Iltalehden juttu seksikkäimmistä naisurheilijoista(linkki!)...
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009122210830359_ur.shtml on listattu muka-seksikkäimmät naisurheilijat. Voisko joku kertoa mulle mitä seksikästä on ykköseksi rankatussa uimarissa? Hirveet silmäpussit ja liian kapea suu isoine hampaineen?? Top 5:n joukossa on minun silmiäni miellyttävät vain kolmanneksi rankattu nyrkkeilijä ja 5. rankattu alppihiihtäjä.. Muut liian teennäisiä ulkonäöltään taikka yksinkertaisesti liian rumia... :)
Kommentit (12)
Minua ihmetyttää nämä naisurheilijat, jotka sitten aina menestyttyään lähtevät johonkin playboy-tyyliseen mukahaastatteluun esittelemään itseään. Urheilumenestyksen varjolla pääsevät julkkishuorien rinnalle. Ketä te pyritte hämäämään? Jättäisitte urheilun ja listautuisitte jonnekin sihteeriopistolle itseänne levittelemään tai rekisteröityisitte irkkalleriaan niin kuin teinilutkatkin.
maailmanmenoa
Lopputulemana todettakoon, että oli ylipäätään aika kaukaa haettua tehdä tuosta juttu suomalaiseen lehteen. Listalla kun oli 9 amerikkalaista ja yksi japanilainen, lähes kaikki suomalaiselle (ja osin eurooppalaiselle) yleisölle lähes tuntemattomia ja kaikki lajeista, jotka eivät ole skandinaviassa niitä aivan kaikkein seuratuimipia.
Muutenkin Yhdysvaltalaisen tahon laatimiin paras se ja tämä -listoihin on syytä suhtautua lähinnä huvittuneisuuden saattelemana, jos listan koostumus paljastaa, että laatijalle Yhdysvallat= koko maailma.
Lisänumerona vielä se, että listan kärkisijoille tuntui pääsevän sen hyveen saattelemana, että on poseerannut FHM:n pikkutuhmissa, hieman mauttomissa ja vahvasti tietokoneavusteisissa biksukuvissa.
Kauniita naisia, mutta valitettavan matala julkaisukynnys.
Ja nyrkkeilijä tosiaan ihan kaunis myös. Mutta minun mieleeni on eniten juuri tuo alppihiihtäjä.
oli paras. Oli luonnolisennäköinen ja silti sympaattinen.
Muut oli jotenkin tällättyjä
miksi urheilijoita pitää rankata ulkonäön mukaan.
..hyvä ettei vika ole mun silmissä vaan muutkin näkee saman kuin minä. Alppihiihtäjä oli myös ap:n mielestä selkein ykkönen, mutta veikkaan että maailmassa olisi paljon kauniimpiakin naisurheilijoita kuin yksikään noista neljästä muusta... :)
..paitsi ehkä kroppa, mutta sitä ei kyl siinä kuvassa näkynyt, joten...
ja mun mielestä kaikki niistä oli kyllä seksikkäitä, varsinkin se uimari. Ehkä vähiten se alppihiihtäjä pipo päässään, mut sekin ok.
Lopputulemana todettakoon, että oli ylipäätään aika kaukaa haettua tehdä tuosta juttu suomalaiseen lehteen. Listalla kun oli 9 amerikkalaista ja yksi japanilainen, lähes kaikki suomalaiselle (ja osin eurooppalaiselle) yleisölle lähes tuntemattomia ja kaikki lajeista, jotka eivät ole skandinaviassa niitä aivan kaikkein seuratuimipia.
Muutenkin Yhdysvaltalaisen tahon laatimiin paras se ja tämä -listoihin on syytä suhtautua lähinnä huvittuneisuuden saattelemana, jos listan koostumus paljastaa, että laatijalle Yhdysvallat= koko maailma.
Lisänumerona vielä se, että listan kärkisijoille tuntui pääsevän sen hyveen saattelemana, että on poseerannut FHM:n pikkutuhmissa, hieman mauttomissa ja vahvasti tietokoneavusteisissa biksukuvissa.
Kauniita naisia, mutta valitettavan matala julkaisukynnys.
vaan nimenomaan seksikkyyden mukaan. Ja onko heteronainen oikea ihminen silloin arvioimaan kuka on seksikkäin?
Mun mielestä se alppihiihtäjä ei todellakaan ole seksikäs, vaikkakin on nätti, söpö ja luonnollinen. Seksikkyyttä ei ko. naisessa ainakaan tuossa kuvassa ole tippaakaan.
..mun mielestä seksikkyys kyllä vaatii myös naaman - pelkkä kroppa ja tekemällä tehty seksikäs kuva mediaa varten ei riitä - ei ainakaan pitäisi riittää... T: AP, a bi-sexual mommy... :)
-mies38v-