Miten te löydätte alesta lasten toppavaatteita?
Jätin tytölle ostamatta toiset toppahousut, kun ajattelin, että ostan sitten alesta. Nyt on alet kierretty eikä yksiäkään henkselillisiä toppahousuja löytynyt. Nyt pitää sitten pärjätä yksillä :( Muutenkaan en löytänyt toppavaatteita kuin ihan pienille, haalari-ikäisille lapsille. Omani on jo 6-vuotias ja olisin voinut ostaa uuden takki-housuyhdistelmänkin tai sitten ne pelkät housut, mutta eipä ollut missään.
Kommentit (32)
että kyllä niitä pienille suositellaan ainakin jos on päivähoidossa. Lapsi osaa alle 3-vuotiaana pukea haalarin itse päälle, mutta takki-henkselihousuyhdistelmää ei saa välttämättä vielä 4-5-vuotiaskaan kunnolla päälle ilman apua.
takki-henkselihousut itse päälle. Kaveri myös 3v oli kylässä ja ihan itse pojat kyllä puki kun pihalle halusivat.
aina haalari. Nyt täyttää maaliskuussa 5v ja ajattelin ostaa 2-os välikausipuvun ensimmäistä kertaa. Toivottavasti tulee vähän paremmin kevätpukuja kuin mitä toppaa tuli syksyllä. Asutaan pohjoisessa pienessä kaupungissa ja marketit ainoat kaupat mistä saa kunnon ulkovaatetta ja niihinkin siis vähän valinnanvaraa tänä vuonna. Pitää vissiin alkaa katselemaan netistä...
Kun menee heti ennakkoaleen (ilmoitetaan kanta-asiakkaille, mutta ketään ei ovelta käännytetä)saa miltei varmuudella juuri ne vaatteet mitkä haluaakin. Varsinainen ale alkaa aina vasta vähän myöhemmin. Käyn sekä talvialessa että kesäalessa.
Ja Travallen myymälä on siis Tampereella.
Kaksi lasta sai ulkovaatteet (haalarit) itse päälle, loput 10 tarvitsi apua. Niissä housissa nimenomaan nappi tuottaa ongelmia ja takin vetoketjun kohdistaminen. Ei yleensä onnistu 3-vuotiaalta. Sulla on taitava lapsi.
että kyllä niitä pienille suositellaan ainakin jos on päivähoidossa. Lapsi osaa alle 3-vuotiaana pukea haalarin itse päälle, mutta takki-henkselihousuyhdistelmää ei saa välttämättä vielä 4-5-vuotiaskaan kunnolla päälle ilman apua.
Joskus (ei edes joka viikko) saattaa tarvita apua housujen nepparin kanssa jos alla paljon vaatetta. Itse saa vetoketjun takista kiinni ja housuista laittaa lumistopparitarrat vai mitkä ne nyt onkaan kunnolla kiinni ettei kenkiin pääse lunta. Samoin osaa laittaa paidan helman nätisti housuihin. Uskoisin siis muidenkin samaan kykenevän kun meillä ei ole mitenkään yltiölahjakas lapsi vaan ihan tavallinen kolmevuotias.
Meillä tämän vuotinen 2-os Reima Tec. Housussa on vetskari ja tarrat päällä. Nousee edestä ja takaa todella ylös. En oikein ymmärrä miten pitäisi pyöriä että lunta selkään saisi. Erääsä toisessa mallissa mitä katsoin ei housuissa ollut edes vetskaria. Sovitimme myös sitä ja hyvin sujahti jalkaan.
Tänä vuonna en löytänyt toppahousuja (kunnollisia) en alesta enkä sitä ennen.
Budget Sportissa oli hyvän tuntuisia mustia toppahousuja irroitettavilla henkseleillä kokoon 116-122 asti. Olisin ostanut muuten, mutta 128 oli tietysti jo loppu.
Jesper Junioreissa on kahta väriä Reiman toppahousuja, joissa selässä pieni korotus ja irroitettavat henkselit. Näissä ainakin viime viikolla oli hyvin kokoja ja lisää tavaraa tuli viikon aikana. Materiaali tosin oli aika löpero, mutta kyllä tällä lumen määrällä pitäisi kestää.
ruotista nettikaupasta molo kidsin ihanan pinkkioranssin haalarin ensi talveksi, postikuluineen 97 e. ei paha. mut onhan noita toppa-aleja nyt joka paikassa. en vaan halunnut tänä vuonna (tai siis ensi talveksi) markettihaalaria. oz babyssä ainakin kaikki topat -30 % alessa, paljon myös -40 %
Tänä vuonna ostin toiselle jostain Elloksen "mikä hyvänsä tuote -50%" -tyyppisestä tarjouksesta (ja joo, tajuan että aaveella pitäisi olla merkkituotteita, mutta kun meidän lapset eivät vielä tajua niistä mitään), toiselle taas jo joskus viime vuonna Jesper Juniorin tai jonkun vastaavan firman alesta. En muista tarkalleen milloin se oli, mutta ainakin arvioni siitä minkä kokoinen lapsi tulisi olemaan seuraavana talvena osui suht oikeaan.
Nimenomaan taantuman takia. Siksi valikoima on suppeampi ja iso osa vaatteista myydään jo normaalihinnalla. Aleen on jäänyt todella vähän vaatetta.
Itsekin olin valikoimaan pettynyt, jo siihen normaalihintaiseenkin.
http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_…
remun henkselihousut tarjouksessa,jos sininen käy.
Ja aina tähän asti onnistunut löytämään kolmelle lapselle kaiken edullisesti, ulko-ja sisävaatteet. Ruotsista, suomesta, tanskasta, englannista, saksasta, hollannista ja usasta.
siis ne vähät mitä oli vielä jäljellä. Kelit on ollut semmoisia että kauppa käy.
meillä olisi yhdet ylimääräiset Jonathan-merkkiset olkaimelliset toppahousut kokoa 116cm ja väri suklaanruskea.
Käytetty on kerran, poika joka myöskin on laiha, ei tykännyt ollenkaan, vaan halusi käyttää vyötärömallisia mielummin. Koki, että vissiin oli liian tiukat kun laittoi olkaimet sopivan kireälle ja jos löysti, niin sitten tippuivat olkapäiltä liian helposti.
Löytyvät Vantaalta, ja jos sopivaa hintaa tarjoat niin kaupat kyllä syntyvät.
Voit viestittää carelia[at]kolumbus.fi