Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palaan töihin kahden vuoden tauon jälkeen. En ole koko aikana ottanut mitään yhteyttä töihin.

Vierailija
04.01.2010 |

Onko mun nyt pakko huomenna soittaa, onko jotain mitä pitää sopia? Vai menenkö vain avaimella sinne suoraan kello 8?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko työpaikka vielä tallella?

Vierailija
42/85 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW, ap millä alalla työskentelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen palaamassa silloin ja silloin. Vähän työn luonteesta riippuen paluusi voi tarkoittaa uudelleen järjestelyjä tai suunnittelua siitä, mitä ryhdyt tekemään, esim. asiantuntija tehtävissä. Jonkun pitänee suunnitella uudelleenperehdytyksesi jne.

Esimies ja lähimmät työkaverit voivat olla jopa vaihtuneet, jolloin kukaan ei muista sinua eikä välttämättä muista, että olet palaamassa. Ota ihmeessä luuri käteen ja ilmoita itsestäsi. Tai mene hyvissä ajoin käymään paikan päällä.

Vierailija
44/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa olisi kiva tietää kenet tapaat ja kenen kanssa sovit työtehtävistäsi (voihan esim. olla, ettei vanhaa työtehtävää enää sellaisenaan ole).

Minä siis ihan hyvät tavat huomioiden soittaisin ;)

Vierailija
45/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä vähän äimänä, jos ihminen tulisi noinkin pitkän ajan jälkeen takaisin ilman, että muistuttaa itsestään ollenkaan. Riippuu tietysti työstä. Jos olet liukuhihnalla, kaipa sinut joku perehdyttää tai jotakin? Minkälaisia tehtäviä teet?

Vierailija
46/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy huomena muistaa soittaa. Auttakaa pliis jänskääjää, mitä mä sanon, ja kenelle mä soita? Pomolle, henkilöstösihteerille, kiertävään numeroon???

ap

Vierailija
47/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
48/85 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
49/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen aikaisemmin olisi kannattanut olla yhteydessä - eipä anna kovin hyvää kuvaa sitoutumisestasi/kiinnostuksestasi työhösi.

Vierailija
50/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on myös ihmeellistä ettei työpaikalta ole kuulunut mitään...

Vierailija
51/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työntekijästä itsestä ei mitään ole kuulunut.

Vierailija
52/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoitovapaa loppuu! Mitä mun ois pitänyt soitella? Kysellä kuulumisia vai?

ap

Vierailija
53/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoitovapaa loppuu! Mitä mun ois pitänyt soitella? Kysellä kuulumisia vai? ap

Ei huono vaihtoehto, kahdessa vuodessa on ehtinyt tapahtua yhtä sun toista. Toivottavasti sinulla on vielä paikka odottamassa.

Vierailija
54/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä se työpaikka sieltä olisi hävinnyt??

Vierailija
55/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos esimiehesi on vaihtunut ja soitat uudelle, että olet tulossa töihin, ihmettelee varmaan kuka edes olet.

Olisi kannattanut jo 2 kk aikaisemmin ilmoittaa, että hoitovapaasi loppuu ja palaat silloin ja silloin töihin.

Luuletko tosiaan, että heillä joku kalenteri edessä, jossa on jokaisen työtekijän hoitovapaat yms. tiedossa päivän tarkkuudella.

Vierailija
56/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä se työpaikka sieltä olisi hävinnyt??

Vierailija
57/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normi työpaikoissa luulisi olevan jonkunlainen henkilöstöhallinta, josta kaikki tällaiset jutut näkyy! Joten ihan naurettavaa kirjoittaa ja väittää täällä että ap olisi unohdettu ja että työtä ei enää olisi.. jos ei olisi, niin sillon olisi tullut irtisanomislappu kotiin ja sekään ei ihan noinvaan onnistu, kun on perhevapailla!

Vierailija
58/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa vielä 17:lle, että jos siellä on joku muu tekemässä ap:n töitä, niin silloin se joku muu lähtee sieltä pois, jos ei kahta tarvita! Työpaikkailmoituksissakin haetaan usein sijaisija äitiyslomille/hoitovapaille, joissa on hyvin tarkasti ilmoitettu päivämäärät!

Vierailija
59/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normi työpaikoissa luulisi olevan jonkunlainen henkilöstöhallinta, josta kaikki tällaiset jutut näkyy! Joten ihan naurettavaa kirjoittaa ja väittää täällä että ap olisi unohdettu ja että työtä ei enää olisi.. jos ei olisi, niin sillon olisi tullut irtisanomislappu kotiin ja sekään ei ihan noinvaan onnistu, kun on perhevapailla!

Ei niin, irtisanomislappu on odottamassa entisellä työpöydällä.

Vierailija
60/85 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

virasto, joten henkilöstöhallinta löytyy. Kyllä uskon että siellä ollaan perillä milloin palaan, ainakin edelliset hoitovapaalaiset oli selvästi merkitty kalentereihin. Tuskin siellä nyt on asiat kovin leväperäiseksi muuttuneet.

Meinaako joku että jos ei kysele kuulumisia, tulee fudut?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan