mentäessä kuvittelin että luokanvalvoja on henkilö, joka on koko ajan luokan mukana valvomassa, kun varsinainen opettaja hoitaa opetustyön. Sen verran hurjia juttuja olin kuullut kaupungissa sijaitsevasta yläasteen koulusta.
Niin, olen maalta juu ;)
ei ollut kellään tutulla dieseliä
sopivat loistavasti yhteen ja laitoin ne päälle päättäjäisiin. Onnellisena hymyilen valokuvassa, vanhemmalla iällä olen tyytynyt sitten vähän vähemmän omaperäisiin vaihtoehtoihin.
Ja kengät olivat tietysti tennarit, joissa oli hopeatähti.
se on hevoinen, ei hevonen. Olin myös vahvasti sitä mieltä, että Pikku Kakkosen postinumero pitää kirjoittaa 001001, koska siinä sanottiin nolla nolla sata yksi
kakkosen toimitus sijaitsee tampereella ja siellä ei postinumerot ala 00 (jokia on helsingin numero), vaan 30. eli pikku kakkosen posti, 30101 tampere 10
itse asiassa oikea postinumero on 33101 tampere 10. ettekö te muut muka osaa sitä rallatusta ulkoa? "Piiikku kakkosen poooosti! Pos-ti-numero 347, kolme kolme satayksi tampere kyyymmenen! (pam pam pam) Piiiikku kakkosen poooosti!
se on hevoinen, ei hevonen. Olin myös vahvasti sitä mieltä, että Pikku Kakkosen postinumero pitää kirjoittaa 001001, koska siinä sanottiin nolla nolla sata yksi
kakkosen toimitus sijaitsee tampereella ja siellä ei postinumerot ala 00 (jokia on helsingin numero), vaan 30. eli pikku kakkosen posti, 30101 tampere 10
itse asiassa oikea postinumero on 33101 tampere 10. ettekö te muut muka osaa sitä rallatusta ulkoa? "Piiikku kakkosen poooosti! Pos-ti-numero 347, kolme kolme satayksi tampere kyyymmenen! (pam pam pam) Piiiikku kakkosen poooosti!
se on postilokero 347, ei postinumero
En ole koskaan väittänyt lapsilleni mitään epätotta
Se on 33101 Tampere 10.
Terkun 33100-alueella asunut.
se päätyy sormen väleihin ihon alle.
Isä antaa äidille jonkun siemenen (kaupasta), jonka äiti nielaisee ja siitä kasvaa vauva mahaan. Mietin pitkään, tuleeko se samasta reiästä kuin pissa vai kakka.
Jos rikkoo joulurauhaa joulurauhan julistuksen jälkeen esim. huutamalla tai riitelemällä tulee poliisi hakemaan (kiitti äiti).
Että se on lääkeri, ei lääkäri. Väitin kivenkovaan.
Että mun muovileluni, esim. lapiot ja ämpärit ja etenkin pulkka on hurjan arvokkaita.
Ja sitten näitä perusjuttuja, että jos katsoo kieroon, niin silmät voi jäädä sillain.
Minusta voi tulla isona ihan mitä tahansa, ilman mitään rajoituksia, miksi vain haluan ruveta.
oli myos tuo sama uskomus etta esim. mummoni lapsuudessa maailma oli mustavalkoinen, jossain vaiheessa aitini lapsuudessa tuli yhtakkia varit maailmaan kun oli kerta varikuvia tasta todisteena.
Postilokero 347
33101 Tampere 10
:) Heh, hyvin muistaa vaikka ikää jo yli 30 v.
ylioppilaita.
Luulin että kuusenneulasista kasvaa uusia kuusia
Joskus 4-5-vuotiaana kuulin kun aikuiset puhuivat jonkun joutuneen sairaalaan tiputukseen. Kuvittelin että ko. ihmistä tiputetaan ja yritin mielessäni hahmotella jotakuinkin siipirattaan näköistä härveliä, jossa ihmistä voitaisiin lakkaamatta tiputella :D Ihmettelin kyllä kovasti, miten sellainen hoito voisi auttaa ketään :) En ollut koskaan käynyt sairaalassa tai muuten tiennyt mitä tuo tiputus tarkoittaa...
..minulle selvisi, että anjovis ei olekaan jonkinlainen vihannes : D
jotain rikollisten kauppoja. Ihmettelin kovasti, kun niitä mainostettiin.
Kuka haluaa syödä sukkia? No, se taitaa ollakin artisokka.
Intiassa ja pyysin isää näyttämään kartalta missä on Intia. Mielessäni ajattelin että onpa lähellä ja intiaanit hyökkää meille.