Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hölmöjä väärinkäsityksiä sinulla oli lapsena?

Vierailija
05.01.2010 |

Kommentit (268)

Vierailija
1/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Luulin, että joululaulussa "Varpunen jouluaamuna" lauletaan että "joulu on koditon, varpuseni onneton" vaikka se tietenkin menee näin, että "joulu on, koditon varpuseni onneton". Ihmettelin, että miten joulu voi olla koditon, kun vasta joskus lähemmäs aikuisiällä tajusin, että eihän se joulu ole koditon, vaan se varpunen on koditon ja onneton.

Ja näin 24 vuoden kypsässä iässä allekirjoittanut viimeinkin tajuaa, että mitä suosikkijoululaulussaan oikeasti lauletaan. Aina sitä näköjään oppii. :D

Vierailija
2/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa vauvan. koska aina kun koiramme karkasi ja kävi yksin ulkona niin sitten tuli pentuja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/268 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kondomeja käytetään silloin kun tehdään vauvoja. Loogista :D

Vierailija
4/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin harhaluulossa, et Ruotsissa ois eri vuodenaika..eli täälä talvi ni siel ois kesä..:)

Väitin pokkana veljelle, et yhdeksäntoista jälkeen tulee kymmenentoista..ja se raukka oli koulus tingannu opettajan kanssa, et varppina on..

Vierailija
5/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan pettymyksekseni koskaan onnistunut bongaamaan poroja matkalla Etelä-Suomesta Keski-Suomeen.

Vierailija
6/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vuotta vanhempi kaverini kuolee myös vuotta aiemmin.

Vierailija
7/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hevoinen, ei hevonen. Olin myös vahvasti sitä mieltä, että Pikku Kakkosen postinumero pitää kirjoittaa 001001, koska siinä sanottiin nolla nolla sata yksi

Vierailija
8/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietin lomat ja kesät isovanhempien luona maalla ja mietin että miten salaojat voi olla salaisia kun niistä kaikki kylän miehet ja naiset tietää ja niistä puhutaan joka paikassa :-D

En voinut käsittää miksi ne ojat pitää salaa kaivaa kun ihan luvallisiakin ojia oli pellot täynnä!

*vieläkin naurattaa*

Vierailija
9/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim, että kissat ovat tyttöjä ja koirat poikia, leipää pitää syödä nojaten poskella käteen, ihminen kuolee vain ampumalla, vauvaa aletaan odottamaan siten, että vain päätetään ryhtyä odottamaan.

Vierailija
10/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin et tour de france on joku ranskalainen pyöräilijä..ku kuulosti "tuure raansilta.."..

Vierailija
11/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ehkä 1.-2. luokkalaisena, niin luulin, että se vuoto kestää jotain 3-4 viikkoo ja välissä vain 3-4 päivän tauko. =) En muista millon totuus mulle sitten selvisi...

Vierailija
12/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes opin toisin

Vierailija
13/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti sanoi, että isi ja äiti tykkäävät kovin toisistaan ja siksi saan pikkusisaruksen.

Vierailija
14/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että ne tosiaan kaivetaankin salaa.

vietin lomat ja kesät isovanhempien luona maalla ja mietin että miten salaojat voi olla salaisia kun niistä kaikki kylän miehet ja naiset tietää ja niistä puhutaan joka paikassa :-D

En voinut käsittää miksi ne ojat pitää salaa kaivaa kun ihan luvallisiakin ojia oli pellot täynnä!

*vieläkin naurattaa*

Vierailija
15/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain alastomia poikavauvoja ja alastomia pikkutyttöjä.

Siksi olin päätellyt, että syntyessä kaikilla on pippeli (silloista sanastoa), mutta kun tulee isommaksi sitä ei enää tarvitse ja se putoaa pois tai kasvaa sisään (en muista kumpaa).

Ensimmäistä kertaa nähdessäni alastoman pikkupojan ihmettelin siis kovasti (ja kuulemma kovaan ääneen): "miten tolla voi olla vielä pippeli vaikka se on noin vanha?".

Tarkkoja päätelmiä. :D

Vierailija
16/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias, koska aina kun kysyin minkä ikäinen hän on - sain ah niin vitsikkäiltä vanhemmiltani vastauksen että äiti on aina vaan 25v. Ja hän siis sai minut 38-vuotiaana... Ja joillekin sitten ihan pokkana vastasin kun kysyivät äitini ikää (näkivät että on omia äitejään vanhempi) että "meidän äiti on 25v". Justiinsa juu.

Samoin kun kysyin missä kaikkialla äiti on ollut töissä, sain vastaukseksi mm. dynamiittitehtaan ja sen että hän on porannut makarooneihin reikiä makaroonitehtaalla.. Ja minä onneton pässi menin sitten näistä puhumaan koulussa, kun aiheena oli joku "mitä vanhempani ovat tehneet työkseen" tms. homma...

Kyllä olen myöhemmin antanut palautetta siitä, millaisilla asioilla voi vitsailla ja millaisilla ei...

Vierailija
17/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotias, koska aina kun kysyin minkä ikäinen hän on - sain ah niin vitsikkäiltä vanhemmiltani vastauksen että äiti on aina vaan 25v. Ja hän siis sai minut 38-vuotiaana... Ja joillekin sitten ihan pokkana vastasin kun kysyivät äitini ikää (näkivät että on omia äitejään vanhempi) että "meidän äiti on 25v". Justiinsa juu.

Samoin kun kysyin missä kaikkialla äiti on ollut töissä, sain vastaukseksi mm. dynamiittitehtaan ja sen että hän on porannut makarooneihin reikiä makaroonitehtaalla.. Ja minä onneton pässi menin sitten näistä puhumaan koulussa, kun aiheena oli joku "mitä vanhempani ovat tehneet työkseen" tms. homma...

Kyllä olen myöhemmin antanut palautetta siitä, millaisilla asioilla voi vitsailla ja millaisilla ei...

Vierailija
18/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, ihana :D

Minä luulin pienenä kun näin vanhempieni vanhoja valokuvia 40-50-luvuilta että silloin kaikki oli mustavalkoista ja värit tulivat vasta sitten joskus 70-luvulla.. Siis että niinku joka puolella maailma oli mustavalkoista, luonto ja kaikki :D heh, en ole kyllä järjen jättiläinen vieläkään..

Vierailija
19/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on hevoinen, ei hevonen. Olin myös vahvasti sitä mieltä, että Pikku Kakkosen postinumero pitää kirjoittaa 001001, koska siinä sanottiin nolla nolla sata yksi

kakkosen toimitus sijaitsee tampereella ja siellä ei postinumerot ala 00 (jokia on helsingin numero), vaan 30. eli pikku kakkosen posti, 30101 tampere 10

Vierailija
20/268 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sillä on iso kauha, jolla hämmennetään keitosta.