Kuinka pitkiä toivotte lapsistanne?
Nyt ei "kunhan on terve" ym vastauksia. Siis oletetaan, että lapsista tulee terveitä, tervepäisiä, fiksuja ym . Mutta pituus?
Kommentit (79)
keskimittaa +- 10 senttiä. Tytöstä sama. Itse olen 178 senttinen ja mieheni 188. Varmaan keskimittaisia tulee lapsistanikin.
mitä tahansa 160 ylöspäin. Ei se lyhyempikään vaihtoehto huono ole, mutta vaatteiden ostaminen on niin lyhyillä usein jo hankalaa (kaverit kertoneet).
Eli 13v tyttö on nyt 170cm mikä riittää loistavasti. Pojista toivon 178cm- 180cm pituisia.
Keskimittainen nainen on 165cm eli 178 senttinen nainen on naiseksi tosi pitkä ei enää keskipituinen.
Minun mieheni muuten joutui jättämään rakastamansa lajin, eli ei päässyt siinä huipulle vaikka hyvä oli koska jäi liian lyhyeksi. Nykyään valmentaa junnuja, eli tavallaan sai jatkaa lajin parissa, mutte itseltä jäi se huippu saavuttamatta. Omat lapsemme eivät ko. lajista koskaan innostuneet. Toisinaan huomaa että miestä asia harmittaa, vaikka suojattiensa kautta on lajin huippukisoihin valmentajan ominaisuudessa päässytkin.
Ainoan kerran tunnustan ajatelleeni hieman "kauhulla" kun näin miehen joka oli erityisen pitkä.
Olen tavannut ja tunnen paljon pitkiä miehiä siis sellaisia joilla 2m kilahtaa rikki. Enkä pidä sitä mitenkään ihmeenä-jopa on aivan mahdollista että lapseni kasvaa niihin mittoihin jos samaa vauhtia kasvaa kuin alusta asti.
Mutta tuo mies oli niin pitkä etten ole koskaan eläissäni nähnyt. Siis useita senttejä (silmissä näytti kymmeniltä senteiltä mutta ei sitä voi arvioida) yli sen kahden metrin.
Hän käveli kovin kumarassa.(jo aikuinen ehkä 40 mies) Liekö aina hävennyt pituuttaan/selkä vioittunut siitä pituuskasvusta? Silloin tunnustan tosiaan ajatelleeni että toivottavasti pojastani ei kasva ihan noin pitkää ikinä.
Yleisesti ottaen en mieti tai arvostele ihmisiä ulkoisesti, tunnen niin monin tavoin vammautuneita ihmisiä, jotka ovat kultaa sisältä että se on mielestäni väärin miettiä päällikuorta.
noin 170-178 cm pituista koska sen kokoiset pärjää parhaiten kadulla. isot ovat usein kömpelömpiä ja hitaampia lyömään yms.
noin 170-178 cm pituista koska sen kokoiset pärjää parhaiten kadulla. isot ovat usein kömpelömpiä ja hitaampia lyömään yms.
Mutta pienet ovat hyviä kerjäämään. Mahtuvat roskiksiin ym paremmin, siis jos kadulla aiotte asua.
Toivon, että pojista tulee noin 180-190 cm ja tytöstä 170-180 cm.
Mutta pienet ovat hyviä kerjäämään. Mahtuvat roskiksiin ym paremmin, siis jos kadulla aiotte asua.
Itse olen lyhyt...Tytöllä ei lyhyys niin haittaa, mutta pojalle on ehkä kova paikka, jos jäisi alle 170-senttiseksi.
Mieluiten 184-192 cm
Tytöt 170- 18o cm
eli pitkät ovat komeita ja kauniita
Tytöille sopiva mitta olisi 155-165cm, poika jos joskus tulee niin sopiva miehen mitta olisi joku 170-180cm.
Kummalta tuntuisi, jos lapset olisivat tosi pitkiä kun ollaan miehen kanssa normaalikokoisia/pieniä.
Tai sitten olen elänyt vain lyhyiden parissa. Mun mielestä tytöt voisi olla jotain 160-170, pojat 170-180, tytöille olisi tietysti kivaa että pääsisi vaikka missikisoihin niin halutessaan, mutta itse olen 160 ja en kyllä haluaisi olla yhtään pidempi.
En halua kovinkaan pitkää sillä minusta pitkät ovat poikkeuksetta kömpelöitä ja romuluisia. Normaali mittaisen askellus on keveää ja sulavaa.
minä 165 cm, mies 190 cm. Kaikki lapset ovat olleet syntyissään pitkiä ja pidempiä kuin monet ikätoverinsa. Luultavasti heistä tulee jotain 170 cm, toivottavasti alle 180 cm....2-vuotisennusteen mukaan esikoistyttö olisi 180 cm, toinen olis 172 cm, kolmannesta ei ole vielä enustettu kun on vauva.
Kengän numero askarruttaa että mikähän se tulee meidän tytöillä olemaan aikuisena? Mulla 35-36, miehen 46....
Tyttö 160-165 cm
Poika 170-175 cm
Itse olen 167 cm ja mies 170cm.
En haluaisi olla yhtään pidempi.
Täh? Tämä oli varmaan vitsi. Eip ole ei... :) Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, jos ei, niin älä tee. Jos on, niin älä anna asennettasi heille.
Harmi, että olet aivoistasi hukkapätkä.