Miehen sterilisaatio - kokemuksia
Hei,
Odotan viimeisilläni viimeistä lastamme ja olemme miettineet että mies menisi sterilisaatioon. Miten sitä lähdetään hakemaan, varaako mies ihan terveyskeskuksesta ajan josta saa lähetteen eteenpäin? Miten pitkä mahtaa olla jonotusaika?
Itse operaatiosta, miten kivulias on ja miten kauan kestää toipuminen?
Kommentit (5)
Ei sivuvaikutuksia eikä haittoja jälkeenpäin.
Kivusta en osaa varmaksi sanoa, kun en ole mies, mutta kun kerran vitsailin, että pitäiskö piuhat taas kuroa umpeen, haluan vielä yhden vauvan, niin mies kiljaisi, ettei hän siihen rääkkiin enää lähde.
Mutta tuskin silti vetää vertoja synnytyskivuille.
laita itsellesikin paperit kuntoon, jos tarvitset hätäsektion niin tekevät sen siinä samalla ja jos ei tarvita mietit sitten, että kumpi menee.
Itse täytin paperit pitkän harkinnan jälkee, kuinka ollakkaan tarvittiin sektio, tehtiin samalla sterill. en ole katunut yhtään.
miehen strilisaatioon. Toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa maanantaina, sai loppuviikon sairaslomaa. Paikat olivat pari päivää vähän arkoina, mutta mies pystyi kävelemään ja käymään vessassa jne. Nopeasti toipui, eikä ole kaduttanut miestä päätös. Erektioon ja seksiin sterilisaatio ei tietenkään mitenkään vaikuta.
onko mitään "sivuvaikutuksia" ilmennyt?
Kiinnostaisi täälläkin!
Sen saa myös terveyskeskuslääkäriltä jne. Täällä kesti noin puoli vuotta päästä itse operaatioon.