Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio enää ostaa itselleni yhtään vaatetta/kenkäparia

Vierailija
03.01.2010 |

ennen kuin olen saanut töitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa penninvenytystä on elämä, nyt kun mies opiskelee ja itsekin olen pienituloinen ja on 2 lasta.

Vierailija
2/3 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vars. työtön, vaan opiskelija, jonka opintotuki loppuu kesäkuussa. Viimeistään sitten on saatava töitä opintojen oheen ja samalla pitäisi harjoittelukin suorittaa palkallisena, koska en saa mitään harjoittelutukea, koska olen jo maisteri (alalta, jolla ei ole töitä, ainakaan mulle...)

Mies on onneksi töissä, mutta kun on aika paljon lainaa maksettavana, ei kovasti ylimääräistä jää. En vain enää kehtaa käyttää rahaa itseeni, kun jo vuosia olen elänyt pitkälti miehen siivellä..

Yksi alle 2v lapsi meillä on...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin asuntolainaa ja kaksi lasta elätettävänä. Ei ole helppoa tai halpaa. Itse käytän kirppisrytkyjä. Vaikka olenkin aina ollut sitä mieltä että raha ei tuo onnea niin kyllä tämä asennetta vaatii. Vaikeinta on kun työkaverit esittelevät omia ihania ostoksiaan ja kertoilevat ulkomaanmatkoistaan jne. Meillä ei ole nyt varaa edes Viron risteilyyn.

Tsemppaukset vaan sinnekin!

ed

Minä en ole vars. työtön, vaan opiskelija, jonka opintotuki loppuu kesäkuussa. Viimeistään sitten on saatava töitä opintojen oheen ja samalla pitäisi harjoittelukin suorittaa palkallisena, koska en saa mitään harjoittelutukea, koska olen jo maisteri (alalta, jolla ei ole töitä, ainakaan mulle...) Mies on onneksi töissä, mutta kun on aika paljon lainaa maksettavana, ei kovasti ylimääräistä jää. En vain enää kehtaa käyttää rahaa itseeni, kun jo vuosia olen elänyt pitkälti miehen siivellä.. Yksi alle 2v lapsi meillä on... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi