Todella mustasukkainen mies+raskaus
Ollaan nykyisen mieheni kanssa oltu 4v yhdessä, harkitsin jo eroa miehen mustasukkaisuuden takia, mutta nyt tein positiivisen raskaustestin. Alkuun mies ei näyttänyt mustasukkaisuuttaan tai sitten en osannut ajatella sitä niin, mutta nyt reilu 2v se on näkynyt selvästi. En sais tavata miespuolisia ystäviäni, ravintolassa usein miehestä katson muita miehiä sillä silmällä ja muutenkin on todella omistushaluinen, minulla ei saisi olla omaa elämää ollenkaan, sillon kaikki olisi hyvin.
Olen tästä miehelle puhunut ja ettei näin voi jatkua ja hetken aina näiden keskustelujen jälkeen mies ei ole niin mustis kunnes kaikki palaa taas ennalleen. Olin jo aikeissa sanoa miehelle, että tämä meidän rakkaustarina päättyy tähän, mutta se nyt jäi kun tein plussasin. Mies ei vielä tiedä raskaudesta.
Mietin vaan, että voiko tuollaisesta mustasukkaisuudesta parantua? Muuten suhteemme on ihan kunnossa ja voisin vielä harkita jatkamista, jos tietäisin, ettei mustasukkaisuus palaa taas hetken päästä kuvioihin.
Kommentit (30)
lähde vielä kun voit. Lapsi vaan pahentaa tilannetta, mies epäilee, ettei lapsi voi olla hänen jne.
itse olisin tehnyt ihan samalla tavalla.
Tiedän monta mustasukkaista miestä, mutta en onneksi itse ole tuollaisessa suhteessa.
Voi olla että mies ei päästä sinua enää mihinkään jos jäisit.
Hänen töissä ollessaan saisit olla vauvan kanssa 24/7 kotona hoitamassa ja jopa kaupassa käynnit voisivat olla työn takana ellei mies hoitaisi niitäkin.
Eli se voi mennä siihen että mies päättää ettet saa käydä enää yhtään missään vaan olla kotona vauvan kanssa.
Joten mielestäni teet oikein jos lähdet kävelemään nyt
Mustasukkaisuudesta voi kuin voikin parantua. Pääasia, ettei miehesi ole väkivaltainen. Joka tapauksessa suosittelen pariterapiaa ja miehellesi etenin hoitoa asiassa. Hänellä on heikko itsetunto ja varmasti joitain traumoja taustalla.
Minä olen elävä esimerkki, että mustasukkaisuudesta voi parantua. Aikaa ja työtä se on vaatinut, mutta nyt luotan itseeni ja mieheeni täysin. Ja parisuhde kukoistaa.
Minusta teidän kannattaisi vielä yrittää, kun kerran sanot, että suhteenne on muuten kunnossa. Tsemppiä!
vastasin ennen kuin luin koko ketjua. Ok ap, olet jo päätöksesi tehnyt. ei sitten mitään.
Olisin ollut valmis jatkamaan, mutta kuten aiemmin jo kirjoitin niin mies ei ollut valmis mihinkään hoitoihin eikä hänestä hänen mustasukkaisuutensa ole ongelma.
Tänään muutin pois miehen luota vanhempieni luo. Muutto oli helppo kun minun omaisuutta miehen luona oli lähinnä vaatteeni ym, kaikki huonekalut miehen. Vanhemmillani on varsinaisen talon lisäksi pihalla toinen rakennus, jossa on kaksio ja jossa me lapset saimme aikoinaan opetella yksin asumista. Täällä asun ainakin toistaiseksi, jossain vaiheessa muutan omilleni, mutta täällä kestää asuntokin saada aika pitkään.
ap
Mustasukkaisuudesta voi kuin voikin parantua. Pääasia, ettei miehesi ole väkivaltainen. Joka tapauksessa suosittelen pariterapiaa ja miehellesi etenin hoitoa asiassa. Hänellä on heikko itsetunto ja varmasti joitain traumoja taustalla.
Minä olen elävä esimerkki, että mustasukkaisuudesta voi parantua. Aikaa ja työtä se on vaatinut, mutta nyt luotan itseeni ja mieheeni täysin. Ja parisuhde kukoistaa.
Minusta teidän kannattaisi vielä yrittää, kun kerran sanot, että suhteenne on muuten kunnossa. Tsemppiä!
Siitä mustasukkaisuudesta tulevat lapsetkin kärsimään.
että hänellä on ongelma ja alkaa työstää sitä. Ensimmäiseksi hänen pitäisi oppia pitämään mölyt mahassaan ja vain kestää mustasukkaisuuden tunne. Sen lisäksi hänen pitäisi antaa sinun mennä.
Mustasukkaisuus kertoo heikosta itsetunnosta ja epävarmuudesta.
Mun edellinen kihlattu oli tuollainen ja oikeastaan vielä pahempi. Vilkuilin kuulemma jokaista vastaantulevaa miestä, hameita en saanut missään nimessä käyttää, se päällä on kuulemma niin helppo harrastaa seksiä kenen kanssa vaan, helmat vaan ylös. Meikkaaminen oli kuulemma vieraiden miesten viettelyä, onneksi en meikkaa muutenkaan, mutta siitä varoiteltiin kuitenkin. Jätin miehen sen jälkeen kun sain kuonooni kun olin muka ollut yötä jonkun miehen luona, olin kyllä yksin kotona, sitä vastoin mies oli ex muijansa luona. Ikinä koskaan ei ole harmittanut että meidän suhde ei kestänyt niitä neljää kuukautta pidempään.
Mustasukkaisesta miehestä saattaa tulla myös väkivaltainen. Pärjäät kyllä yksinkin vauvan kanssa!
Nyt tiedät varmasti, että miehesi ei pidä mustasukkaisuuttaan ongelmana. Se taas tarkoittaa sitä, ettet ikinä voi olla onnellinen hänen kanssaan. Tosi hieno päätös. Olen varma, että pärjäät vauvan kanssa. Ja muista: jos mies alkaa aiheuttaa onggelmia, niin mene heti turvakotiin ja ota yhteys poliisiin. Tuollaisen asian kanssa ei kannata leikkiä, kuten on nähty.