Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vichy ihonhoitotuotteista tietäviä?!

Vierailija
04.01.2010 |

Ongelma kuiva iho, joka talvella ihan muuttuu atooppiseksi. Siltikin aina ollut rasvoittuva muuten ja finnejä tulee varsinkin leuan ja joskus poskien alueelle. Tukkeutuneita ihohuokosia myös.

Kyselin jo aiemmin neuvoa iho-ongelmiini tällä palstalla ja joku suositteli Vichyä. No mitkä noista tuotteista (niitä kun tuntuu tuolla www.vichy.fi sivuilla olevan niin monta) minun kannattaisi ottaa? Siis tarkoitan puhdistukseen ja kosteutukseen. Normaderm ehkä puhdistukseen, mutta kannattaisiko ottaa joku rasvaisempi sitten päivä ja yövoiteiksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis on vielä kotona tuota Vichyn Normadermin kosteusvoidetta. Voisiko sen käyttää yövoiteena, sillä siitä oli selvästi apua silloin kun nuoret käytti sitä päivällä. Suurin ongelma siinä on se kalvon tuntu ja meikit ei levity sen päälle hyvin?

Vierailija
22/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se ainoa joka on auttanut! Olen viimeiset viisi vuotta ensimmäisen raskauden jälkeen kärsinyt aknesta, ja nyt olen puoli vuotta, vähän reilu, käyttänyt ProActiven tuotteita. Ne tosiaan auttoivat. Finnejä (isoja kipeitä ja tulehtuneita ) ei enää tule, mustapäivtä kllä on edelleen mutta se ei niinkään haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä myös vastaavanlainen kuiva iho, johon tulee näppyjä. Meillä oli käytössä Vichyn Normadern-päivävoide, mikä vei finnit, mutta tytöistä se on epämielyttävä käyttää, kun siitä jää iholle kireä kalvo. Käyttääkö he sitä liikaa vai onko muilla samanlaista. Lisäksi heillä oli tällöin käytössä Biothermin muistaakseni sensitive (oli valko-turkoosi herkän ihon pullo,mikä vaahtosi, mutta sitä ei ilm. enää saa). Saivat ihon niillä kuntoon. Nyt tytöt ei usko ohjeitani vaan haluaisivat ProActivia television mainoksen uhreina...Meillä on lisäksi Hjeronymuksen acne reliefiä finnien päälle, mutta tästäkään he ei tykkää vaan käyttää rajumpaa brevoxyliä, "että joskus saa ne finnitpois". Olen tuosta kuivan ihon kostutuksesta puhunut, mutta josko täältä saisin lisää tukea niin voin nämä keskustelut heille näyttää...:) kun terveydenhoitajaäidin sanaan ei voi luottaa...;D

Vierailija
24/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iJa se Normaderm päivävoide, voiko siihen päälle laittaa luontevasti värivoiteen vai paakkuuntuuko?

[/quote]

Vierailija
25/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli käytössä Vichyn Normadern-päivävoide, mikä vei finnit, mutta tytöistä se on epämielyttävä käyttää, kun siitä jää iholle kireä kalvo. Käyttääkö he sitä liikaa vai onko muilla samanlaista.

Vierailija
26/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaderm on oikasti rasvaisen ihon sarja. Uskokaa jo, että se on liian stydi, jos ihoa kiristää.

Voi todellakin olla finnejä, vaikka ei olisi rasvainen iho. Joten kannattaa kokeilla jotain muun ihotyypin tuotetta.

Vichyltä löytyy kyllä ihan eri ihotyypeille sopivia tuotteita. Ja ne on oikeasti laadultaan lux-kosmetiikkaa, hinta vaan kuluttajaystävällisempää.

Vierailija
27/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täysin, että kalvo johtu varmaan siitä, että on väärä tuote ja niille kenelle sitä ei tule, on rasvainen iho! Kiitos tiedosta, sillä nyt sen vasta tajusin:)

ps. kävin ostoksilla jo. Mulle osui hyvät myyjät sokoksessa ja apteekissa. Etukäteen menin katsomaan tuota Avenea ja lopulta siihen pääsyin ja moneen muuhunkin....:)

Ostin siis puhdistukseen Avenen Extremely gentle cleancer, kuorintaan Vichyn Purete Thermale (kaikille ihotyypeille), kasvovedeksi Avenen Gentle toner (kaikille ihotyypeille) ja silmänympäryksille Avenen Soothing eye contour cream (tällä kuivaihoisella tytöllä tosi kuivat silmänympärykset paikoitellen). Kosteusvoiteena ajateltiin tyttöjen käyttävän muualla ihan humektania/Aqualania, joita on kotona. Sitten meillä on kotona sitä Vichyn Normadernia, jota vois kokeilla käyttää yöllä vain niihin näppyläkohtiin Brevoxylin tilalle. Siitä ne neuvoi pitämään taukoa ja olen sitä jo tytölle sanonutkin.

