Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käytit rahaa kouluikäisen lahjoihin?

Vierailija
22.12.2009 |

Tai millä summalla luulet että yhteensä saa lahjoja, mukaan otettuna sukulaiset ym.

Mun 9v poika saa noin 350 eurolla, tässä mukana kaikki sukulaistenkin antamat lahjat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wii yhteiseksi, yhdelle lisäksi DS, kaikille pelejä, kirjoja, CD:itä, DVD:itä, legoja, parille nukkeja, nukenrattaita, kaikille pyyhkeitä, lakanoita, villasukkia, pyjamia, tarroja, kirjepaperia, lehtiä kyniä, värityskirjoja, karkkia. Jokainen saa 25-30 lahjaa. Ja meillä siis neljä lasta.

Vierailija
2/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden lahjoista on paha mennä arvoa sanomaan, mutta isovanhemmat (eri puolilta) sponsoroivat yhteensä 250 euron edestä urheiluvälineitä ja vaatteita (vanhempien harkinnan mukaan, ostetaan sitten joulun jälkeen). Lisäksi saavat lahjoja joiltakin muilta sukulaisilta plus kummeiltä, joten joku 500 euroa per lapsi ei koknaisuudessa ehkä kauas heitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minulta ja mieheltä yhteensä 6 lahjaa:

huppari

t-paita

meikkipaletti

käsilaukku

dvd

palapeli

yhteishinta noille olisi vaikka Stockalta n. 300e, mutta olen tuonut valtaosan Jenkeistä, jossa tein löytöjä outletilla ja yhteishinnaksi jäi 110e. Näiden lisäksi saa paketit äidiltään ja isovanhemmilta. Joskus taitaa olla hyötyä että on kaksi kotia niin saa kahdet lahjat!

Vierailija
4/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-legosetti (n. 50 e)

-lautapeli (n. 40 e)

-mikroskooppi (n. 15 e)

-diapolo (n. 30 e)

-Aku Ankan taskukirja + karkkia ( n. 15 e)

Lisäksi saa sukulaisilta 6-7 lahjaa, joiden arvot reilusta kympistä muutamaan kymppiin, korkeintaan neljään kymppiin - eli varmaan parilla kolmella sadalla vielä muualta päälle lahjoja. Ihan sopiva määrä mielestäni tuo ap:n mainitsema 350 euroa KAIKILTA.

Itse ajattelin vielä käydä kyllä ostamassa muutaman kympin arvoisen Lego City-lakanasetin pukin pussiin, mutta en enää mitään lelulahjaa lisää. Lakanasetti lämmittää ädinkin mieltä, sillä huomasin juuri, että pojan lakanasetit on kaikki aika vauvamaisia...

Vierailija
5/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse annamme 7 veelle tytölle:

kauko-ohjattavan maasturin

2 kirjaa

kännykkäpussin

yht. n. 85€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi