Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko mun 4-vuotias häiriintynyt vai puhuuko muut tälläisiä...

Vierailija
04.01.2010 |

"mä ammun konarilla meiän talon"

"jos sä käsket mut nukkuun, mä ammun mun sänkyä singolla"

"älä koskaan enää katso mua silmiin tai mä huitasen"

Eilen sanoi isälle jopa tappavansa isän, mutta keskustelun jälkeen itki kovasti ja sanoi ettei oikeasti tee niin. On oikeasti kiltti ja hoivaava isoveli pikkusiskolle, jääräpää mutta ei paha, paitsi puheissaan... Ja isoveli on koulussa, sieltä nää jutu on opittu..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mennessä karjui että mä en tykkää kenestäkään, mä vihaan asua täällä kodissa. Iltarukouksen jälkeen sanoi että kiitos äiti kun peittelit mut, sä olet paras äiti maailmassa.. Ja isälle sanoi kiitos kun leikit mun kanssa legoilla, sä olet tosi rakas mulle... Tulta ja tappuraa, syvää rakkautta ja vielä syvempää vihaa...

Vierailija
22/25 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaa särkeä äidin tai isin moottorisahalla raivon puuskassaan.. Ja seuraavassa hekessä rakastaa niin että sydän meinaa pakahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän tyttö 5v uhoo kans välillä hajottavansa koko talon.

Vierailija
24/25 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko se vielä suloista kun ekaluokkalainen poika sanoo luokkakaverilleen, että haluaisi ampua aivot tohjoksi?

Vierailija
25/25 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni lapset leikkii tuhoamista ja tappamista käsitelläkseen näin vakavia asioita ja oppiakseen hallitsemaan itseään. Leikeissä täytyy antaa lapselle tilaa käsitellä omaa ja muiden väkivaltaa, mutta tietenkään ketään ei oikeasti satuteta. Puheet voi musta kuitata sanomalla ettei noin saa toiselle puhua, kosta siitä tulee toiselle paha mieli.