Jos jotakin kiinnostaa, niin voin kertoa myöhemmin miten nää tuotteet toimii:) Voin kertoa myös hinnat, jos jotain kiinnostaa. Kuittia ei ole tässä, joten heti niitä en muista erikseen. Lisäksi kassalla myyjä antoi kaupanpäälle Vichyn shampoon kuivaan päänahkaan (sopii just meidän tytöille!) ja meikkipussin:) Oli kiva yllätys, kun tuo ei vaikuttanut ostopäätökseen.

Vierailija
28/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomasin sitten käyttäväni sitä ihan liikaa. Vastaus tuli myöhässä, mutta hyvä, että löysitte uusia tuotteita tilalle.

Vierailija
29/34 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt oli ihan innoissaan ihonhoitoillasta, kun uusia tuotteita kokeiltiin. oli kiva ilta ja heillä hyvä mieli. Oikein sanoivat, että ihanaa äiti, kun pidät meistä niin hyvää huolta ja otat ongelmamme vakavasti. Voi että mulla on hyvä mieli:)Lisäksi tyttöjä päivällä harmitti, kun kesän jälkeen alkoi pianotunnit ja ope oli meille tulossa. Varsinkaan nuorempi ei olisi halunnut anää jatkaa soittamista. No ope tuli ja sillä oli aivan ihania kappaleita mukanaan, joista tytöt sai valkata minkä haluaa opetella: nuorempi valkkas Nightwishin nemon ja vanhempi Titanicin My heart will go on. Kyllä he olivat mielissään eikä pianonsoitto harmittanut:)

Vierailija
30/34 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

farmaseuteilta tai kosmetologeilta apua ongelmaasi. Ihotyypillesi on Normaderm purifying cleancer kyllä liian kuivattava, jos sen on jo muutekin tosi kuiva/pintakuiva. Sarjasta löytyy sullekin sopiva puhd.tuote ja hellävaraisempi. Päiväksi Aqualia thermal sarjasta jompi kumpi vaihtoehto ja yöllä sitä samaa tai nutrilogie 1 tai 2 (jos haluat oikein elvyttävää).Toinen hyvä sarja on Avene, jos vähänki tapuisuutta atopiaan.

t. farmaseutti

Vierailija
31/34 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin ostamaan

Avenen extremely gentle cleanser puhdistukseen

ja Aqualia thermal thick voiteeksi. Harmittaa kun en ostanut kasvovettä aamupuhdistukseen. Olin aika lähellä ostaa sen Normaderm kasvoveden, mutta apteekin työntekijä (en usko, että oli farmaseutti) sanoi sen olevan liika kuivattava minulle. Nyt vielä mietin, että minkä kasvoveden ostaisin. Joitakin voiteita sain testeriksi, mutta kasvovettä niillä ei ollut testerinä. Ja ehkä ensi kuussa kun rahatilanne on parempi voi miettiä seerumeita ja kasvonaamioita/kuorintaa. Katsotaan nyt kuukausi kuinka nämä toimii. Kaapissa on jotain halppisversioita siksi ajaksi.

Iho on kyllä pehmeä ja Avenen cleancer oli kyllä todella erilainen verrattuna Cliniquen puhdistusvaahtoon. Sellainen geeli ja pehmeä. Itsellä aina on tuntunut, että puhdistaako kunnolla kun ei vaahtoa, joten pitää vähän muuttaa omaa mentaliteettia.

Niin ja ei ollut mielestäni kallista: Aqualia thermal thick 40ml oli 15.90 ja Avenen puhdistusgeeli 21 euroa.

Vierailija
32/34 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tulla antamaan updatea.

Atooppiset ihottumalaikut on kadonneet (ilman kortisonia), iho on sileämpi ja meikin kanssa jopa kaunis. Aivan kuin ryppyjäkin olisi vähemmän (varmasti kun iho ei ole enää kuiva kuin korppu). Tällä hetkellä kuukautiset ja yhtään uutta finniä ei ole ilmaantunut, mikä on jo suuri ihme. Tukkeutuneet ihohuokoset vielä vaivaa, mutta varmaan ajan myötä siihenkin tulee helpotusta. Toivottavasti tämä jatkuu! Avenen gentle cleancer on kyllä ehdoton ja Vichyn Thermal hyvä myös. Tosin sain mukavasti myös näytepakkauksia, joten olen kokeillut myös Vichyn Baum joka on tosi täyteläistä ja ihanan tuntoista. Myös joku Avenen kuivalle iholle tarkoitettu rasva on tosi kivan tuntoista.

Eli suosittelen Vichyä ja Avenea kaikille kuivasta pintaihosta ja muuten rasvaisesta ihosta kärsiville. Ainakin vielä.

Vierailija
33/34 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa minäkin valita seuraavaksi Vichyn tuotteita. Olen ollut kyllä tyytyväinen myös Favoran hoitavaan yövoiteeseen.

Vierailija
34/34 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet ovat kalliita ja sitäpaitsi minulla turposi koko naama kun käytin Vichy-rasvaa. Turvotrus kesti monta päivää.

Apteekin tuote

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän