Itsenäinen ja vahva nainen on aina kylmä, kova ja tunteeton
Sellainen ei voi olla lämmin, pehmeä, herkkä. Näyttää tunteitaan, itkeä.
Kommentit (25)
tuus nyt Tero mussukka sieltä kaapista pois niin saat halin sitten...
Olen kylmä, kova ja tunteeton nainen. En kyllä tiedä, kuinka itsenäinen ja vahva olen.
Näin se on, katsokaa vaikka Marinia.
Vierailija kirjoitti:
pitäskö sun hakea apua tuohon pakkomielteeseen?
Niin tai sitten tuollainen tyyppi vain esittää vahvaa ja itsenäistä.
Niin olen. Tulehan Tero tänne, niin saat kylmää kyytiä.
Äipän kanssa asuva mies on yksinkertainen ja säikky ja outo.
Tää ap on se AINA- Eemi. Hän on myös kehitysvammainen
Minä olen munamies, minä olen munamies, minä olen mursu. Kutsukkidu!
Vierailija kirjoitti:
No eihän se noin mene.
Minä olen mursu on ihan väärin, kun siinä lauletaan oikeasti: "Minä olen Wahlroos".
Vahva, itsenäinen ihminen itkee ihan yhtä lailla silloin, kun jotain surullista tapahtuu. Tunteiden kokeminen ja näyttäminen eivät ole heikkoutta, vaan normaalia ihmisyyttä. Ero on siinä, että vahva ihminen ei jää avuttomasti kiinni suruun loppuelämäkseen, vaan käsittelee tunteensa ja jatkaa eteenpäin.
Itsenäisyys puolestaan tarkoittaa sitä, että ottaa vastuun omasta elämästään. Itsenäinen ihminen ei odota, että muut tekevät hänen puolestaan päätökset, ratkaisevat hänen ongelmansa tai toteuttavat hänen unelmansa. Hän asettaa omia tavoitteita, tekee suunnitelmia niiden saavuttamiseksi ja on valmis näkemään vaivaa niiden eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se noin mene.
Minä olen mursu on ihan väärin, kun siinä lauletaan oikeasti: "Minä olen Wahlroos".
Mutta minä olen mursu. Tsukukkidu!
Itsenäisyys ei tarkoita sitä, että haluaa tehdä kaiken omalla tavallaan tai että haluaa tehdä kaikki yksin. Se tarkoittaa sitä, että pystyy pärjäämään erilaisissa tilanteissa, pitämään kiinni omasta hyvinvoinnistaan eikä ajaudu esimerkiksi läheisriippuvaisiin suhteisiin tai tilanteisiin, joissa oma identiteetti, rajat tai tarpeet unohtuvat muiden vuoksi. Itsenäisyys on tärkeä ominaisuus molemmilla sukupuolilla.
Hyvä kun oivalsit, kuka itseäänkunnioittava nainen on nyrkin ja hellan välissä jos hänen isoäitinsä oli siihen pakotettu, ainoa asia missä Suomessa on menty eteenpäin, miehet taantuneet ämmämäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin olen. Tulehan Tero tänne, niin saat kylmää kyytiä.
Mukiloidaan niin, ettei muutamaan viikkoon kävele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäskö sun hakea apua tuohon pakkomielteeseen?
Taustalla 100 %: nen kateus !
Outoa, minusta asia on täysin päinvastoin.