Palaan töihin kahden vuoden tauon jälkeen. En ole koko aikana ottanut mitään yhteyttä töihin.
Onko mun nyt pakko huomenna soittaa, onko jotain mitä pitää sopia? Vai menenkö vain avaimella sinne suoraan kello 8?
Kommentit (85)
Olet sen verran mielenkiintoinen tapaus, että olisi kiva kuulla miltä töihinpaluu tuntui.
jos meillä jostain henkilöstä ei kuulu mitään kahteen vuoteen niin oletus on että ei ole takaisin tulossakaan.
Tätä ketjua lukiessa nousee kyllä niskavillat pystyyn. Ihan siksi, että olen viestintäalan ammattilainen, enkä pysty käsittämään miksi ihmiset eivät pidä yhteyttä, VIESTI asioitaan ja tiedota elämästään.
En tarkoita, että ap olisi jotenkin tai mitenkään tiedotusvelvollinen työnantajalle, mutta tää haiskahtaa niin typerälle jutulle, että vaikea uskoa tän olevan totta.
Ap, jos sua ei ole kiinnostanut kahteen vuoteen duunipaikka pätkääkään, miksi sitten edes täällä kysyt mitä tehdä, miten palata?
Jos olisit toiminut kuten fiksut ihmiset toimii, olisit ollut yhteydessä työnantajaasi/firmaan/henkilöstöosastoon/tms jo syksyllä/loppuvuodesta ja KERTONUT, että olet palaamassa. Jos et muuten niin vaikka ihan vaan siksi, että se on FIKSUA ja antaa sinusta satakertaa paremman kuvan kuin se, että pölähdät duunipaikkaan kahden vuoden jälkeen töihin paikkaan jossa kyllä on huomattu, ettei kiinnosta pätkääkään. Tai soitat päivää ennen viikolla, jolloin todella monet ovat vielä lomalla(!!!), että nyt mä tuun...!
Voi elämän kevät. Toivoa sopii, että toimistorutiinisi jatkuvat kuin et olisi poissa ollutkaan mutta en jaksa uskoa siihen. On käsittämätöntä miksi ihmiset tekee elämästään niin vaikeaa. Jos ajattelisi asioita vähän etukäteen niin ei tarttis ihmetellä jossain av:lla elämän perusasioita.
T: kotiäiti/tiedottaja/yrittäjä
Itse olen henkilöstöpuolen esimies ja ihmettelisin kyllä kovasti, jos näin passiivisella otteella tullaan takaisin töihin. Eikö ap:lla ole ollut edes ketään työkaveria, johon on tullut pidettyä yhteyttä? No, oli miten oli, soita nyt heti VÄLITTÖMÄSTI työpaikkaasi vanhalle pomollesi.
2 kk ennen paluuta.
Kaikilla kolmella äitiyslomallani on käynyt niin, että esimieheni on vaihtunut eikä uusi ole edes tiennyt minusta. Ei meillä ainakaan mitään listoja pidetä hoitovapaalaisista eikä kukaan ole selvillä milloin kukakin on tulossa takaisin. Kyseessä iso kansainvälinen firma.
Minusta aika omituista tehdä noin kuin ap suunnittelee, että vain menee takaisin mitään etukäteen sopimatta. Oletko varma, että edes pääset sinne enää 2 v takaisilla avaimillasi?